שבת , אוקטובר 5 2024
Home > Artificial intelligence' Machine learning > פלטפורמת הענן הפרטי של HPE מאפשר לשלב יישומי AI בלחיצת כפתור אחת

פלטפורמת הענן הפרטי של HPE מאפשר לשלב יישומי AI בלחיצת כפתור אחת

פתרון HPE Private Cloud AI מאפשר לארגונים להשיק עוזרי GenAI וירטואליים תוך שניות. הוא פותח יחד עם NVIDIA על מנת לסייע לעסקים לפרוס GenAI

 Hewlett Packard Enterprise (NYSE: HPE) הכריזה על זמינות הפתרון HPE Private Cloud AI הכולל "מאיצי פתרון" (Solution Accelerators) – רכיבים המאפשרים הטמעה אוטומטית ומהירה של יישומי AI. HPE Private Cloud AI הוא פתרון מוכן לשימוש מבוסס-ענן אשר פותח יחד עם NVIDIA כדי לסייע לעסקים בכל גודל לבנות ולפרוס יישומי GenAI, אשר הוצג כחלק מסל הפתרונות של NVIDIA AI Computing by HPE. מאיצי הפתרון החדשים מספקים לארגונים את היכולת להטמיע עוזרים וירטואליים בלחיצה כפתור אחת ולהפעיל אותם תוך שניות, מה שמפשט את התהליך מקצה-לקצה.

פידלמה רוסו, סגנית נשיא בכירה ומנכ"לית תחום ענן היברידי ו-CTO ב-HPE

מאיץ הפתרון הראשון, הזמין כעת, הוא עוזר GenAI וירטואלי המסייע למפתחים לבנות במהירות צ'אטבוטים אינטראקטיביים העונים על שאלות שנשאלות בשפה טבעית, כאשר המידע נלקח מהנתונים הפרטיים של הארגון ומופעל על ידי מודלי שפה גדולים (LLMs) בקוד פתוח. עסקים יכולים להתאים את יישומי ה-AI שלהם למגוון שימושים: תמיכה טכנית, הפקת הצעות מחיר, יצירת תוכן שיווקי ועוד. ניתן לעדכן בקלות את הגרסה הבאה של העוזר הווירטואלי והוא יתמוך בקול, תמונות ותמיכה בריבוי סוכנים, מה שמאפשר יצירת תוכן מתקדמת יותר וביצוע משימות רבות יותר.

מאיצי פתרון עתידיים יציגו יישומי AI נפוצים עבור מגוון תעשיות, כולל שירותים פיננסיים, בריאות, קמעונאות, אנרגיה והמגזר הציבורי. מבחר של מאיצי פתרון נבחרים יהיה מבוסס על NVIDIA NIM Agent Blueprints, המתייחסים ל- Use cases של AI שאותם ארגונים יכולים לשכלל בקביעות בהתבסס על נתונים ומשוב.

"עסקים פורסים GenAI בסביבה שבה הם נמצאים תחת לחץ להתחיל לפעול במהירות ולהראות ערך אמיתי", אמרה פידלמה רוסו, סגנית נשיא בכירה ומנכ"לית תחום ענן היברידי ו-CTO ב-HPE. "יחד עם זאת, הטמעת יישומי AI דורשת מארגונים לחבר יחד מודלים, מערכי נתונים, כלים ומשאבים נוספים. מאיצי פתרון הם גורם מבדל מרכזי בפתרון HPE Private Cloud AI, המפשטים פרויקט שפריסתו עלולה לקחת חודשים ומאחדים את ציר הזמן לרגע אחד עבור הארגון".

"ארגונים מחפשים כלי AI מואצים ומותאמים אישית כדי לענות על הצרכים של מקרי השימוש הספציפיים שלהם", אמר ג'סטין בויטאנו, סגן נשיא מוצרי תוכנת AI ארגוניים ב-NVIDIA. "NVIDIA NIM Agent Blueprints מאפשר לשכלל יישומי AI המפותחים עם HPE Private Cloud AI על ידי שימוש במשוב אנושי, מה שמשפר את המודלים במחזור למידה מתמשך".

כדי לסייע ללקוחות להמשיך להאיץ את הזמן לקבלת ערך ולקבל תועלת רבה יותר עבור מקרי השימוש שלהם ב-AI, HPE משיקה את תוכנית השותפים Unleash AI. התוכנית היא חלק מ-HPE Partner Ready Technology Partner Program והיא תשלים את HPE Private Cloud AI.

אודות Hewlett Packard Enterprise

Hewlett Packard Enterprise (NYSE: HPE) היא חברת פתרונות ה- edge-to-cloud (מן הקצה אל הענן), המסייעת לארגונים להאיץ תוצאות על ידי הבטחת הערך המופק מן הנתונים שלהם, בכל מקום. HPE, הנשענת על עשורים של עיצוב העתיד באמצעות חדשנות שנועדה לקדם את הדרך שבה אנשים חיים ועובדים. HPE מספקת פתרונות טכנולוגיים ייחודיים, פתוחים וחכמים כשירות. עם היצע פתרונות רחב המשתרע משירותי ענן, מיחשוב עם ביצועים גבוהים, AI, פתרונות קצה חכמים, פתרונות תוכנה ופתרונות אחסון, HPE מספקת חוויה עקבית בכל העננים והתקני הקצה. היא מסייעת ללקוחות לפתח מודלים עסקיים חדשים, לתקשר בצורות חדשות ולשפר את הביצועים התפעוליים. למידע נוסף: www.hpe.com

About מאיר עשת

Check Also

סנטינל וואן ולנובו משתפות פעולה בהטמעת אבטחת AI

במסגרת שיתוף פעולה רחב ישולבו פלטפורמת הסינגולריות וה-Purple AI של סנטינל וואן במיליוני מחשבי לנובו …

נגישות