שבת , אוקטובר 5 2024
Home > חדשות > עסקי IT בישראל > פירמת בלטר, גוט, אלוני ושות' השלימה פרויקט הגירה לענן של קבוצת Y-tech בהשקעה של 2 מיליון שקלים

פירמת בלטר, גוט, אלוני ושות' השלימה פרויקט הגירה לענן של קבוצת Y-tech בהשקעה של 2 מיליון שקלים

עו"ד רני גוט: "שכבת אבטחת הסייבר שהוטמעה עומדת בסטנדרטים הגבוהים במשק"

עו"ד רני גוט. צילום אסף רחמים

בלטר, גוט, אלוני ושות', אחד ממשרדי עורכי הדין המובילים בישראל, השלים פרויקט הגירה של כל מערכות ה-IT והאפליקציות לתצורת ענן פרטי ווירטואלי בענן של קבוצת Y-tech. הפרויקט בוצע על ידי צוותי הענן  של Y-tech במסגרת הסכם בהיקף כספי של 2 מיליון ש"ח שכולל גם תחזוקה שוטפת על ידי מרכז השירות ושירותי תמיכה וניטור על ידי מרכז הבקרה והסייבר של Y-tech בראש העין. Y-tech, שנוסדה בשנת 2005, על ידי תומר שוייצר, מתמחה בניתוח, אפיון, בניה ויישום פתרונות מחשוב ו- ITמתקדמים ומותאמים לצרכים ולמאפיינים של כל לקוח. 

משרד בלטר, גוט, אלוני ושות', מפירמות עריכת הדין הגדולות בישראל בתחומי המשפט האזרחי, המנהלי והמסחרי, מעסיק כיום כ-120 עובדים בתל אביב ובסניפים בחיפה, ירושלים, טבריה ויגור. במהלך בניית השותפויות המשיך כל סניף להפעיל מערכת IT נפרדת שכללה שרתים מקומיים, אפליקציות ומחשבי קצה (בתצורת שרת/לקוח) שהיו מנותקות האחת מהשנייה.

במסגרת הפרויקט איחדה Y-tech את מערכות המידע הנפרדות למערכת ענן אחת המאחסנת את כל קבצי המסמכים של המשרד ומריצה את כל האפליקציות המשרדיות, תוך מתן נגישות מלאה לעורכי הדין בכל מכשיר קצה ומכל מקום. בין אפליקציות הענן: אופיס 365, 'משפטית', תוכנות אקטואריה, תרגום, הנהלת חשבונות ועוד. Y-tech הטמיעה בענן של בלטר, גוט, אלוני ושות' את חבילת אבטחת הסייבר CyberRing פרי פיתוחה ומוקד הסייבר (SOC) של Y-tech מנטר את הענן של המשרד באופן רציף 24×7 לצורך זיהוי ובלימה של מתקפות ומבטיח תגובה מהירה לכל בעיה באמצעות מענה אוטומטי ו/או אנושי.

עו"ד רני גוט, שהוביל את המעבר: "Y-tech יישמה טרנספורמציה דיגיטלית ששדרגה את היכולות שלנו.  עתה, כל עו"ד יכול לגשת למסמכים המשפטיים ולהריץ את האפליקציות המשרדיות בכל מכשיר, בכל מקום, ובכל עת. במשרד, בבית, במהלך הופעה בביתי המשפט ובעצם בכל מקום בו יש גישה לרשת  וכך להיות זמין ללקוחות בכל שעה וללא תלות במשרד הפיזי או בקלסרי מידע מודפסים". ריכוז הנתונים הדיגיטליים במקום אחד נותן מענה לכל הלקוחות גם מסניפים אחרים של הפירמה על ידי כל עורכי הדין מסניפי המשרד הרבים. המעבר שידרג בצורה משמעותית את השירות שעורכי הדין יכולים להעניק ללקוחותינו בכל שעה ובכל מקום. 

עוד" גוט הוסיף: "שכבת האבטחה CyberRing עומדת בתקנים בינלאומיים ובסטנדרטים מהגבוהים ביותר בישראל ובעולם ועונה לדרישות של לקוחות רבים שהבינו כי משרדי עורכי דין יכולים להיות החוליה החלשה בשרשרת האבטחה שלהם ולכן הקשיחו מאוד את סקרי האבטחה שלהם בקרב הספקים בכלל ומשרדי עורכי דין בפרט המחזיקים אצלם לעיתים מידע רגיש ביותר. בנוסף הענן של Y-tech  יקל עלינו להיעזר בעובדים הבוחרים לעבוד מהבית וכן לצרף שותפים חדשים במסגרת צמיחת הפירמה כאשר המרחק הפיזי כבר לא מהווה מחסום או מגבלה". 

תומר שוייצר, מייסד ומנכ"ל Y-tech : "למשרדי עורכי דין, כמו גם לחברות במגזרים רבים אחרים, יש כיום נתיב ברור ובטוח לעבור באמצעותנו לענן, להשתחרר מהנטל והמשאבים הניהוליים הכרוכים ברכש, ניהול ותחזוקה של מערכי IT מקומיים – ולהתמקד באתגרים המשפטיים וצרכי הלקוחות. הניסיון שלנו במגזר זה מבטיח מעבר חלק ומהיר, ללא כל סיכונים או הפרעה לפעילות השוטפת של המשרדים".  

Y-tech, שנוסדה בשנת 2005, על ידי תומר שוייצר, מתמחה בניתוח, אפיון, בניה ויישום פתרונות מחשוב ו- ITמתקדמים תוך שילוב אינטגרטיבי של עולמות הענן והתקשורת לבניית מערך טכנולוגי מקצה לקצה המותאם באופן מדויק לצרכים ולמאפיינים של כל לקוח. הפתרון מקיף תשתיות IT, פתרונות תקשורת (כ-ISP מאושר על ידי משרד התקשורת) תשתית כשירות ענן (IaaS) ורשת תקשורת כשירות ענן  NaaS)), בתצורות של ענן פרטי ווירטואלי ועוד. שירותי הענן מאובטחים באמצעות חבילת אבטחת הסייבר CyberRing. החברה מפעילה מרכז בקרה ותחזוקה לתשתיות ולאירועי סייבר שמבטיח תגובה מהירה לכל בעיה באמצעות מענה אוטומטי ואנושי 24/7.

About מאיר עשת

Check Also

קבוצת Yael זכתה במכרז ה- CRM המרכזי לממשלה

"מטרת המהלך להאיץ תהליכים דיגיטליים במגזר הציבורי ולהצעיד קדימה את תהליכי השירות לאזרח"  את הזכיה …

נגישות