לנובו ישראל מודיעה על מינויה של מינה סליגמן לתפקיד Marketing and Strategy Country Manager של לנובו ישראל. במסגרת תפקידה תוביל סליגמן את השיווק, הדיגיטל, האסטרטגיה והתקשורת של החברה בישראל, בכל תחומי הפעילות, המוצרים, המותגים והפלטפורמות של החברה בארץ, במגזר העיסקי והפרטי ובעולמות הגיימינג ואל מול מגוון השותפים והמפיצים, לרבות פעילויות קו-מרקטינג עם השותפות האסטרטגיות של לנובו, ענקיות הטכנולוגיה מיקרוסופט ואינטל.
בתפקידיה הקודמים שימשה סליגמן כראש מערך השיווק התאגידי בלאומי קארד, שם הובילה את תחומי השיווק והדיגיטל של כלל מוצרי החברה במעבר והמיתוג מחדש למקס, שימשה כסמנכ"לית השיווק והאסטרטגיה של גלובס, ו-CMO בחברת סייבר.
לנובו היא מעצמת טכנולוגיה גלובלית, בשווי 70 מיליארד דולר, המדורגת במקום ה-171 בדירוג Fortune Global 500, ופועלת בכ-180 שווקים ברחבי העולם. מזה מספר שנים מובילה לנובו את שוק המחשוב, באמצעות העמקת החדשנות ופיתוח מוצרים חכמים, שמקדימים את זמנם ומייצרים ערך מוסף בתחומים כמו עולמות הגיימינג, מכשירים חכמים, שרתים ומרכזי דאטה ואחסון ושירותים טכנולוגיים מתקדמים.
בארץ מובילה לנובו את שוק המחשוב זה כבר מספר שנים. ברבעון השלישי חיזקה לנובו את מעמדה והיא שולטת בכמעט מחצית משוק המחשוב הצרכני בישראל. על פי נתוני IDC, נתח השוק של לנובו ברבעון השלישי היה 46.1% משוק המחשבים הצרכני. בשוק המחשבים הניידים הצרכניים בישראל עומדת לנובו ברבעון השלישי על נתח שוק של 55.2%. משמעות נתונים אלה היא שכל מחשב שני שנמכר בשוק הצרכני הוא מחשב של לנובו.
אודות לנובו:
לנובו (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) היא מעצמת טכנולוגיה גלובלית, בשווי 70 מיליארד דולר, המדורגת במקום ה-171 בדירוג Fortune Global 500, מעסיקה 75,000 עובדים ומשרתת לקוחות בכ-180 שווקים ברחבי העולם. תוך התמקדות בחזון נועז לספק טכנולוגיה חכמה יותר לכל, לנובו הסתמכה על הצלחתה כחברת המחשבים הגדולה בעולם כדי להתרחב לתחומי צמיחה מרכזיים כולל שרתים, אחסון, ניידים, פתרונות ושירותים. הטרנספורמציה הזו יחד עם החדשנות המשנה את העולם של לנובו בונים חברה דיגיטלית מכילה, אמינה ובת קיימא יותר לכל אחד, בכל מקום. למידע נוסף בקרו ב-https://www.lenovo.com, עקבו אחרינו ב-LinkedIn, Facebook, Twitter, YouTube, Instagram וב-StoryHub שלנו.