שבת , אוקטובר 5 2024
Home > חדשות > אירועים, כנסים ותערוכות > חברת קינדריל הציגה בכנס השנתי של AWS את חידושי הענן שלה

חברת קינדריל הציגה בכנס השנתי של AWS את חידושי הענן שלה

חברת קינדריל ( Kyndryl ) השתתפה בכנס של AWS Summit TLV שנערך בגני התערוכה והציגה את ששת הממדים שבהם היא מתמחה: אבטחת מידע וסייבר, שירותי ענן מתקדמים עם התמחות ב AWS, פיתוח Cloud-Native, ביג דטה, ובינה מלאכותית. הצוות המקצועי של קינדריל שיתף את הלקוחות בחדשות טכנולוגיות, ובפרויקטים חוצי ארגונים.

בכנס נכחו מעל עשרת אלפים משתתפים שכללו לקוחות ושותפים והוא כלל מספר מסלולים טכנולוגיים מבינה מלאכותית עד לניהול שירותי הענן המלווה בסדנאות מעשיות במגוון תחומים.

משמאל לימין עובדי קינדריל: טל שחר, מנהלת פרויקטים; עמית לוי, מוביל גיוס טכנולוגי; עידו ופנר, סמנכ"ל טכנולוגיות וארכיטקט ראשי וליאור כהן, מנהל דליברי.

קינדריל הינה ספקית שירותי תשתית ה-IT הגדולה בעולם, והיקף פעילותה וגודלה יהיה כפול מהבאה אחריה בדירוג. לחברה כיום מעל 4,600 לקוחות ארגוניים, לרבות כאלה המפעילים את סביבות המחשוב המורכבות והגדולות בעולם. לקינדריל העולמית תהיה נוכחות של כ 90 אלף עובדים ב-115 מדינות. מומחי החטיבה בארץ ובעולם מתמחים ביישום פרויקטים מורכבים של תשתיות מחשוב, מעבר לענן, אחסון נתונים, תקשורת, אבטחת מידע, סייבר, בינה מלאכותית ומחשוב קצה.

דרור פרל, מנהל קינדריל בישראל: "כחברה המתמקדת ב 6 תחומים ביניהם שירותי ענן, השותפות עם AWS  משמעותית מאד לקינדריל ועונה על הצרכים של לקוחותינו.  שיתוף פעולה זה מאפשר לנו להעניק לקהילה העסקית פתרונות ענן מתקדמים בסטנדרטים שהם דורשים".

About מאיר עשת

Check Also

Epson מקימה פעילות אזורית חדשה שכוללת את המזה״ת, אפריקה, טורקיה, ומרכז ומערב אסיה – כדי לקדם צמיחה ממוקדת לקוח

המטה הראשי של הגוף החדש (שכולל גם את ישראל) ימוקם בדובאי. הגוף ינוהל על ידי …

נגישות