כיום בשנת 2022 כולנו בתהליך של טרנספורמציה דיגיטלית, ויודעים כי אוטומציה היא סטנדרט הכרחי בשוק העסקי לצמיחה , למימוש האסטרטגיה העסקית.
מטרת האוטומציה היא לגרום למערכת לעבוד בשבילך, במקום ההפך.
תהליכים רבים בארגון מעוצבים בהתאם למגבלות הדיגיטליות .
שאחת מהם היא חילוץ נתונים ממסמכים כמו הזמנות לקוח מסמכי ייבוא חשבוניות ספק ועוד …, מצב זה לא היה פתיר עד לפני כמה שנים,
כשהטכנולוגיה עוד לא אפשרה את שליפת הנתונים ממסמכי PDF /נייר EMAIL .
כיום הפתרונות קיימים על השולחן, צריך רק לדעת לאמץ אותן במקומות הנכונים.
בתור חברה שנותנת פתרונות חילוץ אוטומטי של מידע ממסמכים נתקלנו במגוון צרכים שונים בארגונים בישראל, אני מדבר על חברות שנמצאות בקדמת הטכנולוגיה. ארגונים שמנסים להיות יעילים יותר ותחרותיים יותר ,אחד האתגרים זה אוטומציה של מערכת המידע.
לדוגמא הזנת מסמכים מלקוחות, מספקים, מטכנאים מהמכס ומהבנקים
ששולחים מסמכים שצריך לעבור עליהם לבדוק נתונים ולהזין את מערכת המחשב ,
הדבר שמשותף לכולם הוא הצורך באוטומציה של תהליכים ידניים וחזרתיים שפוגעים בשרשרת האספקה , פתח לשגיאות הקלדה , דורשים משאבים מיותרים ועולים כסף רב .
אחת הבעיות המעכבות את שרשרת האספקה והמעבר לאוטומציה מלאה היא מסמכי PDF המגיעים מלקוחות, ספקים , מכס ועוד, שאינם משתמשים בEDI או מסחר אלקטרוני . זו אחת הסיבות העיקריות לעצירת הטרנספורמציה הדיגיטלית .
מכיוון שאין אפשרות לכפות על הלקוחות התממשקות דיגיטלית ולכל לקוח יש פורמט מסמכים אחר .
כתוצאה מכך הרבה עבודה ידנית נדרשת בהזנת נתונים המתקבלים במייל בקבצי PDF במחלקות, הזמנות לקוח , רכש פיננסים ועוד ,
בסופו של דבר, התוצאה היא שגם היום, בשנת 2022 עובדים בארגונים שנמצאים בקדמת הטכנולוגית בסופו של יום מקלידים את נתוני המסמכים בצורה ידנית, איטי , מרובה שגיאות , ודורש כ"א רב , ובכך נתקעים בדרך להשגת אוטומציה מקצה לקצה .
קודם כל צריך לזהות תהליך ידני שהוא חזרתי, דורש משאבים מיותרים, ולהבין שתהליך זה יכול להתבצע בצורה אוטומטית. האם התהליך של קליטת מסמכי PDF הוא חזרתי, כן. האם הוא דורש משאבים, כן. האם הוא יכול להיפתר אוטומטית, כן, על ידינו.
לדוגמא, לקוח שולח הזמנה של מוצרים שנשלחת לחברה במייל בפורמט PDF.
עובד הספק מקבל את המסמך, פותח אפליקציה במערכת ה-ERP ומזין את הנתונים באופן ידני.
לאחר הזנת הנתונים, המידע עובר לגורמים הרלונטים להמשך טיפול.
תארו לכם שיש כלי טכנולוגי שיודע להאזין למייל, לאבחן לאיזה לקוח שייך המסמך, להבין איזה סוג מסמך ולחלץ את המידע הרלוונטי. ולאחר מכן שליחת המידע למערכת ה ERP או CRM.
DOConvert הוא כלי טכנולוגי שפיתחנו למיפוי והיכרות מסמכים, עיבוד אוטמטי של מסמכים, בעל יכולת חילוץ וייצוא של כל הנתונים הנבחרים וחיבור למערכת המידע, בכדי להגיע לאוטומציה מלאה בארגון.
מסמכים כמו הזמנות לקוח ,הזמנות רכש, חשבוניות רכש , קבלות, אישורי הזמנות ,תאריך אספקה מסמכי מכס , מסמכי בנקים , רישומים , דוחות וכל מסמך חזרתי אחר אשר נגדיר במערכת.
את כולם אפשר לקלוט אוטומטית למערכת ה ERP
האימפקט המרכזי ביותר על הארגון מורגש בחיסכון במשאבים כגון כסף, זמן יקר של עובדים שמושקע בהקשת נתונים במקום בשירות ודאגה ללקוחות , ושליטה מלאה בסטטוס ההזמנות. לדוגמא עדכון תאריכי אספקה באופן אוטומטי כאשר המסמכים מוזנים ל-ERP ישירות ממייל המחלקה.
יתרונות המערכת שלנו מתבטאים ביכולת לחלץ מידע ממסכים מורכבים, לחלץ מידע מטבלאות מורכבות אשר מתפרסות על מספר עמודים, או שנחתכות באמצע, טבלה בתוך טבלה, מספר משתנה של עמודות ועוד.
בנוסף לזאת יש לנו תמיכה בשלל שפות, ביניהן עברית. לצד יכולות חילוץ ממסמכים סרוקים בטכנולוגיית (OCR).
אחרי שכל המידע חולץ יש לנו את היכולת לבצע ולידציה על מספרים, מחירים, כתובות מייל ויכולת של התאמה אישית לולידציות נוספות. כמובן שיש גם מסך ניהול מסמכים שעברו במערכת לצפיה במידע, ניהול ותיקון שגיאות ולידציה.
מתחילים קשר עם הלקוח בהבנת הדרישות שלו. לאחר מכן יוצאים ל POC. במהלכו, אנו פועלים על סוגי המסמכים שמהווים כ 80% מתעבורת המסמכים. בתחילה בודקים ומאשרים באופן ידני שהחילוץ עומד בדרישות. במידה ויש רמה גבוהה של שגיאות, מתקנים ומתאימים את ההגדרות. כ 2-3 סבבים. לאחר שאנו מגיעים לרמת שגיאות נמוכה דייה, מתחילים לעבוד באופן אוטומטי לחלוטין. ומטפלים באופ
משך הבדיקות נמשך בדרך כלל..
ב-DOConvert הבנו שלכל ארגון יש צרכים ודרכי עבודה ייחודיות, ולכן אנו תופרים את המערכת כמו כפפה, בהתאם לתהליכי העבודה בארגון.
ארגונים כמו ישקר שהכניסו את הטכנולוגיה הזו , עברו שינוי דרמטי ביעילות ובטיפול בלקוחות
One comment
Pingback: סיפור לקוח | אוטומציה מלאה בישקר - DOConvert - חילוץ מידע