מוצרים ברי קיימא, שימוש מוגבר ב-AI ואבולוציה מהירה של התאמה אישית של מוצרי דפוס ותצוגה, הן שלוש מגמות טרנספורמטיביות שמדגימים היטב את הפתרונות הטכנולוגיים של המחר. תחזית לקראת השנה החדשה שבפתח.
מאת ניל קולקוהון, נשיא Epson META-CW Asia
תעשיית הטכנולוגיה נמצאת כיום במצב מתמשך של שינוי המונע על ידי ציפיות הצרכנים והצרכים הגלובליים הדחופים. ככל שאנו מתקרבים לשנת 2025 אנו צופים עולם שבו הטכנולוגיה תתקדם במהירות, תוך מתן עדיפות לעיצוב ידידותי לסביבה, שימוש מתחשב ב- AI ואוטומציה, כמו גם חידושים בפתרונות חזותיים והדפסה.
המשימה שלנו הייתה תמיד ותמשיך להיות הרצון להעשיר חיים ולתרום לעתיד בר קיימא באמצעות פתרונות חדשניים המאזנים בין הגנת הסביבה לבין התקדמות טכנולוגית. במשך שנים, הקדשנו את עצמנו להבנה ולמתן מענה לצרכי הלקוחות, תוך עיצוב מוצרים המתאימים לערכים אלו.
להלן שלוש מגמות מפתח שאנו צופים שיעצבו את נוף הטכנולוגיה בשנת 2025.
המעבר לכיוון מוצרים ברי קיימא
קיימות הפכה ליותר ממגמה – היא הכרח. ככל שהאתגרים הסביבתיים מתגברים, צרכנים וממשלות כאחד דוגלים בפתרונות ברי קיימא יותר. אנו מכירים בכך שהאחריות לטפל בנושאים אלו מוטלת על חברות כמו זו שלנו, ואנו מחויבים להוביל עם חידושים שמכבדים את כדור הארץ שלנו. עד שנת 2025, אנו מצפים שחלק ניכר מההיצע הטכנולוגי ייתן עדיפות לקיימות, תוך התמקדות ביעילות אנרגטית, שימור משאבים, הפחתת פסולת ומיחזור.
דוגמה מצוינת למחויבות שלנו לקיימות היא קו מדפסות ה- EcoTank שלנו, המעוצב עם מיכלי דיו שניתנים למילוי במקום מחסניות מסורתיות. חידוש זה מאפשר למשתמשים למלא מחדש את המיכלים באמצעות בקבוקי דיו רבי נפח, מה שמפחית משמעותית את הפסולת הסביבתית בעד 90% (בקבוקי הדיו מחליפים את מחסניות הדיו הוותיקות שעשויות ברובן מחומרים שלא ניתנים למחזור). פתרוןה- EcoTank מנע ממיליוני ק״ג של פלסטיק להיכנס למזבלות מדי שנה, ומציע בחירה בת קיימא וחסכונית עבור הלקוחות שלנו.
שילוב של AI ואוטומציה
בינה מלאכותית ואוטומציה משנים תעשיות, ועד שנת 2025, נראה אינטגרציה עמוקה עוד יותר של הטכנולוגיות הללו במגזרים שונים, מייצור ועד מוצרי צריכה. מעבר לייעול המשימות, AI ואוטומציה יכולים לעצב מחדש תעשיות על ידי שיפור חוויות הלקוחות, הגדלת היעילות והעלאת תקני השירות.
עם השינויים הללו מגיע הצורך ב״ערכות״ מיומנויות חדשות. תעשיות פרסום מאמצות פתרונות מונעי בינה מלאכותית, העלאת מיומנויות כוח העבודה תהיה חיונית כדי להבטיח שהעובדים מוכנים לעבוד לצד הטכנולוגיות הללו ביעילות.
אבולוציה של טכנולוגיות דפוס וחזותיות
התאמה אישית ואיכות הפכו לעמודי התווך של ציפיות הצרכנים, במיוחד בדפוס ובתצוגות חזותיות. אנשים מחפשים יותר ויותר פתרונות מותאמים, המניעים צמיחה בהדפסה אישית וטכנולוגיה חזותית מותאמת אישית. בין אם מדובר במערך קולנוע ביתי ייחודי ובין אם מדובר בעסק הדורש ויזואליה מרתקת יותר, הביקוש לטכנולוגיה איכותית ומותאמת אישית הולך וגדל.
אנו מאמינים ב- Epson שתעשיית הדפוס תהיה עדה להתקדמות מדהימה במהלך 2025, מהדפסות באיכות גבוהה יותר ומגוון רחב יותר של חומרים להדפסה ועד להדפסת תלת מימד נגישה יותר. גם טכנולוגיות חזותיות ישתפרו משמעותית, עם מקרנים יעילים יותר שיספקו תמונות בהירות יותר ומדויקות יותר בצבע, והללו אפילו יתרחבו ליישומי תלת מימד בסביבותVR . פיתוחים אלה יעצימו את הצרכנים לחקור טכנולוגיות הדפסה וחזותיות מתקדמים עבור פרויקטים אישיים ויאפשרו לעסקים לעמוד בדרישת הלקוחות לשירותים מהירים יותר, איכותיים יותר וניתנים להתאמה אישית.
מבט קדימה
תעשיית הטכנולוגיה נמצאת בנקודת מפנה שבה מצטלבות קיימות, אוטומציה חכמה וחדשנות חזותית. עד 2025, אנו מדמיינים שוק שהוא גם דינמי וגם מגיב לצורכי צרכנים משתנים ולאתגרים סביבתיים. כדי שהטכנולוגיה תוכל למצות את מלוא הפוטנציאל שלה, מחזיקי עניין ברחבי המגזר חייבים לעסוק במגמות אלה, תוך מתן עדיפות לכלול ואחריות. ב- Epson אנו מאמינים שגישה צופה פני עתיד – המבוססת על המחויבות שלנו למלאכה, טיפול, יצירתיות וקיימות – חיונית לבניית עתיד שבו הטכנולוגיה תועיל לכולם.