יום שני , מרץ 17 2025
Home > Artificial intelligence' Machine learning > זום מציגה 45 ׳סוכני׳ AI ויכולות בינה חדשות – ״קפיצת מדרגה בשיפור הפרודוקטיביות ושיתוף הפעולה בעבודה בפלטפורמה״

זום מציגה 45 ׳סוכני׳ AI ויכולות בינה חדשות – ״קפיצת מדרגה בשיפור הפרודוקטיביות ושיתוף הפעולה בעבודה בפלטפורמה״

יכולות ה-AI המתוגברות ישולבו בכל חלקי המערכת, כולל ב-Zoom Meeting, Zoom Phone, Zoom Team Chat, Zoom Docs ו-Zoom Contact Center. המשתמשים יוכלו מעתה להספיק יותר, לבצע את עבודתם בצורה הטובה ביותר ולחזק מערכות יחסים עם משתמשים אחרים.

סמיטה השיים, מנהלת המוצר הראשית בזום. קרדיט זום

זום חשפה למעלה מ- 45 חידושי יכולות ותוספות בינה מלאכותית לכל אורך הקו בכל מרכיבי הפלטפורמה הפופולרית, החל מ-Zoom Team Chat, Zoom Docs ועד ה-Zoom Contact Center.

לדברי סמיטה השיים, מנהלת המוצר הראשית בזום, ה״עוזר האישי״ שפיתחה החברה, ה- AI Companion, עובר כעת קפיצת מדרגה משמעותית באופן שבו יתרום לשיפור הפרודוקטיביות ושיתוף הפעולה של עובדים. "אנו מספקים ערך מוסף ללקוחות שלנו באמצעות סוכני AI שפותרים בעיות אמיתיות של לקוחות, ועוזרים להם להתחבר, לשתף פעולה ולהספיק יותר, והכל בתוך פלטפורמת זום שהמשתמשים שלנו בוטחים בה ואוהבים כל כך".

 יכולות הבינה המלאכותית של ה- AI Companion שודרגו לכל אורך הקו:

AI Companion יעזור למשתמשים להספיק יותר על ידי ביצוע פעולות בשמם וניהול פעולות מרובות שלבים, עם הידע באילו סוכנים וכישורים להשתמש, תוך שימוש ביכולות נימוק (reasoning)  וזיכרון מכונה כדי לקבל החלטות, לפתור בעיות מורכבות וללמוד עם הזמן.

סוכני כישורי פעולה (agentic skills) חדשים נוספים כוללים ניהול לוחות שנה, כדי לסייע בתזמון פגישות, יצירת קליפים מהירה, סיוע בכתיבה ליצירת מסמכים מתקדמת ועוד.

AI Companion יורחב גם לסוכנים מיוחדים המפעילים את Zoom Business Services. לשירות עצמי של לקוחות, Zoom Virtual Agent ממנף כישורי זיכרון ונימוק כדי לספק שיחות אמפתיות. עם AI Studio, משתמשים יכולים ליצור ולפרוס ללא מאמץ סוכנים וירטואליים הניתנים להתאמה אישית. משתמשי Zoom Revenue Accelerator יוכלו גם הם ליהנות מסוכן ייעודי מיוחד למכירות כדי לסייע בהגדלת ההכנסות באמצעות יעילות תהליכים וחיזוק הקשר עם לקוחות פוטנציאליים.

Zoom-AI-Companion-News

בקרוב, משתמשים יוכלו להוסיף סוכני צד שלישי וליצור סוכנים מותאמים אישית משלהם עם מערכי כישורים ספציפיים כדי לתת מענה לצרכים ייחודיים, דוגמת ייעול בקשות להצעות מחיר (RFP) למכירות או בקשות שירות IT ומשאבי אנוש. AI Companion יידע מתי לעבוד עם סוכני צד שלישי ומותאמים אישית כדי לבצע פעולות ולהשלים משימות.

תוסף Custom AI Companion יאפשר לארגונים ליצור תבניות פגישה מותאמות אישית ומילונים מותאמים אישית עם אוצר מילים ייחודי לעסק או לתעשייה שלהם, לשלב מידע ממקורות הנתונים שלהם, כולל יישומי צד שלישי תואמים, ולהשתמש ב-AI Studio כדי להרחיב את הידע והכישורים של AI Companion כדי לסייע בהנעת החלטות ופעולות ולהשלים משימות.

למשתמשים תהיה גישה למאמן AI דיגיטלי אישי ותבניות סיכומי פגישה מותאמות אישית שיאפשרו לבנות סיכומי פגישה, או מקרי שימוש ספציפיים. למשתמשים תהיה גם גישה לאווטארים מותאמים אישית עבור Zoom Clips כדי לעזור להרחיב את יצירת קליפי הווידאו ולהימנע מצילומים מרובים על ידי שימוש באווטאר מותאם אישית שנוצר על ידי AI כדי ליצור קליפים עם סקריפט שסופק על ידי משתמש.

עם כישורי הפעולה חדשים, AI Companion יכול לעזור למשתמשים להספיק יותר, לזהות ולבצע משימות, לנהל פגישות ועוד.

Zoom AI Companion ממשיך להיכלל ללא עלות נוספת עבור לקוחות עם השירותים בתשלום בחשבונות המשתמש שלהם ב-Zoom.

למידע מלא: https://news.zoom.com 

About מאיר עשת

Check Also

מחקר: אימוץ מהיר של יישומי בינה מלאכותית יוצרת, מזרז מודרניזציה של יישומים ותשתיות

דו"ח ה-ECI של נוטניקס מגלה כי סדרי העדיפויות של ארגונים משתנים נוכח אימוץ יישומי בינה …

נגישות