האורחים נהנו מקבלת פנים מלאת דוכני אוכל , שפע של אטרקציות והופעה של האחיות כרקוקלי וירדן קליימן הסקסופוניסטית, אחריהן אביב גפן שאירח שורה ארוכה של אמנים מובילים בהם מרגול, יסמין מועלם, רביד פלוטניק, רביב כנר.
אבי באום, יו"ר חילן ו-Ness ושחר אפעל, מנכ"ל Ness , סיפרו שכ-50% מעובדי החברה מתחת לגיל 35, כ- 50% הן נשים וכ-40% מעובדי החברה הם רווקים ורווקות. לאור זאת, ערן זרחוביץ' שהגיע גם הוא לשמח את הקהל בתפקיד ראובן ניסה לשדך על הבמה בין שני עובדים רווקים וקיווה ל- NESS גלוי!
אז אמנם בשידוכים רומנטיים NESS פחות עוזקת, אבל בכל מה שקשור לשידוכים תעסוקתיים, באום ואפעל
חשפו כי בחברה קיים שיעור חסר תקדים של 60% בגיוסים דרך "חבר מביא חבר".
באירוע נחשף גם המיתוג החדש של החברה" ה-Ness Factor ומשמעותו , לצד סרטון מיתוג בכיכובו של תמיר בר. השניים התייחסו גם לחוסר היציבות וגלי הפיטורין בענף ההייטק וציינו כי "בשנים הקרובות נהיה עסוקים באינטנסיביות בעשיה. חוסר ודאות זה לא אצלנו, אנחנו כאן למעלה מ-20 שנה וכדי להישאר עוד שנים רבות".