שבת , אוקטובר 5 2024
Home > חדשות > עסקים ודוחות כספיים > NANO-X IMAGING LTD מגישה את קבצי הדו"ח השנתי 2021 בטופס 20-F

NANO-X IMAGING LTD מגישה את קבצי הדו"ח השנתי 2021 בטופס 20-F

נווה אילן, 2 במאי 2022, (BUSINESS WIRE):

NANO-X IMAGING LTD ("ננוקס" או "החברה", נאסד"ק: NNOX), חברת טכנולוגיות הדמיה רפואית חדשנית, הודיעה היום כי הגישה את הדו"ח השנתי שלה על טופס 20-F לשנת הכספים שהסתיימה ביום 31 בדצמבר 2021 לרשות ניירות הערך האמריקאית (SEC) ב-2 במאי 2022. ניתן לגשת לדו"ח השנתי בטופס 20-F, המכיל את הדו"חות הכספיים המאוחדים המבוקרים של החברה, באתר האינטרנט של ה-SEC בכתובת www.sec.gov  ובאתר האינטרנט של החברה בכתובת www.nanox.vision תחת "פיננסים" בקטגוריית משקיעים.

ארז מלצר, CEO NANOX

החברה תספק עותק מודפס של הדו"ח השנתי שלה המכיל את הדו"חות הכספיים המאוחדים המבוקרים שלה, ללא תשלום, לבעלי מניותיה על פי בקשה. יש להפנות את הבקשות לקשרי משקיעים, בכתובת IR@nanox.vision.

אודות Nanox

Nanox ננוקס (נאסד"ק: NNOX) מתמקדת ביישום טכנולוגיית ההדמיה הרפואית והפתרונות הקניינים שלה כדי להפוך את הרפואה האבחונית לנגישה ובמחיר סביר יותר ברחבי העולם. החזון של Nanox הוא להגביר את הגילוי המוקדם של מצבים רפואיים הניתנים לגילוי על ידי טכנולוגיות תמונה רפואיות המבוססות על צילומי רנטגן, אשר אנו מאמינים הוא המפתח להגברת מניעה וטיפול מוקדם, שיפור התוצאות הבריאותיות, ובסופו של דבר, הצלת חיים. אנו מפתחים פתרון הדמיה הוליסטי, הכולל את מערכת Nanox, המורכבת מ- Nanox.ARC באמצעות טכנולוגיית מקור הרנטגן החדשה שלנו MEMs, ואת Nanox.CLOUD, תוכנת ענן נלווית, המשולבת עם פתרונות AI ושירותי טלרדיולוגיה. החזון שלנו הוא להגביר את הגילוי המוקדם של מצבים רפואיים הניתנים לגילוי על ידי צילום רנטגן על ידי שיפור הגישה להדמיה, הפחתת עלויות ההדמיה ושיפור יעילות ההדמיה, שלדעתנו היא המפתח להגברת הטיפול במניעה מוקדמת, לשיפור התוצאות הבריאותיות ובסופו של דבר להצלת חיים. לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת www.nanox.vision.

About מאיר עשת

Check Also

מטריקס מפרסמת את הדוחות הכספיים לרבעון השני 2024: תוצאות שיא ברווח התפעולי, ברווח הנקי וברווח לבעלי מניות החברה, על אף השפעות המלחמה

מטריקס פרסמה את התוצאות הכספיות של החברה לרבעון השני של 2024 ולמחצית הראשונה של השנה, …

נגישות