שבת , אוקטובר 5 2024
Home > WORLD > Delphix משיקה התקני הגנה רציפה כנגד כופר עבור נתוני DevOps

Delphix משיקה התקני הגנה רציפה כנגד כופר עבור נתוני DevOps

התקנים חדשים מספקים הגנה מתמשכת על נתונים וניהול נתוני בדיקה מתקדם עבור יישומים ארגוניים

רדווד סיטי, קליפורניה, 14 ביולי 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

Delphix, המובילה בתעשייה בניהול נתוני בדיקות ל-DevOps (TDM), הודיעה היום על השקת שני התקני דאטה חדשים המבוססים על העוצמה של Dell Technologies. שני ההתקנים מהווים פתרונות תוכנה מהונדסים מלאים המותאמים לביצועים ואמינות.

ג'דידיה יואה, מנכ"ל Delphix

Delphix CDP Appliance מספק לעסקים הגנת נתונים רציפה, מספר רמות של זיהוי תוכנות כופר ויכולת למכן שחזור מיידי של מספר יישומים למצב נתונים נקיים. DevOps Appliance של Delphix הוא פתרון ה-TDM המתקדם והמאובטח ביותר בשוק, והוא מאפשר ללקוחות לשחרר תוכנה מהר יותר, בטוח יותר ובאיכות גבוהה יותר.

Delphix CDP Appliance מסנכרן נתונים מיישומים ארגוניים בזמן אמת כמעט, ויוצר רשומת נתונים רציפה ובלתי ניתנת לשינוי, כך שניתן לשחזר יישומים לכל נקודת זמן, עד לשנייה או עסקה, כדי ליצור נקודת שחזור קרובה לאפס (RPO). לעומת זאת, גיבויים מסורתיים מגנים רק על נתונים פעם ביום, כך שקיים פוטנציאל לאובדן של יום עסקאות עסקיות קריטיות שלם.

בנוסף, ההתקן מאפשר שחזור מיידי של יישומים מרובים על ידי שימוש בממשקי כדי ליצור יעד זמן התאוששות קרוב לאפס (RTO). תהליכים עסקיים, כמו הצעת מחיר למזומן, יוצרים לעתים קרובות תלות בנתונים וכן מציבים אתגר לעקביות בין יישומים. עם ההתקן החדש הזה, עסקים יכולים לשחזר במהירות מספר יישומים למצב עקבי של הנתונים, אפילו לאורך מספר נקודות זמן, על מנת לקבוע מצב בו הנתונים היו נקיים לפני מתקפת תוכנת כופר.

Delphix CDP Appliance בנוי על ארכיטקטורת אפס אמון. כל הנתונים אינם ניתנים לשינוי, וניתן לנעול תמונות מצב ומדיניות נתונים מפני שיבוש או מחיקה. בנוסף, ההתקן הוא סביבת שחזור מוכלת ומבודדת שיכולה לכלול , כאפשרות, שרתי יישומים ובסיס נתונים.

עסקים כיום צריכים לאזן בין אבטחה וחדשנות. חברות רבות משאירות את אבטחת והקצאות נתוני הבדיקות לצוותי יישומים והמנהלים המסוימים של היישום, לעיתים תוך הפרה של כללי ציות לתקנות הפרטיות והתעשייה. התקני ה-DevOps שלDelphix  מייצרים תהליך ממוכן של גילוי, מיסוך ואספקה ​​של נתונים רגישים כדי להגן באופן מלא על פרטיות הנתונים של הצרכן לאורך כל מחזור חיי האפליקציה.

בנוסף, עסקים נמצאים במרוץ לשחרר תוכנה מהר יותר. כשהם משקיעים בכלים ובתהליכים של DevOps, נתוני הבדיקה הופכים לעתים קרובות לצוואר בקבוק מרכזי. Delphix DevOps Appliance מספק מגוון ממשקי API חדשניים וייחודיים כדי לאפשר בדיקות מעולות, כולל ממשקי API לריענון נתונים, הרצה לאחור, הצבת סימניה, הורדה ושילוב בין אפליקציות. באמצעות ממשקי API אלה לקוחות Delphix השיגו שיעורי חדשנות גבוהים – הרבה יותר ממיליון מהדורות CI/CD בחודש עבור לקוחות בודדים.

"עם התפוצה של Dell והשילוב העוצמתי של הטכנולוגיות שלנו, אנחנו יכולים לעזור לחברות ברחבי העולם לחדש מהר יותר, תוך הגנה על פרטיות נתוני הצרכנים מפני תוכנות כופר ומתקפות אחרות", אמר ג'דידיה יואה, מנכ"ל Delphix. "אנחנו עוזרים לחברות להשיג אפס אמון ואפס פעולות של נתוני חיכוך".

אודות Delphix

Delphix היא חברת הנתונים המובילה בתעשייה בתחום ניהול נתוני הבדיקות של DevOps. עסקים צריכים לשנות את אספקת האפליקציות אך נאבקים לאזן בין מהירות לבין אבטחת נתונים וציות לרגולציות. פלטפורמת הנתונים שלנו ל-DevOps הופכת את אבטחת הנתונים לאוטומטית, תוך פריסה מהירה של נתוני בדיקה כדי להאיץ את שחרור האפליקציות. עם Delphix, לקוחות מפיקים אפליקציות מודרניות, מאמצים עבודה בריבוי עננים, משיגים CI/CD ומתאוששים מאירועי השבתה, כגון תוכנות כופר, במהירות עד כפולה.  חברות  מובילות, כולל מלונות Choice, Banco Carrefour ו- Fannie Mae, משתמשות בדלפיקס כדי להאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית ולאפשר ניהול נתוני אפס אמון. לקבלת מידע נוסף, בקרו אותנו בכתובת www.delphix.com או עקבו אחרינו בלינקדאין, טוויטר ופייסבוק.

About מאיר עשת

Check Also

Zoom Phone זמין כעת בהודו

ארגונים ועסקים רב לאומיים יכולים כעת לקבל גישה לפתרון הטלפון בענן הראשון של זום הודו …

נגישות