יום שני , נובמבר 18 2024
Home > WORLD > impacX משתפת פעולה עם Gatorade כדי להציג בקבוק Gx חכם מהפכני

impacX משתפת פעולה עם Gatorade כדי להציג בקבוק Gx חכם מהפכני

טכנולוגיית הידרציה חכמה חדשנית מעצימה את המשתמשים להתמקד בבריאותם

Smart_Gx_Bottle

תל אביב, 13 באוקטובר 2022, (BUSINESS WIRE):

impacX (TASE: IMPC.TA), חברת האריזות של אינטרנט המספקת חוויית חיבור מלאה מקצה לקצה עבור מים, ויטמינים, תוספי מזון ומותגים של תעשיית מוצרי הצריכה באמצעות פלטפורמת אריזה חכמה בסביבת האינטרנט של הדברים (IoT), הכריזה על שותפות עם מותג תוספי הספורט העולמי Gatorade. התוצאה: בקבוקי Gatorade Smart Gx שבליבתם המדע והטכנולוגיה של impacX.

בלב שותפות זו עומדת "החוויה המחוברת" – דרך חדשה ואישית עבור צרכני בקבוקי Gatorade Smart Gx ליצור אינטראקציה עם המוצר הפיזי. טכנולוגיית המכסה החכם המוגנת בפטנט של impacX הופכת בקבוקים לשימוש חוזר למכשיר חכם ודיגיטלי שעוקב ואוסף נתוני הידרציה עבור המשתמש, תוך חישוב צריכת המשקאות בהתבסס על פרופיל המשתמש והפעילות הספורטיבית שלו, ובשילוב עם אפליקציית Gx המלווה. חידוש זה מעודד הידרציה עם תזכורות חכמות המופעלות על ידי חיישנים הממוקמים בתוך מכסה הבקבוק ומזהים את רמת הנוזל בתוך הבקבוק.

Gatorade-Smart-Gx-Bottle-powered-by-impacX-and-jumpstart-your-health-with-fuel-plans-based-on-your-activity-goals-duration-and-more.-Photo-Business-Wire

"אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם מותג בינלאומי כמו Gatorade", אמר יואב חושן, מייסד שותף וסגן נשיא בכיר ב-impacX. "ב-impacX אנו מעצימים את הצרכנים באמצעות הפתרונות הדיגיטליים והאישיים שלנו כדי לעזור להם לעקוב אחר צורכי ההידרציה והרווחה שלהם. אנו שואפים להיות מובילים בתחום ההידרציה החכמה ומוקדשים לטכנולוגיה שמביאה מוצר חזק ושלם מכל הפינות עבור הלקוחות והשותפים שלנו".

טכנולוגיית הבקבוק החכם מועילה ללקוחות וגם למותגים. הלקוחות מקבלים תובנות מאפליקציה סלולרית ידידותית למשתמש המאמנת אותם להשיג את יעדי ההידרציה והרווחה שלהם לאחר שהזינו מידע אישי המתאים למסעות הכושר והבריאות הנוכחיים שלהם. בנוסף, הטכנולוגיה בתוך בקבוק Smart Gx של המשתמשים מציגה מד התקדמות שמזכיר ומאמן את המשתמשים מתי עליהם ללגום עוד לגימה, מתי הבקבוק שלהם ריק, כמה סנטיליטר נוספים הם צריכים לצרוך ועוד. במקביל, המותגים מקבלים גישה לתובנות השימוש של הלקוחות באמצעות פלטפורמת ההידרציה החכמה הייחודית של impacX.

"חיפשנו שיתוף פעולה עם חברת טכנולוגיה חדשנית שיכולה לספק המלצות הידרציה יומיות מותאמות באופן אישי ולשנות את האופן שבו ספורטאים משתמשים במים", אמר דרו פיילין, מנהל חדשנות בכיר ב-Gatorade. "impacX יצרה טכנולוגיית אריזה חכמה שעונה בדיוק לצרכים שלנו. שותפות חדשה זו מייצגת את עתיד האריזות ויש לה פוטנציאל לשפר את מעורבות הספורטאים".

הבקבוק Gatorade Smart Gx המופעל על ידי impacX זמין כעת בצבע שחור עם אפשרות להתאמה אישית. הוא מגיע בערכה הכוללת את הבקבוק, חבילה של ארבעה תרמילי Gx, שני מדבקות זיעה של Gx, וזמין כעת תמורת $69.99 דולר ב-Gatorade.com.

impacX נוסדה בשנת 2015 ויש לה שני קווי מוצרים עיקריים: Water.io – פלטפורמת ההידרציה החכמה המובילה בעולם, ו- Vitamins.io – פלטפורמת חדשנית לוויטמינים ותוספי מזון עם יכולות מעקב, תזכורת והזמנה מחדש.

למידע נוסף על impacX, בקרו בכתובת https://impacx.io/.

אודות impacX

ImpacX (TASE: IMPC.TA) היא חברת אריזה חכמה המספקת חוויה מחוברת למותגים באמצעות טכנולוגיה חדשנית. פלטפורמת האריזות באינטרנט של מקצה לקצה שלה משתמשת בשילוב ייחודי של חיישנים, אלגוריתמים, שירותי ענן ואפליקציות לנייד כדי לספק חוויה אישית מלאה לצרכנים, כמו גם למוצרים ולמותגים.  ImpacX היא חברת טכנולוגיה ישראלית ציבורית שנוסדה במקור כ-Water.io בשנת 2015.

אודות Gatorade

חברת Gatorade, חטיבה של פפסיקו (נאסד"ק: PEP), עונה על הצרכים של צרכנים המשתתפים בספורט ובכושר, באמצעות מותגים הכוללים Gatorade, Propel, Muscle Milk ו-Evolve. הפתרונות שהם מספקים מונעים על ידי הבנה עמוקה של האירועים והצרכים הייחודיים בכל הפעילות הספורטיבית. Gatorade, מותג המרקיז שלהם, מבוסס על היסטוריה של 56 שנים של חקר הספורטאים הטובים בעולם, ומחקר תזונת ספורט על ידי המכון למדעי הספורט Gatorade, המאפשר לו לספק מוצרים מנוסחים מדעית העונים על צרכי הספורטאים על המגרש ומחוצה לו. לקבלת מידע נוסף ורשימת מוצרים מלאה, בקרו בכתובת www.gatorade.com.

About מאיר עשת

Check Also

Tū Ātea ו-Mavenir משתפות פעולה כדי להיות לחלוצות בעתיד הרשתות המשתמשות בנכסי הספקטרום המאורי

ריצ'רדסון, טקסס, 16 בנובמבר 2024 (GLOBE NEWSWIRE) – Mavenir, ספקית תשתיות הרשת בענן הבונה את …

נגישות