מתכוונת להעסיק 1,400 חברי צוות עד מרץ 2023
מומבאי, הודו, 16 בנובמבר 2022, (BUSINESS WIRE) :
שחקנית החינוך הדיגיטלי הגבוה הגדולה ביותר באסיה upGrad ממשיכה בתוכניות הצמיחה וההתרחבות שלה כדי להשפיע על הלומדים בהודו ובעולם ולהכין אותם לעולם העבודה. עד כה, התוכנית One upGrad השפיעה על 8.2 מיליון תלמידים במיומנויות רכות, הכנה למבחנים, תוכניותקישור למכללות, תוכניות מקושרות לקבלת תעודות, הצבות, שינויים בעבודה ושיפורי קריירה.
בהמשך למסלול הצמיחה הגבוה שלה, upGrad חתמה בחודשים האחרונים על חוזי שכירות חדשים בהיקף של כ-31,00 מ"ר שינוצלו עבור שטחי משרדים, קמפוסים לא מקוונים, דיור לתלמידים, אולפנים וחדרי הדרכה עבור סגל הולך וגדל של מורים וסגל אקדמי. היא גם מציעה לשכור למעלה מ-1,400 חברי צוות בין נובמבר 2022 למרץ 2023 ברחבי הודו ובמשרדים גלובליים.
upGrad סגרה שטח של כ-18,500 מ"ר במומביי עבור תוכנית הדיור של תלמידיה, כשהסטודנטים פנו גם לאדריכלים לתכנן את המתקן שלהם, כ-1,850 מ"ר בבנגלורו עבור הרחבת KnowledgeHut עבור Bootcamps ועוד, כ-2,300 מ"ר בפונה להרחבת Talentedge, כ-3,700 מ"ר נוספים בסקטור 125 בנוידה עבור חטיבת הלימוד בלוץ לארץ – upGrad Abroad, ו-4,600 מ"ר בסקטור 58 בנוידה כדי להכין תשתית עבור ההכשרה הממשלתית שלהם המכילה למעלה מ-45 אולפנים עם יותר מ-150 מאמנים הנותנים מענה ל-27 ערוצי יוטיוב שמקבלים למעלה מ-25L צפיות ביום וגם יכשירו השנה מעל 5L ששואפים להבטיח מוכנות לעבודות ממשלתיות.
ל-upGrad יש צוותים בשטח ובמשרדים ברחבי העולם – בסינגפור, סן פרנסיסקו, אינדונזיה, ניו יורק, המזרח התיכון, לונדון, וייטנאם, וושינגטון ובכל אוסטרליה. מתוך 1,400 החברים, הרוב יהיו סגל, מאמנים ומומחים ואחריהם מכירות ושיווק, תוכן, מסירה וחווית למידה. ההתמקדות של העובדים תהיה בתחומי הצמיחה הגבוהה שלהם, הכוללים: (א) לימודים בחו"ל, (ב) 10 קמפוסים גלובליים, (ג) תוכניות ממוקדות במוכנות לעבודה ש-UpGrad השיקה בהודו ובארצות הברית ב-90 הימים האחרונים, וכן (ד) באוניברסיטת ATLAS SkillTech שלה במומבאי.
"התרחבות מקומית הייתה בראש סדר העדיפויות עבורנו. בעוד שהמודל העסקי שלנו קוצר תוצאות של 100% ויותר מרבעון לרבעון, חשוב לנו להשקיע מחדש את הרווחים שלנו כדי להגדיל את ההשפעה שאנו שואפים להוביל. אנחנו מתרחבים כדי לאכלס את הקבוצות הגדולות יותר שאנו מעלים על הסיפון. כמו כן, בעוד שההתמקדות שלנו היא במודלים חזקים של מסירה מקוונת, אנו מעודדים את התלמידים הנוכחיים והפוטנציאליים שלנו לפגוש אותנו באופן אישי בזמן שהם מחליטים מהי התוכנית המתאימה להם. לכן, נוכחות לא מקוונת מאפשרת לנו להיות קרובים יותר לתלמידים שלנו במסע הלימודים לאורך החיים שלהם", אמר מייאנק קומאר, מייסד שותף ו-MD, upGrad.
במקביל upGrad תמשיך לפעול מתוך 30 משרדים בהודו ב-10 ערים. מעבר לאלה, משרדיה הגלובליים ממוקמים ברחבי סן פרנסיסקו, ניו יורק, וושינגטון, לונדון, סינגפור, דובאי, ג'קרטה, וייטנאם, סידני, מלבורן וניירובי. הסבירות והנגישות הם תוצרי מפתח למשימה של upGrad לעזור מיליוני אנשים להיות מוכנים לעבודה וליצור מקומות עבודה לקריירות של המחר, ולכן, ההתרחבות הגיאוגרפית תמשיך לתמוך בצמיחה המתוכננת בקצב הנוכחי שלה.
upGrad, שיצאה לדרך ב-2015, היא חלוצה במהפכת החינוך המקוון, המתמקדת באפשור קריירה מצליחה עבור כוח עבודה עולמי שמקיף למעלה מ-1.3 מיליארד אנשים. זוהי אחת מחברות הטכנולוגיה היחידות בעולם המשלבות לימודים לאורך החיים – עם טווח שמשתרע בין תלמידי מכללה ועד למקצוען העובדים בקבוצת הגיל של 18-50 שנים ולרוחב קורסים לתואר ראשון, תוכניות קישור לקמפוסים ותפקידים, לימודים בחוץ לארץ, תוכניות קצרות טווח למנהלים לתארים, תואר שני ודוקטורט – עם בסיס לומדים של 8.2 מיליון ביותר מ-100 מדינות ולמעלה מ-300 אוניברסיטאות שותפות ועסקים ארגוניים חזקים עם בסיס לקוחות של 1,000 חברות ברחבי העולם.