יום שני , אוקטובר 28 2024
Home > חדשות > אירועים, כנסים ותערוכות > חברת אבטחת המידע טרנד מיקרו הפגישה מנהלי אבטחת מידע בכירים מישראל עם הנהלת החברה בסינגפור

חברת אבטחת המידע טרנד מיקרו הפגישה מנהלי אבטחת מידע בכירים מישראל עם הנהלת החברה בסינגפור

בכירי טרנד מיקרו העניקו לאורחים מישראל הצצה לתכנית האסטרטגית של החברה להתמודדות עם איומי הסייבר

בין ימי החגים יצאה משלחת מיוחדת המורכבת ממנהלי טכנולוגיות ואבטחת מידע בכירים בחברות המובילות במשק במגוון סקטורים למרכז ה-EBC (Executive Briefing Centre) של חברת אבטחת המידע הגלובלית טרנד מיקרו בסינגפור.

ביקור מנהלים בכירים במרכז ה-EBC של טרנד מיקרו בסינגפור- קרדיט יח"צ טרנד מיקרו

הלקוחות שהתארחו במרכז המבקרים של החברה, נהנו מחוויית ביקור מעשירה ומפנקת וקיבלו חשיפה לתכניות האסטרטגיות של טרנד מיקרו לצמצום איומי הסייבר בעידן של מיחשוב ענן  ו-AI, באמצעות פלטפורמת הגנת הסייבר המובילה, Trend Vision OneTM, הכוללת מודולים לכל ווקטור במשטח התקיפה הארגוני ובעלת ממשק ניהול אחוד המאפשר יכולות תחקור, נראות, סדרי עדיפויות ויכולות אקטיביות לחסימת פגיעויות והקלה בעומסים הקיימים על צוותי אבטחת המידע בארגונים.

מור סוויני, מנהל אופרציה בטרנד מיקרו: "שמחנו לארח את לקוחותינו הבכירים עם הנהגת החברה במשרדים הראשיים בסינגפור על מנת לספק להם הצצה נדירה למגמות הבולטות בתחום אבטחת המידע אליהם צופה העתיד. אנחנו ממשיכים להוביל בתחום ולספק לצוותי אבטחה נראות בזמן-אמת של כל משטח התקיפה, הערכות סיכונים וניטור מתמשכים, תובנות ניתנות לפעולה עם המלצות לתיקון ובקרות אבטחה על מנת לחזות ולצמצם סיכונים."

 

About מאיר עשת

Check Also

לקראת הבחירות בארה"ב: עלייה של 28% במתקפות כופר נגד הממשלה

לפי מחקר חדש של פורטינט, מתקפות פישינג המכוונות למצביעים, אתרי רישום זדוניים המתחזים למועמדים ומתקפות …

נגישות