יום ראשון , אוקטובר 6 2024
Home > -CRYPTO blockchain technology > Bancor 3, פתרון נזילות ה-DeFi המוחלט, מושק עם השותפות Polygon, Synthetix, Brave, Flexa, Yearn, Nexus Mutualויותר מ-30 ארגונים אוטונומיים מבוזרים

Bancor 3, פתרון נזילות ה-DeFi המוחלט, מושק עם השותפות Polygon, Synthetix, Brave, Flexa, Yearn, Nexus Mutualויותר מ-30 ארגונים אוטונומיים מבוזרים

פתרון הנזילות החדש של Branco, החד צדדי, המוגן מפני הפסד לא מקובע, אמור לשחרר גל של נזילות ברשת על-ידי הפיכת ההימור של DeFi לפשוט עבור ארגונים אוטונומיים מבוזרים ומחזיקי האסימונים שלהם

נכסי קריאייטיב

זוג, שוויץ, 11 במאי 2022, (BUSINESS WIRE):

Bancor (BNT), ממציאת ה-DeFi ומאגרי הנזילות, הכריזה כי השיקה את גרסת הפרוטוקול החדשה שלה Bancor 3. Bancor 3 אמור להיות פתרון הנזילות האוטומטי האולטימטיבי ל-DeFi המעצים פרויקטים של אסימונים והמחזיקים בהם להניע נזילות בריאה על שרשרת האסימונים המקוריים שלהם.

ההשקה כבר משכה יותר מ-30 פרויקטים של אסימונים וארגונים אוטונומיים מבוזרים כולל Polygon (MATIC), Synthetix (SNX), Brave (BAT), Flexa (AMP), Yearn (YFI), Enjin (ENJ), WOO Network (WOO) ו-Nexus Mutual (wNXM), המספקות נזילות סיד ברשת או מציעות תמריצי נזילות באמצעות מערכת התגמולים Auto-Compounding Rewards החדשה של Bancor הניתנת להתאמה.

מארק ריצ'רדסון, ארכיטקט מוצר ב-Bancor (BNT)

פרויקטי אסימונים וארגונים אוטונומיים מבוזרים יכולים להשתמש ב-Bancor כדי:

*לשמור על שווקים נזילים עבור האסימון המקורי שלהם, ומאפשר מסחר זול יותר באסימונים.

*לאפשר למחזיקי אסימונים להרוויח תשואות בטוחות יותר וגבוהות יותר אך ורק באסימונים המקוריים שלהם (הימור חד-צדדי עם 100% הגנה מפני הפסד לא מקובע).

*לפרוס תגמולים להרכבה אוטומטית שממזערים את לחץ המכירה ומשמשים בו זמנית כנזילות יוצרות עמלות מהיום הראשון.

הנעת נזילות ברת קיימא ב-DeFi

נזילות מבוזרת היא עמוד השדרה של DeFi, אך האסטרטגיות המיושמות בידי פרויקטי אסימונים ליצירת נזילות לטווח ארוך הוכחו כלא יעילות. בשל הסיכון לתשואות שליליות מהפסד לא מקובע, רוב מחזיקי האסימונים כיום אינם ששים לספק את האסימונים שלהם למאגרי נזילות. בינתיים, תוכניות תגמול לכריית נזילות מסתיימות ברובן בידיים של "שכירי חרב" שמדלגים ממאגר למאגר ומחסלים פרסים שהרוויחו לנכס המועדף עליהם, וגורמים לנטישת הפרויקטים הסמליים.

בערך שנתיים אחרי שחקלאות התשואה פרצה לסצנה והולידה את 'קיץ ה-DeFi' הראשון ב-2020, ארגונים אוטונומיים מבוזרים וקהילות אסימונים עדיין מחפשים דרך בטוחה, פשוטה וברת קיימא להניע נזילות מבוזרת.

ועכשיו, Bancor משיקה אחרי תקופת בטא את הגרסה השלישית החדשה והמשופרת שלה, שמטרתה ליצור נזילות ברת-קיימא בשרשור לפרויקטי אסימונים על ידי מתן גישה להימור חד צדדי ללא סיכון להפסד לא מקובע, ולספק להם Auto-Compounding  ו-Dual Rewards. ספקי נזילות נוטים פחות למשוך נזילות כאשר התגמולים פגים מכיוון שהם תמיד מוגנים מפני אובדן ערך ויכולים להרוויח ללא עלות תחזוקה.

Bancor 3: פתרון נזילות ה-DeFi המוחלט

Bancor 3 מציג תכונות חדשות המעודדות מעורבות רחבה וברת קיימא בשווקי נזילות משורשרים על ידי פישוט דרמטי של הנפקת נזילות פסיבית במאגרי נזילות אוטומטיים של יוצרי שוק (AMM). תכונות המפתח כוללות את:

  • Omnipool: ארכיטקטורת פרוטוקול חדשה הממזגת נזילות אסימונים בכספת וירטואלית אחת, ממזערת את עלויות הייצור ומגדילה את היעילות והשימושיות בכל נקודת מגע.
  • הימור חד-צדדי בלתי מוגבל: אספקת נזילות ורווח תשואה באסימון בודד; אין צורך בהצמדה 50/50 או ברכישת נכס אחר.
  • רווחים בהרכבה אוטומטית: עמלות מסחר ותגמולים משתלבים באופן אוטומטי עם עמלות עסקה אפסיות, ומשמשות בו זמנית כנזילות בתוך המאגר מהיום הראשון. ההרכבה האוטומטית עוברת מיטוב באמצעות אינטגרציה עם Chainlink Keepers.
  • הגנה מיידית: כל האסימונים שהופקדו מקבלים 100% הגנה באופן מיידי הגנה מפני הפסד לא מקובע.
  • אסימוני מאגר חד-צדדיים: אסימוני המאגר החד-צדדיים הראשונים אי פעם שניתנים לשינוי. שלא כמו אסימוני מאגר רגילים, אסימוני מאגר חד-צדדיים עולים רק ביחס לנכסי הבסיס שלהם, ויוצרים סוג חדש של כסף לגו "שעולה בלבד" שניתן להרכיב בקלות במוצרי DeFi אחרים.
  • פורטפוליו חכם: ממשק קצה קדמי חדש המעניק שקיפות מלאה לרווחי הנטו בפועל על אסימונים שהופקדו.
  • תגמולים כפולים: פרויקטי אסימונים של צד שלישי יכולים כעת לתמרץ נזילות ב-Bancor עם תגמולים להרכבה אוטומטית שהינם חופשיים מפני הפסד לא מקובע.
  • כלכת אסימונים ממופה מחדש: כלכלת האסימונים החדשה של BNT יוצרת מערכת יעילה יותר להפניית פרוטוקולי נזילות למאגרי הנזילות המרוויחים ביותר.

מארק ריצ'רדסון, ארכיטקט מוצר ב-Bancor (BNT), אמר: "Bancor הקדישה את השנים האחרונות כדי ליצור מערכת תואמת עבור חשבון חיסכון בעל תשואה גבוהה עבור DeFi: הפקידו את הנכסים שלכם, שבו בנוח ותרוויחו. על ידי סיוע לפרויקטים של אסימונים ולמשתמשים שלהם לנצל בבטחה ובפשטות תשואות DeFi, Bancor 3 יוצר שוקי נזילות משורשרים חזקים ועמידים המניעים כלכלות אסימונים בריאות".

חמזה חאן, ראש תחום DeFi והמעבדות ב-Polygon (MATIC), אמר: " Polygonנרגשת להשתמש ב-Bancor 3 לבניית נזילות מבוזרת עבור מחזיקי אסימוני MATIC. מנגנוני הנזילות החד-צדדיים ומנגנוני ההגנה נגד הפסדים לא מקובעים של Bancor מקלים על הארגנון האוטונומי המבוזר ומחזיקים האסימון שלנו להמר בבטחה ולהרוויח MATIC, תוך כדי הנעה של נזילות ממקור קהילתית שמניעה מסחר ב-MATIC עם זליגת מחיר נמוכה".

טיילר ספאלדינג, מייסד שותף של Flexa (AMP), אמר: "Bancor הפכה לאחד המקורות הגדולים ביותר של נזילות AMP ברשת ומסיבה ראויה: זוהי דרך בטוחה ופשוטה להמר. עם Bancor 3, האמונה שלנו ב-Bancor כפולה מתמיד בזכות מתן תגמולים בהרכבה אוטומטית למחזיקי האסימונים שלנו שמחזיקים את ה-AMP שלהם ב-Bancor".

קישורים שימושיים:

Bancor App

Bancor 3 Launch Details

אודות Bancor Protocol

Bancor הוא פרוטוקול המסחר וההימור היחיד עבור DeFi עם נזילות חד-צדדית והגנה של 100% מפני הפסד לא מקובע. עם פיקוח של הארגון האוטונומי המבוזר של Bancor, משימת הפרוטוקול היא להביא את ה-DeFi למיינסטרים על ידי אספקת דרך פשוטה ובטוחה ביותר לסחור באסימונים ולהרוויח הכנסה פסיבית ב-DeFi.

Bancor, שהושק ב-2017, היה פרוטוקול ה-DeFi הראשון. כיום, הוא מייצר מיליוני עמלות בחודש עבור המפקידים, ומציע עד 30% קצב אחוז שנתי על יותר מ-150 אסימונים כמו ETH, WBTC, LINK, MATIC, AMP, SNX ועוד. Bancor הוא פתרון ניהול ההון המועדף של יותר מ-30 ארגונים אוטונומיים מבוזרים כולל Polygon, Nexus Mutual, UMA, KeeperDAO ו-WOO Network DAO.

About מאיר עשת

Check Also

עם פתיחת אופציות המסחר בקריפטו בישראל: טכנולוגיה של מטריקס תאפשר לגופים פיננסים לספק שירותי חישובי מס ותשואה

בעקבות מתן ההיתר הרגולטורי המאפשר לגופים פיננסים ישראלים להציע שירותי מסחר במטבעות קריפטוגרפיים, מטריקס מציעה …

נגישות