שירות AI חדש הינו פר שימוש והוא מיועד עבור לקוחות המבקשים למנף למידת מכונה לטובת יתרון עסקי
Fujitsu מכריזה על שרות AI אג'ילי חדש, בתשלום לפי שימוש, המיועד ללקוחות המבקשים למנף למידת מכונה לטובת יתרון עסקי. במסגרתו, תעמיד החברה לרשות לקוחותיה 500 מומחי בינה מלאכותית בשירות על פי דרישה וצורך עסקי. השרות הוא חלק ממהלך חדש לעזור ללקוחות החברה שמבצעים מהלכי טרנספורמציה דיגיטלית מונעי AI להשיג ערך מהר יותר עם פתרון "על פי שימוש" מתקדם.
השירות החדש מבוסס שימוש, והוא מאפשר לארגונים להגיע במהירות ולהשיג יכולות חדשות מונעות בינה מלאכותית ללא מחויבות לגיוס כ"א יקר או לעלויות מיותרות. זה מציב יכולות AI מתקדמות בהישג ידם של הלקוחות עם מאגרי נתונים גדולים הכוללים למידת מכונה (ML) שיסייעו להם למנף את המטרות שלהם. וזאת, ללא צורך לגייס מדעני נתונים ייעודיים, יועצי AI עסקיים מנוסים או תשתית שרתים מתקדמת הדרושה להכשרת נתוני למידת מכונה (ML) .
Fujitsu הופכת את השירות החדש לזמין באמצעות מוצר התשלום לפי שימוש uSCALE שלה, המסייע לארגונים להשיג אג'יליות הדומה לענן, עם מודל מבוסס צריכה.
מפוג'יטסו נמסר: "האקוסיסטם החדש שלנו בתחום ה- AI נותן מענה לאתגר מרכזי שחברות רבות מתמודדות איתו כיום: הקושי במציאת משאבים טכניים מולטידיסיפלינריים באיכות גבוהה. אנו משיגים זאת על ידי מתן שיתוף פעולה בין כמה מהמוחות המבריקים והסטארט-אפים הטכנולוגיים הטובים ביותר כדי לעורר חדשנות. המומחיות הזו, בשילוב עם הגמישות במודל התשלום לפי שימוש uSCALE שלנו, פירושו שניתן לשלם עבור פרויקטי בינה מלאכותית ככל שהם מתרחבים, ולהשיג ערך עסקי."
אודות Fujitsu
Fujitsu היא חברת טכנולוגיות המידע והתקשורת היפנית (ICT) המציעה מגוון שלם של מוצרים, פתרונות ושירותים טכנולוגיים. כ-126,000 אנשי Fujitsu תומכים בלקוחות ביותר מ-100 מדינות. החברה דיווחה על הכנסות של 3.6 טריליון ין (34 מיליארד דולר) לשנת הכספים שהסתיימה ב-31 במרץ 2021. למידע נוסף, ראה https://www.fujitsu.com/