יום שישי , אפריל 19 2024
Home > אנרגיה > קבוצת קורטק מברכת על אישור חוק ההוצאה הפדרלי בארה"ב וההשפעה על כלי רכב חשמליים

קבוצת קורטק מברכת על אישור חוק ההוצאה הפדרלי בארה"ב וההשפעה על כלי רכב חשמליים

אן ארבור, מישיגן, 15 במרץ 2022, (BUSINESS WIRE):

The Coretec Group, Inc (OTCQB: CRTG), מפתחי סיליקון מהונדס, סוללת ליתיום-יון עם אנודת סיליקון, ותצוגות נפח תלת – ממדיות, משבחים את המעבר של חוק ההוצאה הפדרלי של ארה"ב לשנת 2022.

קבוצת Coretec שמחה לראות את הכללתן של תוכניות להרחבת היעילות האנרגטית, לשיפור תשתיות התחבורה ולקידום המדע הדרוש להשגת יעדים במעבר לאנרגיה נקייה ותחבורה. בפרט, הצעת החוק מספקת מימון למחקר ופיתוח לשיפור טכנולוגיית הסוללות לכלי רכב חשמליים.

המנכ"ל מתיו קפרס

בפרט, קבוצת Coretec מאמינה שההתקדמות שלה בפיתוח סוללת ליתיום-יון עם אנודה ייחודית מבוססת סיליקון תשפר את יציבות הרכיבה על אופניים של הסוללה, תרחיב את תוחלת החיים של הסוללה ואת היכולת להחזיק יותר אנרגיה. הגידול של פי 10 בקיבולת הטעינה בסיליקון בהשוואה לאנודת הגרפיט המסורתית היה המניע העיקרי לפיתוח סיליקון-אנודה. צפיפות האנרגיה הגדולה יותר הטבועה באנודות סיליקון וסיליקון מרוכבים תשפר את ביצועי הסוללה ביישומים כגון כלי רכב חשמליים, מכשירים ניידים וחקר החלל. קבוצת Coretec משתמשת ב- cyclohexasilane (CHS) ומולקולות דומות כדי להתאים באופן ייחודי את סוגי חומרי הסיליקון באנודה כזו.

"הצעת חוק זו הופכת מימון זמין לפיתוח סוללות", אמר המנכ"ל מתיו קפרס. "אנו רואים הזדמנויות עבור קבוצת Coretec להשתתף בכמה מהתוכניות המודגשות בחלקו של משרד האנרגיה בהצעת החוק, לרבות קידום המדע הנחוץ לקידום כלי רכב חשמליים וכן אגירת אנרגיה בכלל".

אודות קבוצת קורטק

The Coretec Group, Inc. מפתחת מערך של מוצרים מבוססי סיליקון בוורטיקלים שמתמקדים באנרגיה, כולל רכב חשמלי וסוללות לצרכנים, תאורת מצב מוצק (לדים) ומוליכים למחצה, וגם תצוגות תת מימדיות של כמויות ואלקטרוניקה ניתנת להדפסה. קבוצת קורטק משרתת את שוקי הטכנולוגיה הגלובליים באנרגיה, אלקטרוניקה, מוליכים למחצה, שמש, בריאות, סביבה ואבטחה.

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.thecoretecgroup.com. עקבו אחרי קבוצת קורטק: Twitter , LinkedIn.

About מאיר עשת

Check Also

היטאצ'י אנרג'י נבחרה לספקית הטכנולוגיה המועדפת עבור קישור HVDC הארוך ביותר בבריטניה

חיבור HVDC יבטיח את העברת החשמל ויתמוך בייצור חדש של חשמל מתחדש עם פרויקט הולכת …

נגישות