יום שלישי , נובמבר 26 2024
Home > WORLD > Riskified ממנה את ג'ף אוטו לסמנכ״ל שיווק

Riskified ממנה את ג'ף אוטו לסמנכ״ל שיווק

מוביל השיווק הוותיק מ-Salesforce ו-Marqeta הצטרף ל-Riskified כדי להגדיל את דרישת השוק העולמי ולהניע צמיחה מתמשכת

Jeff-Otto-Joins-Riskified-as-Chief-Marketing-Officer-Photo-Business-Wire

ניו יורק, 3 באפריל 2023, (BUSINESS WIRE) :

Riskified (NYSE:RSKD), מובילה במודיעין סיכונים בתחום המסחר האלקטרוני, הכריזה שג'ף אוטו הצטרף לחברה בתור סמנכ"ל שיווק, ההודעה תיכנס לתוקף באופן מיידי. אוטו יהיה אחראי על שילוב גלובלי של אסטרטגיית השיווק שתעצים את כוח המותג של Riskified, תחזק את מובילות הקטגוריה שלה ותאיץ את הביקוש לחבילת המוצרים המתרחבת של Riskified.

"זהו רגע מרגש שבו ג'ף תופס במושכות השיווק בזמן ש-Riskified מגיעה לצומת דרכים של צמיחה ורווחיות כאחד," אומר עידו גל, מנכ"ל ומייסד Riskified. "לג'ף יש את השילוב האידאלי של ניסיון ומומחיות, שלהם אנחנו זקוקים כדי לבסס סופית את Riskified כפלטפורמת ניהול הסיכונים הבולטת עבור סוחרי המסחר האלקטרוני הגדולים ביותר בתעשיות השונות ברחבי העולם."

ג'ף אוטו מביא עימו שני עשורים של ניסיון בטכנולוגיה ארגונית. בתפקידו האחרון היה מנהל מחלקת השיווק ב-Marqeta, מובילה עולמית בתחום הטכנולוגיה הפיננסית בהנפקת כרטיסים מודרניים ושירותים פיננסיים מוטמעים המשרתת משבשים מובילים רבים במסחר האלקטרוני. לפני כן, ג'ף אוטו אייש כמה וכמה תפקידים בכירים מובילים באגף התעשיות של Salesforce, שם הוא הקים והנהיג צוותי שיווק, והביא בהצלחה לשוק פתרונות ענן לשירותים פיננסיים, שירותי בריאות וייצור. בעבר הוא גם פיתח וסיפק פתרונות בחטיבות הטכנולוגיות של Morgan Stanley ו-Merrill Lynch.

"כיום יותר מאי-פעם, עסקים עומדים בפני אתגרים עקב צמיחה מואצת של מסחר אלקטרוני תוך כדי קידום יעילות בעלויות. מה שאני אוהב בהצעת הערך של Riskified הוא שהיא עוזרת משמעותית לסוחרים להשיג את שניהם. הדיוק העילאי של הפלטפורמה בזיהוי והגנה מפני הונאה ושימוש לרעה במדיניות עוזר להגדיל את ההכנסות והרווחיות. אני נרגש להוביל צוות נהדר של אנשי שיווק ולבטא את החזר ההשקעה העצום ש-Riskified מספקת באופן עקבי לסוחרים," הסביר ג'ף אוטו.

אודות ריסקיפייד

Riskified (NYSE:RSKD) מעצימה עסקים להגדיל את ההכנסות והרווחים שלהם ממסחר אלקטרוני באמצעות הפחתת סיכונים. הסוחרים והמותגים היוקרתיים הגדולים ביותר בעולם משתפים פעולה עם Riskified לצורך הגנה מובטחת מהכחשות עסקה, למאבק בהונאה וניצול לרעה של מדיניות בקנה מידה ולשיפור שימור הלקוחות. הפלטפורמה מבוססת למידת המכונה של Riskified נתמכת בידי הצוות הגדול ביותר של מנתחי סיכוני מסחר אלקטרוני, מדעני נתונים וחוקרים, ומנתחת את הפרט מאחורי כל אינטראקציה על מנת לספק החלטות בזמן אמת ולחזק תובנות מבוססות-זהות. למידע נוסף בקרו בכתובת: Riskified.com .

About מאיר עשת

Check Also

 כש-ChatGPT מציין שנתיים, בתי ספר לעסקים נחושים להעצים את שילוב הבינה המלאכותית בכיתות הלימוד

הסקר של GMAC מראה שלרוב התוכניות העסקיות יש כיום תוכניות לימודים המתמקדות בבינה מלאכותית רסטון, …

נגישות