גמי גריגו, בעל ותק ניהולי של יותר מ-20 שנה בעולם התקשורת, יוביל את מערך השירות העסקי וה-Delivery של החטיבה העסקית
רכש חדש לבזק בינלאומי: גמי גריגו (53) מונה לתפקיד מנהל אגף שירות ו-Delivery בבזק בינלאומי. "אני שמח להגיע לארגון התקשורת וה–IT המוביל במדינה", אמר גריגו עם כניסתו לתפקיד, "מדובר באתגר עצום ואני מקווה לנצל אותו ולהתפתח ביחד עם הארגון שמצוי בתקופה של צמיחה והתחדשות".
גריגו, מבכירי אנשי השירות וחווית לקוח, מגיע לתפקיד לאחר שצבר ניסיון מעשי עצום בתחום. בשבע השנים האחרונות כיהן גריגו כסמנכ"ל בחברת מחשוב הענן טריפל C, כאשר לפני כן שימש כמנכ"ל חטיבת לקוחות בטלכלל ובחברת פרטנר תקשורת וכיהן שם כמנהל אגף מכירות במשך 12 שנים. גריגו, בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן, משמש מנטור באקסלרטור של החוג לחדשנות עבור תלמידי התואר השני של המכללה למנהל.
בראיון ראשון בתפקיד התייחס השבוע גריגו לאתגרים שניצבים בפניו: "העולם משתנה, הלקוחות משתנים והדרישות משתנות אבל יש דברים שנותרים זהים – הצורך שלנו לסיים עסקה עם מאה אחוז שביעות רצון של הלקוח. אם בעבר הדבר המשמעותי ביותר שנדרשנו לספק ללקוח היה עמידה בזמנים, כיום אל הבסיס הזה מצטרפים לא מעט משתנים שנובעים מאופי העבודה הדיגיטלי במדיות השונות".
והשינויים נובעים, מסביר גריגו, מהתנודות באופי השוק: "גורמים כמו ההאצה בשירותי הענן והאינטגרציה או הדגשים על הגנת סייבר מצד אחד וכניסת שחקנים בינלאומיים לשוק הישראלי מצד שני תורמים לשינויים מהירים בשוק. זה אומר דרישות יותר גבוהות מבחינתו – אנחנו צריכים לדעת להגיב מהר ונכון כדי לשמור על המעמד של בזק בינלאומי כשחקן המוביל בשוק הישראלי. מבחינתי, זה אומר להמציא את עצמנו מחדש גם בעולם השירות וחוויית הלקוח. האתגר הגדול הוא להיערך נכון ולייצר יוזמות רעננות ומנועי צמיחה חזקים".
ובהקשר זה, מסביר גריגו, אחת המשימות המשמעותיות שהוא הציב לעצמו הוא חווית שירות אופטימלית: "הלקוחות כיום מחפשים אותנו בערוצים שונים – ברשת, במובייל, בצ'אטים, בטלפון. אני רוצה שהלקוח יוכל לפגוש אותנו בכל מקום עם שירות מקצועי, שפה אחידה, ומהירות תגובה מקסימלית. זו חווית הלקוח שאני שואף אליה. לא משנה לי איך פנית אלינו – אנחנו צריכים לספק לך שירות כזה שבסוף הפנייה תקבל בדיוק מה שאתה צריך ותגיד: 'בזק בינלאומי האלה באמת תותחים'. הדרך שלי להגיע לשם היא באמצעות ההון האנושי . הניסיון שלי ביותר מ-20 שנות ניהול, זה מסוג הדברים ששום מהפכה דיגיטלית לא תשנה: אם מניעים תהליכים ממקום של לתת משמעות לאדם שמבצע את המשימה – הביצועים יגיעו".
"אחרי שנים של תפקידים ניהוליים בחברות בוטיק הרגשתי שחסר לי האטרף שמאפיין עבודה בארגון גדול כמו בזק בינלאומי", מסכם גריגו. "נכנסתי לתפקיד ניהולי כשיש תחתיי שש מחלקות עם מאות עובדים וזה ללא ספק אתגר משמעותי. אשתי אמרה לי שאני משוגע – אבל בסופו של דבר גם היא מבינה שהדרך שלי להגשים את עצמי נובעת מסיפוק מקצועי. מבחינתי, לעבוד בעולם השירות ולהשביע את רצון הלקוחות שלי זה ייעוד. וכשעושים את זה בגוף כמו בזק בינלאומי, שחולש על כל כך הרבה תחומים ומצוי בחוד החנית הטכנולוגית, זה הסיפוק האולטימטיבי".