יום חמישי , אפריל 18 2024
Home > -CRYPTO blockchain technology > Asia Broadband עולה לאוויר היום עם המכירות של אסימון של מטבע קריפטו מגובה בזהב

Asia Broadband עולה לאוויר היום עם המכירות של אסימון של מטבע קריפטו מגובה בזהב

לס וגאס, 23 במרץ 2021, (GLOBE NEWSWIRE) : דרך InvestorWire :

Asia Broadband Inc. (OTC: AABB) ("AABB") או "החברה") שמחה להודיע על השקת המכירות היום של אסימון מטבע הקריפטו AABB Gold (AABBG) של החברה שפותח על ידי Core State Holdings, Corp. (CSHC). כדי לרכוש אסימונים, משתמשי הארנק של AABB חייבים לעדכן את היישום או להוריד כדי להתקין את הגרסה האחרונה של היישום ולעבור את התהליך Know Your Client (KYC). בגרסה החדשה הזאת של הארנק של AABB, האסימון יהיה זמין לרכישה רק בתמורה למטבעות קריפטו חשובים אחרים כמו ביטקוין, אתריום ולייטקוין.

לכן, רוכשים יצטרכו להחזיק מטבעות קריפטו קיימים בכל ארנק צד שלישי כמו Coinbase או Binance. הרוכשים יפקידו אז מטבעות קריפטו מהארנק צד שלישי שלהם לתוך ארנק ה-AABB שלהם כדי להחליף ולרכוש את AABB Gold token (AABBG) תמורת המחיר הנוכחי של 0.1 גרם של זהב (בערך 5.60 דולר אמריקני) בתוספת עמלת עסקה קטנה. תמיכה למשתמשי הארנק של AABB זמינה באתר www.AABBGoldToken.com ובמייל אל AABBWallet@gmail.com.

הנפקת האסימונים הראשונה מגובה ב-30 מיליון דולר בזהב פיזי שהחברה מחזיקה כעת. במחיר השוק הנוכחי של הזהב, הנפקת האסימונים הראשונית הזאת שזמינה לרכישה היא 5.4 מיליון אסימונים במחיר של עשירית (0.1) גרם של זהב (בערך 5.60 דולר אמריקני) לכל אסימון AABBG. מחיר האסימון צמוד אל ונתמך על ידי החברה במחיר השוק של הזהב במינימום. עם התנודות במחיר הזהב, המחיר הנתמך המינימלי של אסימון ה-AABBG יגדל או יקטן, אבל את העלייה הפוטנציאלית במחיר של אסימון יניע הביקוש בשוק.

האסימון AABB Gold (AABBG) מגובה 100% בזהב פיזי שמוחזק על ידי החברה והנפקות נוספות של האסימון ימשיכו להיות מגובות 100% על ידי זהב פיזי נוסף שיירכש מתפוקת כרייה עתידית, זהב שיירכש מעתודות מזומנים או אשראי.

גרסת ההשקה של הארנק של AABB תאפשר לרוכשים להעביר אסימוני AABBG לאחרים שגם להם יש את הארנק של AABB, אבל האסימונים לא יהיו ניתנים להמרה בתחילה בתוך הארנק של AABB למטבעות קריפטו אחרים. גרסת ההשקה הזאת של הארנק של AABB תאפשר לחברה להגדיל את התפוצה של האסימונים ולצבור הכנסות שישמשו לתמיכה וייצוב של מחיר האסימון כש-AABBG יהיה ניתן להמרה באופן חופשי בשוק הפתוח.

החברה מפתחת עכשיו, עם CSHC, בורסת מטבעות קריפטו קניינית משלה שתאפשר למשתמשי הארנק של AABB להמיר במהירות את אסימוני AABB Gold שלהם למטבעות קריפטו חשובים אחרים כמו ביטקוין, אתריום ולייטקוין. AABB מאמצת פילוסופיה חלוצית עם הגישה התפעולית הבאמת ייחודית שלה של אינטגרציה אנכית מהמכרה לאסימון ששואפת לאי תלות מוחלטת ממטבעות פיאט.

המטרה העיקרית של AABB לגבי האסימון היא שהוא יהפוך לתקן המרה כלל עולמי שמובטח ומהימן על ידי גיבוי של זהב, על ידי הגדלה הדרגתית של תפוצת האסימון ולכוון לאוכלוסיות גדולות ושווקים עתירי צמיחה בעולם כולל סין ומזרח אסיה. החברה משתפת פעולה עם CSHC כדי להשיק קמפיין שיווק בינ"ל לאסימון AABB Gold, לארנק של AABB ולפיתוח המותג של החברה. פעילות השיווק מכוונת להפיץ את החשיפה והמוניטין של המותג, להגדיל את השימוש באסימון AABB Gold ובארנק של AABB, ולהגביר את המודעות של הציבור הרחב וקהילת ההשקעות לחברה.

אודות Asia Broadband

Asia Broadband Inc. (OTC : AABB) היא חברת משאבים המתמקדת בהפקה, הספקה ומכירה של מתכות יקרות ובסיסיות, בעיקר לשווקים באסיה. החברה משתמשת במומחיות הג"ג הספציפית שלה, הניסיון והקשרים הרחבים בתעשייה כדי לאפשר את תהליך ההפצה החדשני שלה מההפקה וההספקה של מתכות יקרות ובסיסיות במכסיקו לרשתות מכירה ללקוחות באסיה. הגישה הזאת של אינטגרציה אנכית לעסקאות מכירה היא החוזקה הייחודית של AABB שמבדלת את החברה ויוצרת ערך שונה לבעלי המניות. החברה הנפיקה לאחרונה את אסימון מטבע הקריפטו AABB Gold (AABBG) המגובה בזהב מהמכרה לאסימון החדש שהוטבע שלה וחותרת להיות תקן המרה כלל עולמי שמובטח ומהימן על ידי גיבוי של זהב, איכות יוצאת דופן יחסית למטבעות קריפטו אחרים. בקרו באתר www.AsiaBroadbandInc.com ובאתר www.AABBGoldToken.com

About מאיר עשת

Check Also

עם פתיחת אופציות המסחר בקריפטו בישראל: טכנולוגיה של מטריקס תאפשר לגופים פיננסים לספק שירותי חישובי מס ותשואה

בעקבות מתן ההיתר הרגולטורי המאפשר לגופים פיננסים ישראלים להציע שירותי מסחר במטבעות קריפטוגרפיים, מטריקס מציעה …

נגישות