יום ראשון , מאי 19 2024
Home > שירותי ענן ומיקור חוץ > תשתיות IT בענן: PAAS IAAS > העיוורון של מנהלי המחשוב: דוח חדש של Torii מצא: 60% ממנהלי ה-IT אינם מודעים ליישומים שיש בארגונם

העיוורון של מנהלי המחשוב: דוח חדש של Torii מצא: 60% ממנהלי ה-IT אינם מודעים ליישומים שיש בארגונם

לפי ממצאי הדוח, שיתוף פעולה לקוי בין צוותים מוביל לניהול שגוי של SaaS, בזבוז כסף וזמן

טורי (Torii), יוצרת פלטפורמת ניהול יישומי ה-SaaS האוטומטית המובילה בעולם, פרסמה את ממצאי הדוח The State of SaaS At Work Report: Collaboration in a Distributed Workplace. הדוח נערך בקרב 300 מנהלי IT והוא בוחן את ההשפעות של רכישת יישומים מבוזרת על שיתוף הפעולה וניהול תוכנות SaaS בארגון.

אורי הרמתי, מנכ"ל Torii. קרדיט לנס הפקות

לפי ממצאי הדוח, 60% ממנהלי ה-IT אינם מבינים את מרחב הפעילות של יישומי הענן שלהם ורק חלק קטן משתף פעולה עם צוותים אחרים בכל הקשור לבקרת בעלויות, אבטחת נתונים ותגובה לתנאים העסקיים המשתנים. מהתמונה עולה דיסוננס אדיר בין ההנחה לגבי מידת היעילות של עבודת צוותי ה-IT עם צוותים אחרים כדי לנהל יישומי SaaS מבוזרים לבין התפוקה הלקויה שלהם בפועל.

אורי הרמתי, מנכ"ל Torii, מסביר כי "SaaS הוא הספורט הקבוצתי האולטימטיבי. כל אחד מצוותי ה-IT, הרכש וקווי העסקים, עד לכספים ואבטחה, ממלא תפקיד חשוב ברכישה וניהול של יישומי ענן. למרות זאת, בעסקים רבים הצוות אינו מתפקד, מנהלי ה-IT פועלים באופן מבודד עם מידע מוגבל, ללא מקור אחד שמדווח את האמת ולמרבה הצער, ללא שיתוף פעולה ראוי בין העובדים. התוצאות האפשריות היחידות מכך הן בזבוז כסף על אפליקציות ורישיונות, בזבוז זמן ואובדן הגמישות".

"במקומות העבודה המבוזרים של היום, הפועלים בענן, עסקים לא יכולים להרשות לעצמם לנהל את יישומי ה-SaaS בסטנדרט נמוך. כפי שנמצא בדוח של Torii, יש צורך בגישה חדשה לניהול SaaS מבוזר המושרשת בשיתוף פעולה, שקיפות והעצמה", הוסיף הרמתי.

ממצאי הדוח העיקריים:

דיסוננס של שיתוף פעולה: אומנם ישנו שיתוף פעולה המתקיים בין צוותי ה-IT, כספים, אבטחה, רכש ומשאבי אנוש, הוא לא מתקיים בתדירות הרצויה. בעוד כי 90% ממנהלי ה-IT שיבחו את שיתוף הפעולה שלהם עם צוותים אחרים סביב ניהול יישומי SaaS, בפועל, רק 20% עובדים בשיתוף פעולה באופן קבוע ורק 5% משתפים פעולה עם הצוותים השונים סביב משימות הקריטיות לעסק.

מחלקות הרכש והכספים הם משאבי IT שאינם מנוצלים: רק 14% ממנהלי ה-IT דיווחו על עבודה קבועה עם צוותי הכספים והרכש. שיתוף פעולה ושיתוף נתונים רציפים חיוניים כדי להפחית עלויות, לבטל רישיונות לא מנוצלים, להציג את נתוני השימוש ביישומים ואת עלויות הנתונים הדרושים לצורך ניהול עלויות קבוע ומשא ומתן מוצלח על חוזים.

עסקים לא פועלים מספיק נגד Shadow IT: רק 20% מהמשיבים עובדים עם אבטחה ו/או תאימות לעתים קרובות מספיק כדי לעזור להם לגלות יישומים לא ידועים ולנטרל את הסיכונים המגיעים מהם. ללא תצוגה מלאה של כל יישומי ה-SaaS והמשתמשים שלהם, עסקים לא יכולים לאבטח נתונים רגישים, להבטיח גישה מורשית או לעמוד בדרישות התאימות.

אורי נתיב סמנכ"ל מוצר ב-Torii אמר כי, "כל עובד יכול לנסות, לרכוש ולשלב בעבודתו יישומי ענן בקלות ומבלי לעדכן על כך את צוות ה-IT בארגון. בעלות מפוזרת על יישומים ונתונים, יוצרת ביזור רב יותר בארגונים שעבודתם מבוזרת ממילא במידה רבה ופוגעת בפרודוקטיביות ובתחרותיות. ככל שהשימוש ביישומי ענן גדל בכל מקום, צוותי ה-IT ובעלי העניין בכל החברה מוכרחים להשתתף באופן פעיל בניהול יישומי הענן וההוצאות שלהם ביחד".

לדוח המלא לחצו כאן.

אודות Torii

Torii היא הפלטפורמה מספר 1 לניהול SaaS אוטומטי (SMP) לסביבה המבוזרת של עסקים כיום. בשונה מכלים מסורתיים, Torii מעצימה את היכולת של עסקים לעבוד עם תוכנות ענן ולשמור על סנכרון מלא גם כאשר מערך הטכנולוגיות הולך ומתרחב. הדבר מאיץ חדשנות, תוך חיסול בזבוז של מיליוני דולרים המושקעים ברישיונות, מאות שעות עבודה ידנית והגנה על דליפת נתונים רגישים ביישומים מוכרים ו-Shadow IT. בין לקוחות Torii: Instacart, Bumble, Athletic Greens, Palo Alto Networks ו- Payoneer. החברה זכתה למימון מצד קרנות הון סיכון מובילות, בהן Tiger Global Management, Wing Venture Capital, Global Founder Capital, Uncork Capital, Entree Capital ו- LocalGlobe. למידע נוסף בקרו באתר www.toriihq.com, עקבו אחרינו בטוויטר @Torii_hq או ב-LinkedIn.

About מאיר עשת

Check Also

Torii דורגה כפלטפורמות ניהול תוכנות SaaS מובילה על ידי GigaOm

הפלטפורמה של Torii מספקת את מלוא היכולות הדרושים למקומות עבודה מבוזרים לניהול פעולות והוצאות של …

נגישות