יום שני , אוקטובר 28 2024
Home > חדשות > אנשים, קריירה > יוסי טל מונה לתפקיד מנכ"ל חברת אבטחת הסייבר Cyfox

יוסי טל מונה לתפקיד מנכ"ל חברת אבטחת הסייבר Cyfox

יוסי טל. צילום סיון פרג'

יוסף (יוסי) טל מונה לתפקיד מנכ"ל חברת אבטחת הסייבר CyFox , המתמחה באספקת פתרונות אבטחת מידע מבוססי בינה מלאכותית (AI). במסגרת תפקידו ינצל טל את המומחיות שלו בבניית שותפויות בינלאומיות ויוזמות אסטרטגיות בזירת אבטחת הסייבר הבינלאומית כדי להניע קדימה את משימתה של CyFox לספק פתרונות אבטחת סייבר מתקדמים. יוסי טל יחליף בתפקידו את היזם הסדרתי רוני צארום, המייסד והמשקיע העיקרי בחברה, אשר שימש עד כה גם כמנכ"ל וכעת עובר לתפקיד יו"ר פעיל ב-Cyfox.

לפני הצטרפותו לסייפוקס, כיהן טל כמנכ"ל חברת הגנת הסייבר טרליקס ישראל (מיזוג של מקאפי ו-Fireeye) ובנוסף, שימש כסגן נשיא בכיר של מרכז המחקר של החברה. במסגרת תפקידו, טל ניהל צוות עולמי של מאות מהנדסי תוכנה, אנליסטים, חוקרי חדשנות ואבטחה בתחומי הגנה, חקר מודיעין איומים ובמדע נתונים.

לפני טרליקס, ניהל טל את פעילות החדשנות העולמית של סיטיבנק בתחום הגנת הסייבר, שם ניהל צוותים וחוקרים בסביבות סייבר בענן, הגנה על תשתיות, ניהול זהויות וגישה, הצפנה, ניטור סביבות DLT  ורשתות קריפטו, אבטחת יישומים, אבטחת טלפונים סלולריים, מחקר מקורי ועוד. עוד עסק טל בסיטי בזיהוי מגמות חדשות בעולמות אבטחת המידע והגנת הסייבר, ובמתן המלצות לבנק על השקעות במיזמים בולטים ובתהליכי רכישות ומיזוגים.

בטרם הצטרף לסיטי, טל עבד במשך 13 שנים בחטיבת האבטחה של יבמ, שם ניהל את היצע מוצרי אבטחת תשתיות המידע X-Force Threat Intelligence של יבמ ואת פעילות החברה בכל הקשור לעמידה בחוקי הגנת הפרטיות של האיחוד האירופי  ברחבי העולם. כמו כן, הוא היה פעיל במכון למחקרי ביטחון לאומי של ישראל והרצה במסגרת תארים מתקדמים כגון GMBA של אוניברסיטת רייכמן וכנסים של לוחמה קיברנטית ואבטחת מידע באוניברסיטת תל אביב. לטל תארים ראשון ושני מהמכללה למנהל, והוא השתתף בכמה תוכניות מנהלים באוניברסיטאות בוסטון, קולומביה, הרווארד ו-וורטון.

CyFox מתמחה באספקת פתרונות סייבר המבוססים על טכנולוגיות AI מתקדמות, ביניהם EDR, XDR, Mail Security ועוד. מוצרי CyFox מתבססים על מודלים יחודיים של בינה מלאכותית מתקדמים, ובכך מקטינים את הצורך בהתעסקות בקריאות שווא וממקדים את הארגונים בטיפול באירועי אבטחת מידע אמיתיים. המוצרים מספקים רמת דיוק גבוהה והתמודדות בזמן אמיתי עם מגוון רחב של איומים. המוצרים מגיעים עם מעטפת MDR ( (Managed Detection and Response  מלאה הכוללת שירות של  24/7 שעות, המספקת לארגונים ראש שקט ומאפשרת להם להתמקד בניהול העסקים שלהם, כשCyFox- לוקחת אחריות על הניטור וההגנה על הארגונים בזמן אמיתי. המטרה העיקרית של CyFox היא, לספק ערך גבוה במחיר תחרותי.

לדברי רוני צארום, מייסד CyFox, "אני גאה לבשר כי יוסי טל הצטרף ל- CyFox כמנכ"ל החדש שלנו. עם רקורד מרשים בענקיות טכנולוגיה בינלאומיות בתעשיית אבטחת הסייבר וניסיון רב בהנעת חדשנות וצמיחה, יוסי עומד להוביל את החברה שלנו אל העתיד. ככל שנוף אבטחת הסייבר ממשיך להתפתח, המנהיגות של יוסי תהיה חיונית בשיפור הפתרונות מבוססי הבינה המלאכותית שלנו ובהבטחת הישארותנו בחזית התעשייה. המומחיות שלו בבניית שותפויות בינלאומיות ויוזמות אסטרטגיות תואמת באופן מושלם את המשימה שלנו לספק פתרונות אבטחת סייבר מתקדמים המגנים על לקוחותינו."

לדברי יוסי טל, "אני נרגש להצטרף ולהוביל את צוות CyFox, אחת מפלטפורמות הבינה המלאכותית הראשונות שפותחו באופן אורגני והמתמקדת בקידום מודעות, זיהוי ותגובה לאבטחה בחזיתות מרובות. פלטפורמת Cyfox מספקת כיום פתרונות איתור ותגובה למאות לקוחות. עם השותפים הנהדרים בצוות CyFox, אני בטוח שנספק באופן עקבי הגנה באיכות גבוהה ונשפר ללא הרף את הערך שאנו מספקים ללקוחותינו".

אודות CyFox

חברת אבטחת הסייבר CyFox מתמחה באספקת פתרונות סייבר המבוססים על טכנולוגיות בינה מלאכותית מתקדמות, ביניהם EDR, XDR, Mail Security ועוד. מוצרי CyFox מתבססים על מודלים יחודיים של בינה מלאכותית מתקדמים, ובכך מקטינים את הצורך בהתעסקות בקריאות שווא וממקדים את הארגונים בטיפול באירועי אבטחת מידע אמיתיים. המוצרים מספקים רמת דיוק גבוהה והתמודדות בזמן אמיתי עם מגוון רחב של איומים. המוצרים מגיעים עם מעטפת MDR ( (Managed Detection and Response  מלאה הכוללת שירות של  24/7 שעות, המספקת לארגונים ראש שקט ומאפשרת להם להתמקד בניהול העסקים שלהם, כשCyFox- לוקחת אחריות על הניטור וההגנה על הארגונים בזמן אמיתי. המטרה העיקרית של CyFox היא, לספק ערך גבוה במחיר תחרותי. למידע נוסף, ראו https://www.cyfox.com/.

About מאיר עשת

Check Also

4 מינויים איסטרטגיים ארבע נשים מצטרפות להנהלה הבכירה של Epson לאיזור אסיה והמזה״ת

אחוז הנשים בתפקידי מפתח בחברה עומד כיום על 47%.  מינויין של 4 הנשים לתפקידי המפתח, …

נגישות