שבת , אוקטובר 5 2024
Home > WORLD > Elektros, Inc (OTC: ELEK) חתמה על מזכר כוונות לרכישת רוב חברת Arizona Solar Power Energy Inc

Elektros, Inc (OTC: ELEK) חתמה על מזכר כוונות לרכישת רוב חברת Arizona Solar Power Energy Inc

Elektros Inc. (OTC PINK: ELEK), מובילה מתפתחת באספקת פתרונות ניידות חשמלית, הודיעה כי החברה חתמה על מזכר כוונות לרכישת 60% ממניות Arizona Solar Power Energy Inc

 סאני איילס ביץ', פלורידה, 14 ביולי 2022, (ACCESSWIRE) :

Elektros Inc שמחה להודיע ​​שהחברה חתמה על מזכר כוונות לרכישת 60% מחברת Arizona Solar Power Energy Inc. כשהביקוש לאנרגיה סולארית הגיע לשיא כל הזמנים, החברה בטוחה שרכישה זו תביא ערך עצום לבעלי המניות של החברה ולצמיחה הכללית שלה.

כתוספת צומחת במהירות במרחב האנרגיה הסולארית והחוות הסולאריות, Arizona Solar Power Energy מצפה לרכישה זו כדי לבנות ולהרחיב את החוות הסולאריות שלה, שהן מערכים גדולים של פאנלים סולאריים פוטו-וולטאיים. שתי החברות מצפות להצלחה במכירה של התוצרת לחברות אנרגיה אחרות כשירות סולארי בקנה מידה גדול, ולשינוי חוקי המשחק בשוק האנרגיה של המדינה כדי לקדם אנרגיה מתחדשת.

המשימה של Elektros היא לתמוך בעתיד בר קיימא ונקי חורגת הרבה מעבר לתעשייה החשמלית הניידת. בתים, משרדים ובתי ספר ברחבי העולם מקבלים את ההחלטה לנקוט פעולה ולבחור בשמש במאבק נגד שינויי האקלים. לאחר סיום הרכישה, Arizona Solar Power Energy תתקין מספר פאנלים סולאריים ותתחיל במאמצי השיווק הנועזים שלה. לארצות הברית יש כמה מהמשאבים הסולאריים הנפוצים ביותר בעולם ו-Elektros מצפה להיות חלק מזה.

אודות Elektros, Inc.

Elektros היא חברת רכבים חשמליים אמריקאית אשר מחדשת ומציעה פתרונות ניידות עבור צרכנים ועסקים. נוף הרכב עומד בפני שינוי מהותי שיתרחש במהלך העשור הבא כדי להגיע למצב של ניטרליות פחמן. Elektros מטפל בשינוי הפרדיגמה הזו עם טכנולוגיות ניידות התומכות בקיימות ומציעות חוויית משתמש מובילת שינוי. חברת Elektros שואפת להציג לצרכנים חווית רכב חשמלי משכנעת וחדשה לחלוטין המכונהElektros Sonic  החל משנת 2023. לאתר החברה https://elek.world/

About מאיר עשת

Check Also

Zoom Phone זמין כעת בהודו

ארגונים ועסקים רב לאומיים יכולים כעת לקבל גישה לפתרון הטלפון בענן הראשון של זום הודו …

נגישות