יום שלישי , נובמבר 26 2024
Home > WORLD > NIQ מאיצה את הצמיחה באמצעות מינוי אסטרטגי בכיר, שמיועד לקדם את החדשנות בתחום ה- Consumer Panel Services

NIQ מאיצה את הצמיחה באמצעות מינוי אסטרטגי בכיר, שמיועד לקדם את החדשנות בתחום ה- Consumer Panel Services

שיקגו, 19 בדצמבר 2023, (BUSINESS WIRE):

כריס יואינג לנשיא גלובלי של שירותי פאנל הצרכנים

NIQ, כוח חלוצי בתחום המודיעין הצרכני ומודיעין השוק, גאה להכריז על מינויו של כריס יואינג לנשיא גלובלי של שירותי פאנל הצרכנים (CPS) לטובת האצת הצמיחה, טיפוח החדשנות ופיתוח פתרונות ממוקדי לקוח. מינוי בכיר זה שב ומדגיש את מחויבותה הבלתי מתפשרת של NIQ להרחבת שירותי המדידה במיקור לקוח במגוון ערוצים וקטגוריות, תוך הבלטת תפקידה המרכזי בביסוסה של תעשיית מוצרי הצריכה הארוזים (CPG). NIQ מציינת כעת 100 שנה להיווסדה והמינוי מעיד על מחויבות לקידום עסקי ה-Consumer Panel לעבר עידן חדש, שבו תובנות חסינות ומונעות נתונים מהוות מרכיב חיוני להצלחתה של תעשיית ה-CPG.

מינויו של יואינג למשרת הנשיא הגלובלי של שירותי ה-Consumer Panel הוא עדות למחויבותה של NIQ לקידום תובנות מונעות נתונים לגבהים חסרי תקדים. יואינג, שיהיה כפוף לטרייסי מאסי, מנהלת תפעול ראשית ב-NIQ, אחראי להובלת ההרחבה הגלובלית של פעילויות החברה בתחום ה-Consumer Panel. הנהגתו של יואינג, שממוקדת בפתרונות מוצר מבודלים, טכנולוגיות מתקדמות וצוות מומחים מיומנים הממוקדים בהתנהגות קונים וצרכנים, מיועדת לקבוע סטנדרטים חדשים עבור הענף כולו.

לאור העובדה, ש-76%  מכלל המנהיגים הבכירים בענף ה-FMCG מצהירים, כי דפוסי ההתנהגות המשתנים של הצרכנים והדורות החדשים מהווים אתגר והזדמנות לצמיחה עתידית, NIQ ממוקדת במחויבות ללקוחות אשר מספקים את התובנות הצרכניות מונחות העתיד, שמאפשרות בתורן למותגים ליצור צמיחה ארוכת טווח.

"אני נלהב מאוד נוכח ההזדמנות להוביל את הסביבה הדינמית הזו", אומר כריס יואינג, הנשיא הגלובלי לשירותי פאנל צרכנים ב-NIQ. "המחויבות שלנו לפיתוח ולשיפור היכולות של החברה חיונית למתן שירות טוב יותר ללקוחות ולהשגת היעדים השאפתניים שלנו. אני מצפה להובלת מסע זה של חדשנות וצמיחה, תוך הבטחת יכולתן של האסטרטגיות שלנו לתת מענה לצרכים המתפתחים של לקוחותינו ושל הענף".

NIQ מתעדפת באופן אסטרטגי את התקדמותם של שירותי פאנל הצרכנים לרוחב הארגונים, תוך שהיא יוזמת סדרה של פעולות מפתח:

*טיפוח בהירות רבה יותר עבור הלקוחות דרך חיבור בין שירותי המדידה הקמעונאיים ושירותי פאנל הצרכנים, וזאת באמצעות תצוגות דינמיות ומשולבות ב-NIQ Discover (השקה בשנת 2024).

*חיזוק הכיסוי, הייצוג ואיכות נתוני ה-CPS לרוחב שווקים גלובליים, תוך השקעה ממוקדת במדגמים מובילים בבריטניה, צרפת, איטליה, ספרד, גרמניה, אוסטרליה, ארצות הברית וקנדה.

*מתן תמיכה משופרת דרך הדרכה, סדנאות והובלה מחשבתית על ידי מומחים מובילים בענף, לצורך חשיפת מסלולי צמיחה חדשים על ידי מינוף תובנות איכותיות בתחומי המדידה הקמעונאית ופאנל הצרכנים.

*אספקת קריאות מדויקות ואמינות יותר של מגמות, במיוחד בערוצי צמיחה מרכזיים, כמו גם כיסוי, קטגוריות ומאפיינים רב ערוציים ומורחבים.

NIQ מניעה קצב מהיר של התקדמות המדידה, תוך שהיא מתבססת על השקעות משמעותיות ואסטרטגיות בכיסוי ובטכנולוגיה. החברה, שהטמיעה גישה של חשיבה קדימה, שמה דגש על יוזמות מפתח קריטיות לטיפוח צמיחה משמעותית, כאשר תחום ה-CPS משמש כגורם מרכזי של תפיסה אסטרטגית זו. NIQ פועלת לקידום החזון של חלוציות בתחומי התובנות והחדשנות בזירת המודיעין הצרכני ומודיעין השוק, ומקדמת אותנו לעבר עתיד של חידושים חסרי תקדים והשפעה מהפכנית על הענף.

אודות NIQ

NIQ היא החברה המובילה בעולם למודיעין צרכנים, והיא מקנה הבנה מלאה של דפוסי התנהגות הרכישה של צרכנים תוך חשיפת מסלולי צמיחה חדשים. בשנת 2023 NIQ חברה ל-GfK, וביחד מביאים שני מובילי תעשייה אלה הישג-יד גלובלי ללא תחרות. NIQ מציגה את התמונה השלמה, Full View™, עם קריאה קמעונאית הוליסטית ותובנות הצרכן המקיפות ביותר – הנמסרות עם אנליטיקה מתקדמת באמצעות פלטפורמות חדשניות.

NIQ היא חברת פורטפוליו של Advent International, עם פעילות ביותר מ-100 שווקים וכיסוי של יותר מ-90% מאוכלוסיית העולם. למידע נוסף, בקרו בכתובת NIQ.com.

About מאיר עשת

Check Also

 כש-ChatGPT מציין שנתיים, בתי ספר לעסקים נחושים להעצים את שילוב הבינה המלאכותית בכיתות הלימוד

הסקר של GMAC מראה שלרוב התוכניות העסקיות יש כיום תוכניות לימודים המתמקדות בבינה מלאכותית רסטון, …

נגישות