יום שני , נובמבר 18 2024
Home > WORLD > Murata תאיץ את האימוץ הנרחב של בטיחות שיתופית עם פתרון V2X מתקדם הכולל את ערכת השבבים של Autotalks

Murata תאיץ את האימוץ הנרחב של בטיחות שיתופית עם פתרון V2X מתקדם הכולל את ערכת השבבים של Autotalks

קיוטו, יפן, 23 בנובמבר 2022, (BUSINESS WIRE) :

Murata-Manufacturing-Co.-Ltd.-V2X-modules-Photo-Business-Wire

 Murata Manufacturing Co., Ltd (טוקיו: 6981) (ISIN: JP3914400001), יצרנית האלקטרוניקה המובילה, שיתפה פעולה עם Autotalks, פורצת דרך בפתרונות תקשורת בין רכב להכל (V2X), כדי להציג טכנולוגיה חדשה ופורצת דרך שתאפשר התקדמות לקראת בטיחות שיתופית ורמות גבוהות יותר של ניידות אוטומטית. שיתוף פעולה זה מאפשר ל- Murata להציג פורטפוליו של פתרונות מודולים אלחוטיים באמצעותו ניתן לתמוך בתקשורת ישירה בין רכב לרכב (V2V) ורכב לתשתית (V2I).

כדי להשיג גיוון מירבי, ניתן להתאים פתרון V2X זה לדרישות הלקוחות. הוא יכלול את המודול האלחוטי Type 2AN של Murata כאשר הוא מיועד לשימוש בתצורות ללא מארח. במצבים בהם יש מארח מובנה, ה-Type 1YL יחליף אותו. שתי יחידות בדרגת רכב אלו מבוססות על ערכות השבבים CRATON2 ו-SECTON V2X של Autotalks. מעבר לכך שהם מציעים את הביצועים הטובים ביותר, מודולים אלו קשוחים במיוחד – ובכך מבטיחים אמינות מתמשכת, אפילו בתנאי התפעול המאתגרים ביותר. מודולי Murata מסוגלים לתמוך בערמות התוכנה של V2X, ממספר רב של ספקים שונים.

המודולים של Murata, המשתמשים בערכת השבבים של Autotalks, מספקים הבדל בכך שהם מאפשרים ללקוחות לבחור באיזה משני תקני התקשורת V2X הם רוצים להשתמש – DSRC או C-V2X. כתוצאה מכך, הם יכולים להתאים ישירות לאזורים גיאוגרפיים שונים (אירופה, אסיה, צפון אמריקה וכיוצא בכך), עם אותו מודול, וזאת באמצעות הגדרה פשוטה שמבוצעת באמצעות תוכנה. המשמעות היא שתכנוני המערכת יכולים להישאר זהים, וכתוצאה מכך העלויות ההנדסיות הנלוות נמוכות באופן משמעותי.

מקרי שימוש לדוגמה עבור טכנולוגיית V2X זו יהיו:

  • *זיהוי מוקדם של מפגעים בלתי נראים – במקרה זה, באמצעות V2V, התראה בדמות תאורה אלקטרונית בבלם החירום אלקטרונית יכולה להודיע ​​לנהג כי רכב שהוא לא מבחין בו באותו שלב (אך יכול להשפיע עליו) מפעיל את הבלמים שלו.
  • *תיעדוף תנועה ובקרת מהירות – באמצעות V2I תשתית בצד הדרך יכולה לתקשר עם כלי הרכב כך שהמהירות שלהם תותאם בהרמוניה עם שגרות האיתות של התנועה. משמעות הדבר היא שהנהגים לא יאלצו להמתנות ארוכות בצמתים, שתהיה זרימת תנועה טובה יותר, וכן יהיה חיסכון בשימוש בדלק (הודות לפחות האצה/האטה).
  • מקרי שימוש פוטנציאליים אחרים כוללים תגובה לתאונות, עדכונים על תנאי הדרך וכו'.

מודולי V2X של Murata כבר נבחרו לשילוב על ידי יצרן רכב גדול. דגמי מכוניות המצוידים במודולים אלה צפויים להיות על הכביש עד תחילת 2024.

"עם ההתבססות על הטכנולוגיה המתקדמת של Autotalks, לצד המומחיות המוכרת שלנו בתחום האלחוטי, הפלטפורמה הייחודית הזו מייצגת צעד גדול קדימה במתן אפשרות לרכבים לשתף פעולה בכבישים באמצעות תקשורת V2X", אומר טושיפומי אוידה, מנהל חטיבת מודולי התקשורת ב-Murata. "המגוון הרחב של תרחישי שימוש אפשריים נתמכים יוביל לשיפורים דרמטיים בבטיחות בדרכים ויפחית את עומסי התנועה".

"הכללה של הטכנולוגיה האלחוטית ההיברידית שלנו פירושה שניתן לתמוך גם ב-DSRC וגם ב-C-V2X באותו מודול", ממשיך אוידה. "בנוסף לכך שניתן להציע ללקוחות בסיס למערכות ה-V2X שלהם באמצעות פלטפורמה זו, צוות ההנדסה המיומן שלנו יכול לסייע להם גם ביחס לתכנון אנטנות ומיטוב של פתרונות".

"אנו גאים לשתף פעולה עם Murata בהבאת פתרונות V2X בוגרים שמציעים ביצועים גבוהים לשוק. מדובר בציון דרך מרכזי הנשען על למעלה מחצי עשור של פיתוח משותף, אימות, בדיקות מקיפות ומיטוב של העיצוב. בנוסף, זה מציג לראווה את רמות האיכות, החוסן והביצועים שאנו יכולים להשיג בעבודה משותפת", אומר רם שלום, סגן נשיא לפיתוח עסקי ושיווק לאזור APAC ב-Autotalks.

שלום מסכם; "פורטפוליו מודולי ה-V2X הרב תכליתי של Murata יסייע ללקוחות רכב בכל רחבי העולם להאיץ את המסחור של V2X. שיתוף הפעולה ההדוק של Autotalks איתה הוא צעד חשוב נוסף לקראת פריסה המונית של טכנולוגיה זו".

כעת ניתן לדגום גרסאות קבועות לעיצוב של מודולי Murata, כאשר ייצור בנפח מלא יתחיל ב-2023.

דפי מוצר

בדקו "סוג 2AN" לקבלת פרטי המוצר.

בדקו "סוג 1YL" לקבלת פרטי המוצר.

אודות Autotalks

Autotalks, חלוצה ומובילה בשוק ערכות השבבים של V2X, עוזרת להפחית התנגשויות בכבישים ולשפר את הניידות עם ערכות השבבים ברמת הרכב שלה. ערכות השבבים של החברה מציעות את פתרון התקשורת V2X הגלובלי המתקדם ביותר, המאובטח באמת ובעל הביצועים הגבוהים ביותר. הטכנולוגיה המתקדמת של Autotalks, שתזכה לפריסה רחבה בשנים הקרובות, משלימה את המידע המגיע מחיישנים אחרים, במיוחד בתרחישים בהם אין קו ראייה, מזג אוויר קשה או שתנאי התאורה גרועים. זה משפר באופן משמעותי את הבטיחות הכללית בדרכים, מתאם ביעילות בין כלי רכב, מכוניות אוטונומיות, רוכבי אופנוע והולכי רגל. למידע נוסף בקרו בכתובת: www.auto-talks.com

אודות Murata

Murata היא יצרנית מובילה של רכיבים, מודולים והתקנים אלקטרוניים. המגוון המלא כולל קבלים קרמיים, נגדים/תרמיסטורים, סלילי השראה/משנקים, התקני תזמון, זמזמים, חיישנים ומסנני דיכוי EMI. בעוד שהחברה ידועה כיצרנית קבלים קרמיים עולמית, היא גם מובילה עולמית במודולים של Bluetooth® ו-WiFi™ ממירי DC/DC מותאמים ללוח, והיא יצרנית מפתח של ספקי כוח AC/DC סטנדרטיים ומותאמים.

Murata נוסדה בשנת 1944, והמטה שלה נמצא ביפן ויש לה משרדים אירופיים בפינלנד, צרפת, גרמניה, הונגריה, איטליה, הולנד, ספרד, שוויץ ובריטניה.

About מאיר עשת

Check Also

Tū Ātea ו-Mavenir משתפות פעולה כדי להיות לחלוצות בעתיד הרשתות המשתמשות בנכסי הספקטרום המאורי

ריצ'רדסון, טקסס, 16 בנובמבר 2024 (GLOBE NEWSWIRE) – Mavenir, ספקית תשתיות הרשת בענן הבונה את …

נגישות