שבת , אוקטובר 5 2024
Home > חדשות > מוצרים חדשים > לנובו חושפת ב-CES את ניידי המשחקים החזקים ביותר בעולם עם מסך 16 אינץ'

לנובו חושפת ב-CES את ניידי המשחקים החזקים ביותר בעולם עם מסך 16 אינץ'

Legion_5i_Pro_Sustainable_Design-RTX

לנובו חושפת ב-CES את ליין המחשבים החדש במשפחת Legion, המציע מחשבים, מסכים ואביזרים מוכנים לקרב ומציב סטנדרט חדש למשחקיות ממוחשבת עם Lenovo LA AI – שבב הבינה המלאכותית הייעודי הראשון לעולם המשחקים, אשר שולב בניידי הגיימינג החדשים Lenovo Legion Pro 7 ו- Lenovo Legion Pro 7i וב-Lenovo Legion Pro 5 ו- Lenovo Legion Pro 5iומאפשר לגיימרים לשלוט בשדה הקרב עם ביצועים מכווני בינה מלאכותית.

+Lenovo AI Engine, המבוסס על השבב Lenovo LA AI, מיישם אלגוריתם לימוד מכונה כדי לכוונן באופן מיטבי את ביצועי המערכת. השבב משתמש בתוכנת לימוד מכונה, שמופעלת באמצעות Lenovo Vantage, כדי לעזור לנטר את קצב הפריימים/לשנייה במשחק ולהתאים אותו באופן דינמי כדי להפיק את הביצועים הגבוהים ביותר. עם TDP שגבוה בעד 15%, שילוב זה בין השבב ותוכנת לימוד המכונה מאפשר לניידים בסדרת Legion Pro לספק ביצועים גבוהים יותר בהשוואה לדורות קודמים. הניידים Lenovo Legion Pro 7i, Lenovo Legion Pro 5 ו- Legion Pro 5iו מגיעים עם Tobii Horizon ו- Tobii Aware, המספקים מעקב אחר ראש השחקן ללא צורך בציוד נוסף ואימרסיביות משופרת.

בחזית שולחן העבודה, דגמי הדור החדש של מחשבי הטאואר שלLenovo Legion  עומדים בפסגת העוצמה והביצועים עם Lenovo Legion Tower 7i ו-Lenovo Legion Tower 5i, שמציעים מעבדי Core שולחניים מדור 13 של אינטל ומעבד גרפי מסדרת GeForce RTX 40 של NVIDIA, ו-Lenovo Legion Tower 5 החדש שמציע מעבד Ryzen 9 וכרטיס גרפי ממשפחת Radeon RX 7000 של AMD או מסדרת GeForce RTX 40 של NVIDIA. בחזית   הפורטפוליו עומדים גם מסכי Legion החדשים, ביניהם את Lenovo Legion Y27f-30 FHD ו-Lenovo Legion Y27qf-30 QHD שניהם בגודל 27 אינץ', אשר תוכננו לעמוד בדרישות של גיימרים ויוצרי תוכן כאחד.

כל מחשב Lenovo Legion מגיע עם Windows 11 ומנוי ל-3 חודשים ל-Xbox Game Pass Ultimate. האודיו בקו המוצרים החדש של Legion משולב עם Nahimic של SteelSeries – טכנולוגיה המספקת יתרון נוסף באמצעות אודיו תלת-ממד עוטף המאפשר לגיימרים לשמוע את חברי הצוות בצורה ברורה יותר, תוך הוספת מודעות מרחבית. שחקנים שמזרימים את משחקיהם יעריכו את בקרות האיזון וה-EQ הניתנות בקלות להתאמה, כך שהם יישארו ממוקדים בדבר הנכון – בהשגת הניצחון.

אפליקציית התוכנה Lenovo Vantage מציעה חבילת כלים נוספת, כולל לוחות מחוונים שמציגים ביצועים בזמן אמת, בקרות המהרה, וגם בקרות מאוורר חכמות עם התאמה אישית חדשה המאפשרת לגיימרים להרוויח יתרון על פני המתחרים. לכל מכשיר Lenovo Legion מצורפת גם Legion Arena, תוכנה המשלבת משחקים בבעלות המשתמש ממספר פלטפורמות, מה שמקל על החיפוש שלהם.

בינה מלאכותית: Lenovo Legion Pro 7i ו-Lenovo Legion Pro 7

תחנות הכוח Lenovo Legion Pro 7i ו-Lenovo Legion Pro 7 הם מחשבים מכוונני בינה מלאכותית עם מסך 16 אינץ' החזקים ביותר בעולם והם מיועדים לגיימרים שמחפשים את היתרון שיוביל אותם לניצחון. הם מצוידים במעבדי Core מהדור ה-13 של אינטל או במעבדי סדרת Ryzen 7000 של AMD ומעבד גרפי מעודכן מסדרת GeForce RTX 40 של NVIDIA.

אלו מחשבים שיכולים לפעול חזק יותר למשך זמן רב יותר הודות ל-ColdFront 5.0 של Lenovo Legion עם רכיבים תרמיים היברידיים, תא אדים רחב במיוחד המכסה את המעבד והשבב הגרפי ב- GeForce RTX 4090 וב-RTX 4080 לניידים של NVIDIA, או תא אדים ייעודי למעבד עם צנרת הובלת חום היברידית עבור השבב הגרפי לניידים GeForce RTX 4070. המעבדים נשמרים קרירים עם עירוי מתכת נוזלית, שמונעת השנקה, בעוד החום נפלט דרך פתחי הפליטה המסיביים בחלק האחורי ובצידי השלדה, עם TDP בהיקף כולל של 235 וואט. שבב ה-Lenovo LA AI שמניע את +Lenovo AI Engine דוחף את הביצועים רחוק יותר, ומספק את מרב הפריימים/לשנייה לחוויית משחק מדהימה.

Legion_Pro_7i_Closeup

כל מעשי הקוסמות הגרפית הללו באים לידי ביטוי בכך שכל פריים מנצח מוצג בדיוק ובחדות על גבי מסך ה-PureSight Gaming, שמציע יחס היבט של 16:10, ברזולוציית WQXGA (2560×1600), ותמיכה בקצב ריענון דינמי עד 240 הרץ. את כל הכוח הזה תוכלו לרתום בקצות האצבעות עם מקלדת ה-Legion TrueStrike, עם תאורת RGB  אחורית שבאמצעות  Legion Spectrumמאפשרת התאמה אישית לכל מקש.

לשחקנים בדרכים, סוללת 99.99 וואט/שעה, היא הסוללה הגדולה ביותר המותרת בעת טיסה, והיא מאפשרת הטענה מהירה שתשאיר אתכם במשחק.

מוכנים להתחיל לשחק: Lenovo Legion Pro 5i ו-Lenovo Legion Pro 5

אם אתם צריכים רק מחשב אחד שיוכל להתמודד עם עבודה ומשחקים, Lenovo Legion Pro 5i ו-Lenovo Legion Pro 5 עם מסכי 16 אינץ' הם מה שאתם מחפשים. עיצוב הספורט האלקטרוני מרמז על עוצמתם, והם זמינים עם מעבדי Core מהדור ה-13 של אינטל או מסדרת Ryzen 7000 של AMD ועם שבב גרפי מסדרת GeForce RTX 4070  של NVIDIA.

אלו הם ניידים שמאפשרים להתחרות ברמות הגבוהות ביותר. החלק הפנימי שלהם נותר קריר הודות ל-ColdFront 5.0 של Legion, טכנולוגיה המשתמשת במערכות פליטה ויניקה מסיביות, מאוורר כפול בקצב טורבו, תרכובת תרמית לשינוי פאזה וצינורות חום היברידיים מתקדמים להעברת כמה שיותר אוויר החוצה דרך פתחי הפליטה. מערכת זו מוודאה שהרצות המשחקים יהיו שקטות וקרירות. השבב Lenovo LA AI מנטר את העומס על המעבד והשבב הגרפי כדי להתאים באופן דינמי את ניהול החום ולסחוט עוד ביצועים. ניתן לכוונן את ההגדרות של Lenovo LA AI באמצעות Lenovo Vantage המספקת שליטה מלאה על המאווררים, בקרות המהרה ותכונות אחרות הדרושות לניצול מלוא היתרונות, עם TSP של עד 200 וואט שעוזר להשאיר את המתחרים על רחוק מאחור.

הפלט הגרפי האפי הזה, שמגיע מתחת למכסה המנוע של Lenovo Legion Pro 5i ו-Lenovo Legion Pro 5, מתעורר לחיים עם מסך ה-Lenovo PureSight Gaming בגודל 16 אינץ', עם יחס היבט של 16:10, ברזולוציית WQXGA וקצב ריענון דינמי עד 240 הרץ, ועם מקלדת Legion TrueStrike, עם 4 אזורי RGB, שזמינה גם עם תאורה אחורית לבנה. ל-Lenovo Legion Pro 5 יש סוללת 80 וואט שעה תומכת Super Rapid Charge Pro שמספקת את העוצמה להפעלת המחשב בכל מקום למעשה. המחשבים זמינים באפור שוהם או בכחול תהומי.

לרתום את הכוח העצום של Lenovo Legion Tower 7i

אין דרך לעצור אותה – החיה כאן, והיא בנויה כדי לספק עוצמה וביצועים ברמה קיצונית. אם אתם מבקשים לבנות תחנת קרב ביתית משלכם, הדור החדש של Lenovo Legion Tower 7i בנפח 34 ליטר ניצב בחזית המשחקים עם מעבדי Core מהדור ה-13 של אינטל וכרטיסים גרפיים מסדרת GeForce RTX 40 של NVIDIA שיעוררו לחיים עולמות וירטואליים עם קצבי פריימים מהשורה הראשונה, זמן שיהוי נמוך במיוחד ומעקב קרניים המאפשרים לגיימרים וליוצרים לחוות דרכים חדשות ומהפכניות לשחק, להזרים תוכן וליצור. עם 64 גיגה-בייט זיכרון RAM מסוג  DDR5 במהירות 5,600 מגה-הרץ זה המחשב להתגבר על המתחרים, ולחוות ביצועי משחקים גם תחת עומסים קשים וריבוי משימות.

הכוח הזה שהמעבדים הללו דוחפים עד לקיצוניות מתאפשר הודות לגוף קירור VRM עצום, עד שישה מאווררי ARGB חזקים אך שקטים, מסגרת קדמית שמגבירה את זרימת אוויר, וכן אפשרות למערכת קירור נוזל שמאפשר רמת TDP אגדית של 260 וואט. הביצועים הגרפיים המרשימים זוכים להשלמה באמצעות אפקטים ויזואליים חדשים ניתנים להתאמה אישית מלאה עם Lenovo Legion 12-ARGB דרך פאנל הצד מזכוכית מחוסמת. אפשר להתקין במחשב עד 6 טרה-בייט נפח אחסון מבוסס SSD (עד 3 כונני 2 טרה-בייט) שמאפשר אחסון של יותר מ-100 כותרי AAA באופן מקומי, והם ממוקמים מעל ספק 1,00 וואט שמפעיל את מכונת המשחקים הזו.

המארז של Lenovo Legion Tower 7i זמין בצבע אפור סערה וכולל 2 חיבורי USB-A 3.2, 2 חיבורי USB-A 2.0 ו-2 שקעי שמע בחזית. מאחור יש 4 חיבורי USB-A 3.2, 2 חיבורי USB-A 2.0 חיבור USB-C (20 גיגה-ביט/לשנייה) וחיבור USB-A 3.2 (10 גיגה-ביט/לשנייה), כמו גם  חיבורי RJ45 וסטריאו.

נבנו עבור משחקי המחר: Lenovo Legion Tower 5i ו-Lenovo Legion Tower 5

המחשבים השולחניים בנפח 26 ליטר, Lenovo Legion Tower 5i ו-Lenovo Legion Tower 5, נוצרו כדי להביא את עתיד המשחקיות לתחנת הקרב הביתית שלכם. בחרו את הנתיב לביצועים מהירים להפליא עם מעבדי Core שולחניים מהדור ה-13 של אינטל ב-Lenovo Legion Tower 5i, בשילוב עם כרטיס גרפי, או מעבד שולחני מסדרת Ryzen 7000 של AMD ב-Lenovo Legion Tower 5 בשילוב עם כרטיס גרפי מסדרת GeForce RTX 40 של NVIDIA או מסדרת Radeon RX 7000 של AMF. כן מציעים המחשבים עד 32 גיגה-בייט זיכרון RAM מסוג DDr5 במהירות 5,600 מגה-הרץ, ועד שני כונני אחסון מסוג SSD בנפח של 1 טרה-בייט כל אחד, והכל פועל באמצעות ספק כוח מודולרי 850 וואט ברמה של 90%.

לא משנה מה העומס, Legion Tower 5i ו-Legion Tower 5 יכולים להתמודד עם כל דבר, החל מכותרי AAA ועד מפגשי eSports מלהיבים, תוך שהם נשארים קרירים ושקטים הודות לחמישה מאווררים שקטים המצוידים בתאורת RGB שדוחפים יותר אוויר חם, ובמהירות גבוהה יותר, דרך המסגרת הקדמית המשולבת בשלדה, עם אפשרות לפאנל זכוכית צדדי שאינו דורש כלים לפתיחה ומאפשר לראות את תאורת ה-RGB. Legion Tower 5i ו- Legion Tower 5 זמינים בצבע אפור סערה עם שני חיבורי USB-A 3.2 (5 גיגה-בייט/לשנייה) ושקע אודיו משולב אחד בחזית עם גישה נוחה.

הדור הבא של המסכים למשחק ולעבודה

עבור גיימרים המחפשים ביצועי eSports ברזולוציות גבוהות יותר, קצבי ריענון משופרים וזמני תגובה טובים יותר, התשובה מחכה להם בדמות המסכים Lenovo Legion Y27qf-30 ו-Lenovo Legion Y27f-30 בגודל 27 אינץ'. שני הדגמים מציעים טכנולוגיית אור כחול נמוך טבעי בתקן Eyesafe 2.0 כדי לעזור להפחית את העומס על העיניים ולשמור על בריאות העיניים.

פאנל ה-QHD של Lenovo Legion Y27qf-30 QHD מספק זמן תגובה של 0.5 אלפיות השנייה, וקצב ריענון של 240 הרץ הניתן להמהרה ל-250 הרץ. תמיכה ב- FreeSyncPremium של AMD וב-Adaptive Sync מבטיחה חוויית משחק ללא קריעות תצוגה. Lenovo Legion Y27qf-30 תומך ברמת 125% במרחב הצבעים sRGB ו-95% במרחב הצבעים DCI-P3 של פאנל ה-IPS שמציע בנוסף תמיכה ב-1.07 מיליארד צבעים, עומק צבע של 10 סיביות, דיוק צבעים Delta E ≦2 ובהירות HDR 400 עם אישור VESA שמעניקים צבעים אמיתיים, ניגודיות ובהירות מצוינים. צמד רמקולי 3 וואט מוסיפים לאווירה של עולמות המשחק. העיצוב הארגונומי של התצוגה כולל בסיס עם מחזיק לטלפון.

פאנל ה-IPS ברזולוציית -FHD של Lenovo Legion Y27f-30 מספק ביצועי משחקים חלקים במחיר נגיש, עם קצב ריענון של 240 הרץ הניתן להמהרה ל-280 הרץ, תמיכה ב-AMD FreeSync Premium ו-Adaptive Sync. הוא מציע תמיכה של 113% במרחב הצבעים sRGB של, תמיכה של 90.7% ב-DCI-P3, דיוק צבעים Delta E ≦2 ובהירות HDR 400 וכן אישור VESA, כך הוא משעתק צבעים חיים וניגודיות שמוסיפה חיים למשחקים.

זמינות ומחירים

Lenovo Legion Pro 7i יהיה זמין החל ממרץ 2023 במחיר החל מ-2,000 דולר

Lenovo Legion Pro 7 יהיה זמין החל מאפריל 2023 במחיר החל מ-2,700 יורו

Lenovo Legion Pro 5i יהיה זמין החל מאפריל 2023 במחיר החל מ-1,480 דולר

Lenovo Legion Pro 5 יהיה זמין החל מאפריל 2023 במחיר החל מ-1,460 דולר

Lenovo Legion Tower 7i יהיה זמין החל מאפריל 2023 במחיר החל מ-2,480 דולר

Lenovo Legion Tower 5i יהיה זמין החל מאפריל 2023 במחיר החל מ-1,200 דולר

Lenovo Legion Tower 5 יהיה זמין החל ממאי 2023 במחיר החל מ-1,300 דולר

מסך Lenovo Legion Y27f-30 יהיה זמין החל ממאי 2023 במחיר החל מ-400 דולר

מסך Lenovo Legion Y27qf-30 יהיה זמין החל ממאי 2023 במחיר החל מ-600 דולר

About מאיר עשת

Check Also

חברת הסטארט אפ הישראלית SafeFields מכריזה על פתרון פורץ דרך להפחתת הקרינה בכלי רכב  חשמליים והיברידיים

23 בספטמבר 2024 – באירוע השקה שהתקיים הבוקר בהרצליה, חשפה חברת הסטארט-אפ "סייפפילדס טכנולוגיות" (SafeFields …

נגישות