הקמפיין הינו חלק משותפות בין חברת Ewave Nadlan, הפעילה בתחומי ייזום, ניהול ושיווק פרויקטי נדל"ן בארץ ובחו"ל, ומועדון הצרכנות הייטקזון, מועדון הצרכנות הגדול בישראל להייטקיסטים, בשיווק מתחם ההייטקיסטים הראשון בקפריסין בהיקף כספי של למעלה ממיליון שקלים

קמפיין רשת ויראלי-קומי חדש בהשתתפות בובת החייזר ברקוני מושך את עיני הגולשים, כשלצידו מופיע באומץ רב אסף כהנר, מנכ"ל חברת Ewave Nadlan. הקמפיין, שעלה לאוויר בתחילת השבוע וכבר הניב עשרות אלפי צפיות, הוא חלק משיתוף פעולה בין חברת Ewave Nadlan, הפעילה בתחומי ייזום, ניהול ושיווק פרויקטי נדל"ן בארץ ובחו"ל, ומועדון הצרכנות הייטקזון, מועדון הצרכנות הגדול בישראל להייטקיסטים, בשיווק של מתחם ההייטקיסטים הראשון בקפריסין. ההיקף הכספי של שיתוף הפעולה הינו למעלה ממיליון שקלים.
קמפיין הרשת בכיכובם של החייזר אושיית הרשת ברקוני והסייד קיק שלו אביתר, מפרק בצורה הומוריסטית את הסטיגמות הנוגעות לרכישת נדל"ן להשקעה בחו"ל. במהלך הסרטון נחשף בדרך מקרה אחד הסודות הכמוסים בתעשייה – יתרת העו"ש של אביתר, שאת קולו שומעים בסרטונים אבל פניו מעולם לא נראו. לצידם מופיע בסרטונים כהנר על תקן משווק פרויקט הנדל"ן, המנסה להישאר רגוע ומכיל מול אישיותו הבוטה והצעקנית של ברקוני.
המהלך השיווקי המשותף ל-Ewave Nadlan והייטקזון כולל בנוסף סדרת וובינרים, אירועים פיזיים, ופעילות שיווקית באקוסיסטם של למעלה מ-2,000 חברות הייטק החברות במועדון הייטקזון.
השותפות בין חברת הנדל"ן ומועדון הצרכנות הינה בשיווק דירות בקומפלקס מגורים חדש בקפריסין. הפרויקט Cyprus Valley, אותו יוזמת חברת Ewave Cyprus הקפריסאית, כולל קומפלקס מגורים בן 320 דירות, 9 בניינים, הנבנה על שטח של 30 דונמים בסמיכות לעיר הנמל לרנקה. הקומפלקס מיועד לרכישה למטרת השקעה על ידי הייטקיסטים חברים במועדון הייטקזון במה שהוגדר כמתחם ההייטקיסטים הראשון בקפריסין, ומיועד למגורי אנשי הייטק המגיעים לאי השכן מרחבי היבשת האירופית כחלק מהגידול בסקטור הטכנולוגיה בו.
עוד על הפרויקט: הקומפלקס כולל בריכת שחייה המיועדת לדיירי המתחם, מתחמי עבודה משותפים, ספא, חדר מוזיקה, ושטחי אירוח והסעדה. מדובר בפרויקט נדל"ן יוקרתי הכולל תמהיל דירות בנות חדר, שני חדרים, שלושה, ארבעה חדרים ודירות גן.
המהלך יאפשר מסלול מימון ייחודי להייטקיסטים עם בנק הפועלים במסגרתו תינתן הלוואת גרייס למימון הרכישה, במסגרתה הריבית משולמת על ידי החברה היזמית, כפי שנהוג בתקופה זו גם ברכישת דירה בישראל.
אסף כהנר, מנכ"ל חברת Ewave Nadlan, ומשווקת הפרויקט: "ישנה התעוררות בקרב ציבור עובדי ההייטק בישראל בביצוע השקעה בנכסים בחו"ל. באמצעות שיתוף הפעולה עם הייטקזון אנו מאפשרים ערוץ להשקעה בנכס בחו"ל, בלוקיישן בעל אוריינטציה הייטקיסטית, ואשר מצוי בשלבי בנייה מתקדמים. הקמפיין בהשתתפות ברקוני מיועד לפנות בצורה הומוריסטית וקלילה לנושא ההשקעה בחו"ל, ובדגש על שבירת סטיגמות הנוגעות לתחום זה".
דגן רונן, מייסד ומנכ"ל משותף הייטקזון: "אנו רואים את המגמה המתהווה והאפשרויות המצוינות להשקעות בחו"ל. קהילת ההייטק בישראל מחפשת השקעות שמתאימות לאורח החיים הדינמי והצרכים הייחודיים שלה – ואנחנו בהייטקזון פועלים תמיד מתוך ראייה עתידית שמביאה בחשבון גם את המחר. הפרויקט בקפריסין הוא יוזמה יוצאת דופן שמאפשרת לחברי המועדון גישה להשקעת נדל״ן איכותית, בלוקיישן אסטרטגי שמתחבר לאקוסיסטם הטכנולוגי המתהווה באי. שיתוף הפעולה עם Ewave Nadlan, והמהלך השיווקי הרחב שבנינו יחד, נועדו להנגיש השקעה חכמה, עבור קהילת ההייטק בישראל".