יום שישי , מאי 3 2024
Home > חדשות > סקירות טכנולוגיות > סקירות חומרה > סקירת Epson WorkForce Pro WF-C5890DWF:

סקירת Epson WorkForce Pro WF-C5890DWF:

המדפסת שמתאימה במיוחד לקבוצות עבודה. עלויות הפעלה נמוכות, תפוקת עבודה גבוה וחבילת תוכנה נרחבת הופכים את המדפסת הזו לאידיאלית עבור קבוצות עבודה תובעניות במשרד

מאת: שי מרון, TECHREVIEW-Pro

מדפסת WorkForce Pro WF-C5890DWF של Epson מיועדת לקבוצות עבודה קטנות עם דרישות הדפסה גדולות, שצריכות לשים לב לעלויות השוטפות. בסוף היום מדובר במדפסת הזרקת דיו A4 רב-תכליתית, שיכולה להפיק דפי מונו ודפים צבעוניים ומחזור עבודה חודשי של 5,000 עמודים אומר שהיא צריכה – ויכולה – לעמוד בעבודה רבה ושוטפת.

מכלי הדיו החסכוניים של Epson, הנכנסים למגירה מתחת למגש הנייר, מציעים שפע של אפשרויות בקיבולת עמודים של 3,000 (L), 5,000 (XL) ו-10,000 (XXL) (עם K), בעוד ש-C, Y ו-M מגיעים בנפחי עמודים L ו-XL. יש מעט מאוד הבדל ביניהם מבחינת עלויות ההפעלה הכוללות.

ההתקנה מהירה – תוכנית השירות של Epson גילתה את המדפסת ברשת שלנו, הורידה את התוכנה העדכנית ביותר, התקינה צג מצב שולחן העבודה, הריצה שדרוג קושחה אוטומטי והציעה להתקין שפע של כלי עזר חינמיים. תוכנת שולחן העבודה Scan 2 כוללת מנהל התקן TWAIN עם מגוון של בקרות סריקה ברשת, Document Capture Pro מנהל עבודות סריקה אישיות ושומר אותן לגישה מהירה בלחיצה אחת, בעוד שהאפליקציות לנייד של Epson – iOS ו-Android מספקות כלי הדפסה וסריקה מרחוק.

ניתן לעקוב אחר סטטוס החומרים המתכלים ממסוף האינטרנט של המדפסת ולרשום אותו בשירות ההדפסה מרחוק של Epson. השירות מקצה כתובת דואר אלקטרוני הניתנת להתאמה אישית למדפסת, כך שמשתמשים מרוחקים יכולים להדפיס מסמכים על ידי שליחתם כקבצים מצורפים. בנוסף, סריקה ושליחת פקס לענן לא יכולה להיות קלה יותר. לאחר הוספת חשבונות Box אישיים, Dropbox, Evernote, Google Drive ו-OneDrive בפורטל Connect, הם יופיעו בתפריט מסך המגע של המדפסת.

הפאנל מציג סמלים נוספים להעתקת מסמכים וסריקתם ישירות למחשבים, תיקיות רשת, שרתי FTP ושרתי דוא"ל, סטיק USB מקומי ומחשבי Windows המשתמשים ב-Web Services on Devices (WSD).

הביצועים תלויים ברזולוציה שנבחרה: מסמך Word בן 25 עמודים הודפס במצב סטנדרטי בדקה אחת בדיוק, אך ירד ל-6.4 עמודים לדקה בלבד כשרזולוציה גבוהה יותר נבחרה. ראינו זאת גם עם מסמך DTP צבעוני בן 24 עמודים, שעמדו על ממוצעים של 23 עמודים לדקה ו-6.1 עמודים לדקה עבור כל מצב.

החדשות הטובות הן שההגדרה הסטנדרטית מתאימה לטקסט: איכות ההדפסה חדה מספיק לשימוש משרדי כללי. איכות הצבע היא פלוס נוסף, עם גרפיקה ותמונות שנראות חדות ומפורטות ללא שום סימני פסים באזורים גדולים בצבע אחד.

שימוש ב-Document Capture Pro כדי לסרוק 20 עמודים של דפי חשבון בנק למחשב כ-PDF הניתן לחיפוש העלה מהירויות של 22 עמודים לדקה. עם זאת, סריקות דו-צדדיות נמשכות מעט יותר זמן, מכיוון שה-ADF צריך להפוך כל עמוד כדי לסרוק את שני הצדדים, עם סריקה דו-צדדית של אותו מסמך בממוצע של 4.3 עמודים לדקה.

מה שכן, לא תזדקקו לרזולוציה גבוהה לארכיון מסמכים מכיוון שאיכות פלט ב-200dpi הוא טוב דיו עבור משימות אלה, כאשר שירותי ה-OCR של Epson ממירים נכון כל מילה עד לגופנים בגודל 6 נקודות.

התוכנה מספקת שפע של כלים לניהול סריקה יחד עם מגוון של פורמטי פלט, וכל מחשב שמותקן בה מופיע בתפריט מסך המגע של המדפסת לבחירת סריקה מהירה.

WorkForce Pro WF-C5890DWF של Epson מסמן את כל התיבות הנכונות עבור קבוצות עבודה עסוקות עם דרישות גבוהות להדפסה וסריקה. עלויות ההפעלה השוטפות נמוכות, איכות הפלט מצוינת ויש מגוון מרשים של שירותי סריקה ידידותיים למשתמש.

מחיר: כ-2750-3000 שקלים – תלוי ערוץ המכירה.

שורה תחתונה: מומלץ ביותר.

 

About מאיר עשת

Check Also

איך תחבר את המחשב המושלם לעיצוב גרפי של הצוות שלך?

מדוע בחירת המחשב הנכון חשובה לצוות שלך? בסביבת העבודה הדינמית של ימינו, שבה דרישות הפרויקטים …

נגישות