יום ראשון , נובמבר 17 2024
Home > WORLD > NielsenIQ BASES הכריזה על הזוכים בפרס Design Impact לשנת 2022

NielsenIQ BASES הכריזה על הזוכים בפרס Design Impact לשנת 2022

שיקאגו, 21 ביולי 2022, (BUSINESS WIRE):

אנדריאה פרבוני, סגן נשיא ומוביל גלובלי של BASES Design Solutions

NielsenIQ שמחה להכריז על הזוכים ב-NielsenIQ BASES Design Impact Awards לשנת 2022 עבור תעשיית מוצרי הצריכה הארוזים (CPG). התחרות העולמית מזהה וחוגגת את עיצובי החבילות הטובים ביותר מסוגם, ואת ההשפעות העסקיות שהם מביאים לחברות שלהם. הזוכים השנה כוללים מותגים שסיפקו אריזה חדשנית ויצירתית עם תפיסות עיצוביות ששיקפו את החזון של המותג תוך תמיכה במסע הקונים.

שישים מותגים הגישו עיצובים מחודשים של אריזות, והצוות של NielsenIQ BASES השתמש בנתוני המכירות הקמעונאיות (RMS) הקנייניות של החברה כדי לזהות אילו מותגים הציגו עלייה במכירות לאחר השקת העדכון של עיצובי החבילות. בנוסף להערכת נתוני ה-RMS, NielsenIQ ערכה סקר התנהגותי של 15,000 קונים כדי להעריך ערכים בודדים לאורך מסע הקונים. כל מוצר נבדק כדי לקבוע אם הוא מציג חבילה מושכת ויזואלית, שניתן לזהותה בקלות, ומאפשרת לצרכנים לאתר את המוצר על המדפים ולהניע אותם לרכוש את הפריט. התוצאות חשפו 10 זוכים בקטגוריות CPG שונות עם עיצובים מצוינים וגידול מדיד במכירות.

"הצוות שלנו נרגש לתמוך במותגים בעלי השראה והמספקים אריזות רעננות ומעוצבות להפליא המעודדות צמיחת מותג והצלחות פיננסיות, ולקדם אותם", אמרה אנדריאה פרבוני, סגן נשיא ומוביל גלובלי של BASES Design Solutions ב-NielsenIQ. "הזוכים השנה מראים כיצד אריזות מעוצבות מחדש יכולות לעזור לשנות ולהעלות את השורה התחתונה של מותג. החברות האלה עשו את זה נכון ואנחנו נרגשים להציג את ההישגים הבולטים שלהן".

הזוכים בפרס ההשפעה העיצובית של NielsenIQ BASES  לשנת 2022* הם:

  • L'usine* – לחם מרובה דגנים פרוס (חברת האם: Almarai; מדינה: ערב הסעודית)
  • *בירה קלה Coors (חברת האם: Molson Coors Beverage Company; סוכנות עיצוב: Soulsight; מדינה: ארצות הברית)
  • *משקאות אורוס של Brooke (חברת האם: Tiger Brands; סוכנות עיצוב: Just Design; מדינה: דרום אפריקה)
  • *שוקולד Cadbury Old Gold (חברת האם: Mondelez International; סוכנות עיצוב: Bulletproof; מדינה: אוסטרליה)
  • *משקה אנרגיה Lucozade (חברת אם: Suntory; מדינה: בריטניה)
  • *קפה Nescafé Artesano (חברת האם: נסטלה; מדינה: קולומביה)
  • *תה צמחים SSENSE (חברת האם: SSENSE; סוכנות עיצוב: Pigeon; מדינה: קנדה)
  • *שוקולד טורין (חברת אם: Mars; מדינה: מקסיקו)
  • Speed Stick & Lady Speed Stick* (חברת האם: Colgate-Palmolive; סוכנות עיצוב: Dragon Rouge BZ; מדינה: מקסיקו)
  • *צ'יפס Lay's (חברת אם: PepsiCo; סוכנות עיצוב: PEP Global Design Team; מדינה: דרום אפריקה)

למידע נוסף על פתרונות המחקר לעיצוב החבילות שלנו, על פרס ההשפעה העיצובית של NielsenIQ BASES  ועל למידה מהזוכים השנה על ידי ביקור בדף האינטרנט של פרס BASES BASES Design Impact Award.

אודות NielsenIQ

NielsenIQ, חברת שירותי מידע גלובלית, מספקת את תקן הזהב במדידות צרכניות וקמעונאיות, באמצעות ההבנה המחוברת, השלמה והאפשרית ביותר של הצרכן הגלובלי המתפתח בכל הערוצים. NielsenIQ היא מקור אמון לתעשיות שאנו משרתים, והחלוצה המגדירה את המאה הבאה של מדידות צרכניות וקמעונאיות. הנתונים, התובנות המחוברות, האנליטיקה והחיזוי שלנו מייעלים את הביצועים של יצרניות סחורות צרכניות ארוזות וחברות קמעונאיות, מקרבים אותן לקהילות שהן משרתות, ועוזרים להניע את הצמיחה שלהן.

חברת NielsenIQ, בית השקעות של Advent International, פועלת ביותר מ-90 שווקים, המכסים למעלה מ-90% מאוכלוסיית העולם. למידע נוסף, בקרו בכתובת NielsenIQ.com.

About מאיר עשת

Check Also

Tū Ātea ו-Mavenir משתפות פעולה כדי להיות לחלוצות בעתיד הרשתות המשתמשות בנכסי הספקטרום המאורי

ריצ'רדסון, טקסס, 16 בנובמבר 2024 (GLOBE NEWSWIRE) – Mavenir, ספקית תשתיות הרשת בענן הבונה את …

נגישות