שבת , יולי 6 2024
Home > Artificial intelligence' Machine learning > SAP הכריזה כי תשלב את Joule, עוזר ה-AI העסקי שלה בכל הפתרונות העסקיים

SAP הכריזה כי תשלב את Joule, עוזר ה-AI העסקי שלה בכל הפתרונות העסקיים

Joule ישולב בפתרונות החברה לתחומי ה-ERP והפיננסים, משאבי אנוש, תעשייה, IT, רכש ושרשרת אספקה כדי להניע תוצאות עסקיות טובות יותר

כריסטיאן-קליין-מנכל-סאפ-צילום-יחצ-סאפ

חברת SAP, מובילה עולמית בפיתוח יישומים ארגוניים, הכריזה כי תשלב את Joule – עוזר ה-AI העסקי של החברה, המשתמש בשפה טבעית – בכל פלטפורמה טכנולוגית של החברה וביישומים העסקיים שלה: פתרונות ה-ERP והפיננסים, משאבי אנוש, תעשייה, IT, רכש, שרשרת אספקה ועוד.

Joule מסייע לעובדי ארגונים לבצע את עבודתם באופן מהיר וחכם יותר באמצעות ביצוע הקשרים וחיתוכים של נתונים ממערכות מרובות והצגת תובנות חכמות יותר, המניעות תוצאות עסקיות משופרות בצורה מאובטחת עם תאימות לתקינות וחקיקה.

ההכרזה הראשונית של SAP על Joule נערכה בספטמבר 2023, אז שולבו יכולות ה- AI ב-SAP SuccessFactors וב-SAP Start. מאז, שילבה SAP את Joule בפתרונות ה-ERP שלה, המבוססים על SAP S/4HANA בענן: RISE with SAP ו-GROW with SAP, כמו גם במוצרים רבים, כולל SAP Customer Data Platform, SAP BTP Cockpit, SAP Build, SAP Build Code ו-SAP Integration Suite.

במחצית השנייה של 2024, מתכננת SAP לשלב את יכולות ה- AI גם ב-SAP Ariba, SAP Analytics Cloud ובפתרונות רבים לניהול שרשרת אספקה. בנוסף, Joule יהיה מסוגל להבין ולהגיב לשאילתות במספר שפות רב יותר כולל גרמנית, ספרדית, צרפתית ופורטוגזית, מה שהופך אותו לשימושי עוד יותר עבור ארגונים גלובליים.

שילוב של Joule בפורטפוליו היישומים הארגוניים של SAP כולל תחומים כגון:

ERP ופיננסים – לקוחות יכולים להשתמש ב-Joule כדי לייעל תהליכים פיננסיים בפתרונות שונים של SAP, כאשר האחראים לביצוע חיובים יכולים להשתמש ב-Joule יחד עם SAP Advanced Financial Closing כדי לנתח אוטומטית את התוכן הבלתי מובנה של תכתובות לקוחות, מה שמשפר את הדיוק של קביעת סיכונים. כמו כן, Joule יכול ליצור סיכום של רווחיות הפרויקט ולתת עדיפות לפרויקטים מסויימים לצורך ניתוח נוסף והצעת פעולות לשיפור הפרויקט.

משאבי אנוש – ניתן להשתמש ב-Joule כדי לקבל תשובות לשאלות בשפה טבעית לגבי מדיניות משאבי האנוש של הארגון ב-SAP SuccessFactors ובכך, לחסוך זמן ולשפר את חוויית העובד הכוללת.

IT ופלטפורמה –יכולות חדשות התומכות באוטומציה ארגונית כוללות שילוב של Joule עם SAP Build Process Automation, המאפשר ללקוחות לייצר אוטומציות ותהליכי עבודה באמצעות בקשות בשפה טבעית. בנוסף, SAP מציגה יכולות ABAP Developer ב-Joule, המאפשרות למפתחי תוכנה לכתוב קוד ABAP באמצעות Generative AI.

מיקור חוץ ורכש – מנהלי רכש יכולים ליצור בקשות להצעות מספקים במהירות רבה יותר ב-SAP Ariba Sourcing, הודות להמלצות חכמות של מוצרים וספקים מ-Joule.

שרשרת אספקה – מתכנני שרשרת אספקה יכולים לקיים אינטראקציה עם SAP Integrated Business Planning for Supply Chain על ידי הסתמכות על הניתוח המפורט של Joule לתכנון שרשרת האספקה. כמו כן, ספקי לוגיסטיקה יכולים להשתמש ב-Joule כדי להאיץ את תהליך קבלת הסחורות ותכנון ההובלה ב- SAP S/4HANA Supply Chain for transportation management.

אודות SAP

כמובילת שוק יישומי התוכנה הארגוניים, SAP מסייעת לארגונים בכל הגדלים ובכל ענפי התעשייה להתנהל בצורה הטובה ביותר. טכנולוגיות למידה המכונה, האינטרנט של הדברים (IoT) והניתוח המתקדם של SAP הופכות עסקים לארגונים חכמים וברי-קיימא, כאשר היישומים והשירותים של SAP מאפשרים לעסקים וללקוחות ציבוריים על פני 26 תעשיות ברחבי העולם לפעול בצורה רווחית ולהסתגל לשינויים באופן קבוע. באמצעות רשת גלובלית של לקוחות, שותפים, עובדים ומובילי דעה, SAP מסייעת להתנהלות עולמית טובה יותר ומשפרת את חייהם של בני האדם. SAP ישראל משרתת כיום כ-6,000 לקוחות בכל הגדלים והתעשיות. בין לקוחות החברה בישראל נמנים ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק ומאות ארגונים נוספים. למידע נוסף, בקרו באתר www.sap.com.

About מאיר עשת

Check Also

רד האט משלבת GenAI בפורטפוליו הענן ההיברידי של החברה באמצעות Red Hat Lightspeed

שירות Red Hat Lightspeed ירחיב את יכולות ה-GenAI לפלטפורמות יישומי הענן ההיברידי וה-Linux המובילות בתעשייה …

נגישות