יום ראשון , אוקטובר 6 2024
Home > חדשות > אירועים, כנסים ותערוכות > שרת הכלכלה והתעשייה פוגשת את הנשים החרדיות שעובדות בהייטק

שרת הכלכלה והתעשייה פוגשת את הנשים החרדיות שעובדות בהייטק

(מימין לשמאל): זיו מנדל- סמנכ"ל בכיר במטריקס ומנכ"ל ג'ון ברייס, הלה טל- סמנכ"לית משאבי אנוש במטריקס וג'ון ברייס, אורנה ברביבאי- שרת הכלכלה והתעשייה, לילך מידן- סמנכ"לית מכירות ופיתוח אסטרטגי במטריקס, וליבי אפין, מייסדת מטריקס תלפיות וסמנכ"לית תפעול במטריקס. צילום יח"צ מטריקס.

שרת הכלכלה והתעשייה, הגב' אורנה ברביבאי, הגיעה למפגש במשרדי מטריקס תלפיות – מיזם שנועד לקדם שילוב העסקת נשים חרדיות בתעשיית ההייטק. במפגש נכחו גם ראש העיר של מודיעין עילית – הרב יעקב גוטרמן, וכן גורמים בכירים במטריקס, ביניהם מייסדת תלפיות וסמנכ"לית התפעול של החברה – ליבי אפין, וסמנכ"ל בכיר במטריקס ומנכ"ל ג'ון ברייס הדרכה – זיו מנדל.

שרת הכלכלה והתעשייה נפגשה עם העובדות המובילות של מטריקס תלפיות, שסיפרו לה על העשייה והשאיפות שלהן ועל סביבת העבודה הייחודית המותאמת עבורן, אשר מסופקת להן על ידי מטריקס: "במטריקס תלפיות העובדות פורחות וממשות את הפוטנציאל שלהן", מספרת חיה מורגנבסר, מנהלת צוות פרויקטים טכנולוגיים. "יש כל הזמן אפשרויות להתקדמות אישית ומקצועית והחברה מעניקה לנו הערכה גדולה, לצד הבנה מעמיקה של הצרכים שלנו כנשים חרדיות. בין היתר גם מתאפשרת לנו עבודה מהבית". היא מספרת, כי "יש לנו אחריות על מוצרים עיקריים חדשניים ורגישים במערכת, תוך הכנסת טכנולוגיות חדשות, הנמצאות בטופ של התעשייה, לתוך החברה". במהלך הביקור הרימו הנוכחים כוסית חגיגית לרגל השנה החדשה, בזמן שהשרה הביעה את מחויבותה לקידום עבודה טכנולוגית בישראל.

הרמת-כוסית-צילום-דוברת-שרת-הכלכלה-והתעשייה-אור-בן-דורי

מטריקס תלפיות מספקת שירותי פיתוח ובדיקות תוכנה. היא הוקמה לפני כ-18 שנים, מתוך חזון של שינוי במעמד התעסוקה של נשים חרדיות בענף ההייטק ובכלל. לאורך השנים סייעה הפעילות בשילוב של מעל 5,000 נשים חרדיות בתפקידים טכנולוגיים שונים עבור מאות ארגונים עסקיים במגוון ענפים, והכל בתנאי העסקה ייחודיים התואמים ומכבדים את אורח חייהן, על פי הנחיות רבנים בכירים בקהילה החרדית המקומית. כיום מועסקות קרוב ל-1,000 נשים חרדיות במרכזי החברה בבית שמש, באר שבע, ירושלים, חיפה, תל אביב ומודיעין, שם מועסקות כרבע מהן.

ראש עיריית מודיעין עילית, הרב יעקב גוטרמן, אמר: "מטריקס תלפיות זו הגאווה שלנו! הממוצע הארצי בהעסקת נשים עומד על 83%, ואצלנו במודיעין עילית אנחנו עוברים את זה עם 86%. חלקן אף משתלבות גם בפרויקטים לאומיים בחברות כמו רפאל ומתחזקות פעילויות כמו מערך כיפת ברזל!".

About מאיר עשת

Check Also

Epson מקימה פעילות אזורית חדשה שכוללת את המזה״ת, אפריקה, טורקיה, ומרכז ומערב אסיה – כדי לקדם צמיחה ממוקדת לקוח

המטה הראשי של הגוף החדש (שכולל גם את ישראל) ימוקם בדובאי. הגוף ינוהל על ידי …

נגישות