עובדי רד, שנחשבת לאחת ממייסדות ההיי-טק הישראלי, התכנסו לחגוג 40 שנה של הצלחה – עם מבט ורוד ל-40 השנים הבאות. ״התואר שלנו מחייב״, אמר מנכ״ל החברה.
מאות מעובדי חברת רד (RAD) מאתריה ברחבי הארץ, התקבצו להאנגר של רידינג 3 בתל אביב לחגיגות יום ההולדת 40 של מובילת השוק בפתרונות גישה לטלקום. ״התחלנו את הפעילות בעידן שלא ידע מה זה סטארט-אפ, ובעצם היינו כזה״, שיחזר יהודה זיסאפל, יו״ר רד ונשיא רד בינת, שהוא ואחיו זוהר הקימו את החברה. ״הסוד שלנו והסיבה להצלחה היה בהחלטה להוציא כל חודש מוצר חדש – וזה עבד. עם השנים הייתה רד ל׳אמא׳ של עוד 10 חברות בקבוצה והבוגרים שלנו הקימו עם מעל 200 חברות היי-טק משלהם. כיום רד ממשיכה לגדול וגם ההזדמנויות שלנו גדלות״.
אודי קשקש, מנכ״ל ונשיא רד, הסביר את ההצלחה ב-40 שנות הפעילות בהיותה של החברה משפחה אחת גדולה שחוצה מדינות. ״לעבוד באחת החברות שבעצם ייסדה את ההיי-טק הישראלי זה בהחלט ייחודי. אנו הסטארט-אפ של הסטארט-אפים וזה תואר מחייב. אנו ממשיכים להתחרות בהצלחה בענקיות התחום וממשיכים להפגין חדשנות ומוצרים מנצחים. את הפתרונות שלנו ניתן למצוא כיום בכמעט כל שדה תעופה בעולם, בחברות אנרגיה, מפעילות תקשורת, צבא, בטחון, תשתיות ואפילו בבית הלבן…״. לדברי קשקש, בשנת 2021 הפגינה החברה צמיחה אף מעבר לציפיות וציין כי הביקוש לטכנולוגיות של החברה רק מתגבר. ״אנו מסתכלים אחורה בגאווה והמבט שלנו מופנה קדימה, ל-40 השנים הבאות״.
בסיום המפגש המרגש נהנו העובדים מהופעה של עילי בוטנר וילדי החוץ.
אודות RAD
כיצרנית גלובלית של פתרונות גישה לטלקום, RAD מחויבת לאפשר לספקי שירותים ומפעילי תשתית קריטית להעביר כל שירות על גבי כל רשת. באמצעות טכנולוגיות חלוציות ופיתוח חדשנות משותפת עם לקוחות החברה, RAD שואפת לסייע למפעילי שירותי תקשורת להתקדם בשרשרת הערך בקצב המתאים להם, בין אם מדובר בווירטואליזציה של קצה הרשת וב-vCPE, ב- IoT תעשייתי, או ב-5G xHaul. עם 40 שנות חדשנות, נוכחות עולמית משמעותית ביותר מ -150 מדינות והתקנות של מעל 16 מיליון מוצרים, ל- RAD ניסיון מוכח של מתן ערך וטיפול בצרכי הלקוחות.
RAD היא חברה בקבוצת RAD המייצגת הכנסות שנתיות של 1.5 מיליארד דולר ומובילה עולמית בתחום פתרונות תקשורת.