שבת , אוקטובר 5 2024
Home > 3D > מושב האופניים זה מתאים בול לת— שלך

מושב האופניים זה מתאים בול לת— שלך

חברת העיצוב DQBD אימצה מדפסות של סטרטסיס להדפסה בתלת מימד של מושבי אופניים מותאמים אישית

השימוש במדפסות מייצג את הצעד הבא עבור החברה בייצור מוצר איכותי ובר-קיימא. מנכ"ל DQBD: "הטכנולוגיה מציעה הזדמנות ייחודית להתאים אישית מוצרים באופן שלא ניתן לשכפל בשיטות מסורתיות"

קרדיט: DQBD

חברת העיצוב הגרמנית DQBD ממנפת את מדפסת התלת מימד  H350 של סטרטסיס לטובת ייצור מושבים לאופניים המותאמים אישית, המציעים רמה גבוהה יותר של נוחות ויעילות ביצועים בהשוואה לגרסאות רגילות. הפיתרון הטכנולוגי החדש מספק לחברה את הגמישות העיצובית ואיכות המוצר הדרושה כדי לממש את חזונה על ׳מושב אופניים מותאם אישית לחלוטין׳.

להערכת החברה, השימוש ב-H350 חסך במהלך תהליך פיתוח המוצר אלפי אירו, בהשוואה לשימוש בשיטות הזרקה רגילות, זאת בנוסף לקיצור משמעותי של זמני האספקה לכ-10 ימים בהשוואה ל-3-6 חודשים בשימוש  בייצור מסורתי.

"תמיד תכננו שהדפסה בתלת מימד תשחק תפקיד מרכזי ביצירת מושב האופניים שלנו", אמר סבסטיאן הס, מנכ"ל DQBD. המושב מורכב משדרה חצי קשיחה ומותאמת אישית בהדפסת תלת מימד ומשטח מושב תלת מימדי, המיוצר בהתאם לדרישות הייחודיות של הרוכב\ת. מיפוי של נקודות לחץ וחלוקת משקל בתוכנה משמשים להתאים את הגיאומטריה של האוכף לגוף הרוכב כדי ליצור את ההתאמה המושלמת, בעוד שההרכב של אזורים קשיחים וגמישים של ׳ שדרת׳ המושב מציע תמיכה והתאמה בדיוק היכן שצריך. ״השילוב הייחודי הזה מציע גמישות רבה יותר ממושבים אחרים המותאמים לביצועים, ומיתרגם לחוויית רכיבה נוחה יותר ומעייפת פחות. "המושב החדשני אף מפגין עמידות גבוהה לבלאי שהייתה חיונית לתכנון שלנו."

קרדיט: DQBD

גם קיימות הייתה שיקול מרכזי בתכנון. כל מכלול המושב נטול דבק, ובסוף חיי המוצר, ניתן בקלות להפריד את הרכיבים ולהכניסם מחדש לייצור. חומר ה-PA11 של סטרטסיס ממנו מודפסים המושבים, עשוי מחומר גלם מתחדש המופק משמן צמח הקיקיון. "העקביות והדיוק האיכותי של מדפסת התלת-ממד H350 הפכו את הרעיון של התאמה אישית למציאות ומאפשרים לנו לקחת את הרכיבה על אופניים לרמה חדשה", אומר הס.

סרטון

אודות סטרטסיס (Stratasys)

Stratasys היא חברה גלובלית המובילה את המעבר העולמי לייצור תוספי (additive manufacturing), עם פתרונות הדפסה תלת מימד חדשניים, בתעשיות דוגמת חלל, רכב, מוצרי צריכה ובריאות. באמצעות מדפסות תלת מימד חכמות ומחוברות, חומרים פולימריים ומערכות תוכנה חכמות מספקת Stratasys יתרונות תחרותיים בכל שלב בשרשרת ערך המוצר. כיום, הגופים והארגונים המובילים בעולם פונים אל Stratasys כדי לשנות את עיצוב המוצרים שלהם, להכניס גמישות ומהירות הגעה למערכי הייצור והאספקה שלהם ואף ​​לשפר טיפול בחולים.

About מאיר עשת

Check Also

לנווט בעולם שמשתנה במהירות: 15 מגמות שיעצבו את עתיד היצרנים עד 2030.

העולם משתנה ומתפתח ונשאלת השאלה כיצד תהליכי הייצור מתאימים את עצמם לעולם מחובר ומהיר. בעבר, …

נגישות