יום ראשון , מאי 19 2024
Home > שירותי ענן ומיקור חוץ > תשתיות IT בענן: PAAS IAAS > Torii דורגה כפלטפורמות ניהול תוכנות SaaS מובילה על ידי GigaOm

Torii דורגה כפלטפורמות ניהול תוכנות SaaS מובילה על ידי GigaOm

הפלטפורמה של Torii מספקת את מלוא היכולות הדרושים למקומות עבודה מבוזרים לניהול פעולות והוצאות של תוכנות SaaS

אורי הרמתי, מנכ"ל טורי. צילום לנס הפקות

Torii, המספקת את פלטפורמת הניהול האוטומטית של תוכנות SaaS (SMP), זכתה לדירוג הגבוה ביותר בדוח SaaS Management Platforms Radar החדש של חברת המחקר GigaOm. טורי זכה בתואר "מובילה" וכבעלת "ביצועים מצטיינים" בקטגוריית החדשנות. בהשוואה לספקים הנוספים בעלי פתרונות בתחום שנבחנו על ידי GigaOm, הפלטפורמה של Torii מספקת את מלוא היכולות הדרושות לארגונים מודרניים כדי לנהל את פעולות והוצאות ה-SaaS שלהם.

"עסקים נמצאים כיום במצב מסובך. כשהענן עוקף את האפליקציות המותקנות, ה-Shadow IT משתולל ומקומות עבודה מבוזרים הפכו למציאות החדשה, אי אפשר לדעת אילו אפליקציות קיימות ברשת של החברה, מי העובדים שמשתמשים בהן וכמה הם מוציאים. אם נוסיף לכל זאת את האינפלציה והדיבורים על מיתון, מקבלי ההחלטות בחברה צריכים למנוע בזבוז זמן וכסף, תוך שמירה על יכולת התאוששות. כפי שמציינים ב-GigaOm, רוב מוצרי ניהול ה-SaaS מאפשרים או חיסכון בכסף או יכולת התאוששות, אבל לא שניהם יחד, מה שמקשה הרבה יותר על צוותי ה-IT, הרכש, האבטחה והעסקים להשיג את המטרות שלהם", אמר אורי הרמתי, מנכ"ל טורי.

פלטפורמה מלאה המציעה ערך יוצא דופן

הדוח של GigaOm מדגיש את היתרון התחרותי של Torii ומציין כי, "טורי מספקת פלטפורמה מלאה העומדת בכל הקריטריונים המרכזיים תוך מתן אפשרות לשירות עצמי בין הצוותים" – מה שקריטי במקומות עבודה מבוזרים, בהם לצוותי ה-IT, הרכש, הפיננסים והאבטחה יש תפקיד ברכישה, ניהול, חידוש או הגנה על אפליקציות ענן.

כמו כן, Torii קיבלה את הדירוג "יוצאת דופן" עבור אינטגרציה מתקדמת, ניהול מחזור חיים של משתמשים ואפליקציות, יעילות תפעולית ומשילות.

לראות הכל, לעשות הכל – בכל המימדים

הדוח של GigaOm מצביע על נקודות החוזק המרכזיות של טורי – התאמה אישית ייחודית, היכולת לגלות כל אפליקציית SaaS וכל שימוש והאפשרות לנקוט בפעולות בקלות. הדוח מציין כי טורי ניחנה בכמה תכונות:

  1. גילוי כמות רבה של נתונים בדיוק רב, מה שקריטי לסיוע בזיהוי פעולות ממוקדות המביאות לחיסכון.
  2. גילוי מקיף של אפליקציות SaaS באמצעות שימוש בתוספי דפדפן וזיהוי חיבורים בין אפליקציות – מה שמאפשר ללקוחות לאתר יישומי Shadow IT בזמן אמת בעת שהעובדים ניגשים אליהם מהמחשב. כך, למנהלים יש נתונים עדכניים על כל פורטפוליו היישומים שלהם. זה מה שעוזר להפוך את הנתונים והתובנות של טורי להרבה יותר מדויקים ואמינים מפתרונות אחרים.
  3. כלי זרימת עבודה בקוד נמוך, אינטגרציה מתקדמת ומעורבות משתמשים משופרת, המקלים על כל אחד ליצור זרמי עבודה רב-צדדיות לניהול SaaS המותאמות לתהליכים העסקיים ולמדיניות העסקית הספציפיים של כל ארגון תוך דקות ספורות.
  4. מעורבות משתמשים משופרת, המתאפשרת באמצעות הגילוי המדויק של טורי, קטלוג יישומים בשירות עצמי וזרמי עבודה ידידותיים למשתמש.

"טורי בנתה במכוון פלטפורמה, במקום פתרון נקודתי, כדי לספק מענה להיקף המלא של צרכי ניהול התוכנות ויישומי ה-SaaS עבור כל הנוגעים בדבר בארגון. מאז ומתמיד, התמקדנו בקיצוץ מושכל ופשוט של הוצאות SaaS ובהאצת פעולות, מבלי לפגוע בחדשנות. בעולם של היום, זה חשוב מתמיד," אמר הרמתי.

 אודות Torii

Torii היא הפלטפורמה מספר 1 לניהול SaaS אוטומטי (SMP) לסביבה המבוזרת של עסקים כיום. בשונה מכלים מסורתיים, Torii מעצימה את היכולת של עסקים לעבוד עם תוכנות ענן ולשמור על סנכרון מלא גם כאשר מערך הטכנולוגיות הולך ומתרחב. הדבר מאיץ חדשנות, תוך חיסול בזבוז של מיליוני דולרים המושקעים ברישיונות, מאות שעות עבודה ידנית והגנה על דליפת נתונים רגישים ביישומים מוכרים ו-Shadow IT. בין לקוחות Torii: Instacart, Bumble, Athletic Greens, Palo Alto Networks ו- Payoneer. החברה זכתה למימון מצד קרנות הון סיכון מובילות, בהן Tiger Global Management, Wing Venture Capital, Global Founder Capital, Uncork Capital, Entree Capital ו- LocalGlobe. למידע נוסף בקרו באתר www.toriihq.com, עקבו אחרינו בטוויטר @Torii_hq או ב-LinkedIn.

About מאיר עשת

Check Also

העיוורון של מנהלי המחשוב: דוח חדש של Torii מצא: 60% ממנהלי ה-IT אינם מודעים ליישומים שיש בארגונם

לפי ממצאי הדוח, שיתוף פעולה לקוי בין צוותים מוביל לניהול שגוי של SaaS, בזבוז כסף …

נגישות