את יום האישה 2022 שחל לפני מספר ימים, בחרו בחברת אקווה סקיוריטי לציין בדרך שונה. באקווה, המפתחת פתרונות אבטחת מידע לסביבות הענן, הפיקו מגזין ייחודי אשר סקר שלושה ערכים מרכזיים לפיהם פועלת החברה, בשילוב עם סיפורן של תשע נשים בולטות בחברה, המייצגות את הערכים הללו.
במהלך השנה החולפת עלה הצורך בחברת אקווה סקיוריטי בגיבוש ערכיה המרכזיים וזהותה. בסדרת מפגשים שהחלה באירוע ה"ספלאש" השנתי של החברה, נשאלו עובדי החברה סדרת שאלונים במסגרת מפגשי שולחן עגול, ולאחר תהליך שארך כמעט שנה, זוקקו שלושת הערכים הבאים שמהווים את שדרת-הערכים של אקווה סקיוריטי:
We Care – אשר מייצג את האכפתיות של אקווה כלפי עובדיה, לקוחותיה, והקהילה בכלל, We Act – אשר מייצג את האמונה שאין משהו שאי אפשר להשיג. באקווה מדברים במעשים, ויחד עם זאת מגלים גמישות לשינויים ואופטימיות גם בתקופות מורכבות. We Lead – אשר מייצג את התשוקה לעשייה, שיתופיות מלאה עם הקהילה החיצונית לאקווה, ואת הובלת השוק.
באקווה סקיוריטי מרגישים מחוייבות עמוקה לנשים, נותנים דגש לקידומן, ופותחים דלת לנשים נוספות לעמדות השפעה רחבה בעולם ההייטק. משכך חשוב היה לאקווה להוקיר את הנשים העובדות בחברה. המסע של הנשים בעולמות ההייטק הגברי ברובו אינו מובן מאליו, והבחירה לפרסם מגזין המוקדש לנשות החברה איפשרה תהליך עמוק יותר שבו סיפוריהן של הנשים נחשפו ותועדו. המגזין הופץ ברשתות החברתיות, ועותקים פיזיים הודפסו ויינתנו לנשים שהשתתפו במגזין, ויופצו במשרדי אקווה בישראל, ארצות הברית והודו.
בין הנשים שנבחרו לייצג את ערך המנהיגות והדאגה נמצאת גם לימור שוורץ, סמנכ"לית הכספים בחברה, שסיפרה: "אנו באקווה סקיוריטי נותנים דגש על כלל ערכי החברה אותם אנו מייצגות ומייצגים, ובנוסף גם על ערך השוויוניות. עבור כל אישה העובדת באקווה סקיוריטי פתוחות אותן האפשרויות הקיימות עבור גברים. אמנם לאורך הקריירה שלי ולפני שהתחלתי לעבוד באקווה היה מתסכל לראות גברים מקודמים לפניי אם הרגשתי שאני מצליחה יותר מהם, אבל תמיד האמנתי בערך שלי וההצלחה שלי מדברת בעד עצמה. אמנם דעה קדומה פחות מהווה אתגר כיום, אך אנו עדיין זקוקות וזקוקים לחנך את הסביבה ואת הילדות והילדים שלנו, כדי שנמשיך לראות התקדמות בנושא הכל-כך חשוב הזה."