יום ראשון , אוקטובר 27 2024
Home > חדשות > אנשים, קריירה > Infinity Labs R&D נבחרה להכשיר מאות מחוסרי עבודה לתפקידי פיתוח תוכנה בהייטק

Infinity Labs R&D נבחרה להכשיר מאות מחוסרי עבודה לתפקידי פיתוח תוכנה בהייטק

ההכשרה תתקיים במסגרת מסלול ההכשרה הלאומי של רשות החדשנות

עם סיום הסגר השלישי ובמטרה לסייע למשק להתאושש מהשפעות נגיף הקורונה וכדי להחזיר אלפי מובטלים למעגל העבודה, יזמו רשות החדשנות ומשרד הכלכלה תכנית משותפת למימון בניית מסלולי הכשרה להייטק. חברת Infinity Labs R&D מבית מטריקס נבחרה כאחד מגופי ההכשרה שיובילו את המהלך. החברה התחייבה להכשיר בחודשים הקרובים מאות מחוסרי עבודה שנפגעו מהמשבר, לתפקידי פיתוח מבוקשים בענף ההייטק. זאת בנוסף למאות אנשי פיתוח שהחברה מכשירה בדרך קבע בכל שנה, לאחר ביצוע מבחני התאמה ומיון קפדני . ההכשרה ניתנת למתאימים ללא עלות, כאשר הסכום שמושקע על ידי Infinity בכל אחד מהמשתתפים הוא כ-100 אלף ₪. רשות החדשנות תשתתף במימון ההכשרה של אלו שייכללו בתוכנית ההכשרה הלאומית.

משתתפי ההכשרה ישתלבו בשיטת הלימוד הייחודית שפיתחה ומיישמת Infinity  תחת השם Learning Spiral. שיטה זו מאפשרת לימוד אינטנסיבי בקבוצות קטנות המלוות על ידי מנטור בגישת Mentor Social Learning, כשהיא מייצרת תוצאות פנומנליות באופן איכות הלימודים בכיתות פיזיות ובאונליין כאחד. ההכשרה מאפשרת לבוגריה להשתלב בתפקיד מקצועי בכל חברה ולתרום באופן משמעותי כבר מיומם הראשון בעבודה. השיטה שמפעילה החברה מציגה באופן עקבי 92% הצלחה בתהליכי ההשתלבות של הבוגרים בתעשייה, בזמן שהיא משרתת מאות חברות בישראל.

מאז תחילת המשבר, מעבר לשיתוף פעולה במסגרת היוזמה של רשות החדשנות, שילבה Infinity כ-200 מובטלים שנפלטו משוק העבודה בתכנית ההכשרה שלה, אשר בסופה משובצים הבוגרים כאנשי פיתוח בחברות ההיי טק המובילות במשק. התכנית של החברה אורכת שמונה חודשים, כאשר שיטת הלימוד מותאמת לצרכי התעשייה ושמה דגש על התכנים העדכניים ביותר, על לימוד העקרונות והתיאוריות שנמצאות מאחורי הקלעים של המקצוע וכן על מתן כלים המאפשרים לבוגרים להמשיך ללמוד ולהתפתח באופן עצמאי גם לאחר סיומה.

בשל המעבר המהיר של כלל הארגונים במשק לפעילות במרחב הדיגיטלי ובשל העובדה שענף ההייטק היה הראשון להתאושש מהמשבר, נרשם גידול משמעותי בביקושים עבור תפקידים טכנולוגיים בכלל המשק ובתעשיית ההייטק בפרט. התוכנית של רשות החדשנות תסייע לענות על הביקושים הללו כשהיא תאפשר לשלב במהירות עשרות אלפי עובדים טכנולוגיים במעגל התעסוקה ולקדם את הטרנספורמציה הדיגיטלית של ישראל.

חיים גרון. צילום יובל חן

ההכשרה מיועדת עבור בוגרי תואר ריאלי ומותנית בעמידה בתנאי הסף ובמעבר של תהליך המיון. מסלול ההכשרה עבר את ההתאמות הנדרשות לתקופה על ידי צוות המחקר והפיתוח של החברה, כך שהוא מבוצע און ליין מהבית באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ובשילוב לימודי מעבדות, תוך שמירה קפדנית על התנסות מעשית ומתן ליווי צמוד למשתתפי ההכשרה באמצעות צוות מנטורים ייעודי.

חיים גרון, מנכ"ל משותף ב- Infinity Labs R&D ציין, כי "המודל העסקי של Infinity מביא לזהות אינטרסים ברורה בין החברה לסטודנט ומבטיח ש-Infinity תשקיע את מירב המאמצים והמשאבים על מנת להבטיח את הצלחתם של בוגרי התכנית ולשבץ אותם בתפקידי פיתוח בתעשייה. ההכשרה מכילה תכנים בלעדיים שגם אנשי פיתוח ותיקים ומנוסים לא מכירים, כאשר שיטת הלימוד מבטיחה לבוגרי התכנית קריירה ארוכת שנים בתפקידי מפתח, שכן הם מסוגלים ללמוד באופן עצמאי כל שפה או טכנולוגיה איתה הם יצטרכו להתמודד במהלך הקריירה מבלי צורך לקחת קורסים או הכשרות נוספות".

גרון הוסיף, כי "המפתח ליציאה מהמשבר טמון בחזרתם של אלפי המובטלים למעגל העבודה בכלל, ולתפקידי ליבה בתעשיית ההייטק בפרט. אנו שמחים להשתלב במאמץ הלאומי ולהציע לאלו שפוטרו בחודשים האחרונים לנצל את הזמן שהתפנה לטובת מסלול הכשרה איכותי ללא עלות, שיסייע להם להשתלב בתפקידים מבוקשים במשכורות גבוהות".

אודות Infinity Labs

בכל שנה מצליחים להתקבל לתכנית היוקרתית של Infinity Labs R&D מאות בוגרי אוניברסיטה מצטיינים מבין עשרות אלפי מועמדים, כאשר התכנית מבטיחה קריירה ארוכת שנים בהייטק בתפקידי פיתוח תוכנה ובחברות הייטק מובילות. טרם תחילת העבודה, הבוגרים עוברים הכשרה מקיפה ללא עלות על חשבון החברה. ההכשרה בהיקף של 8 חודשים ובין היתר מדמה את חיי היום יום של איש/ת פיתוח ונותנת מענה מהיום הראשון לכל אתגר שאיש/ת הפיתוח ייתקלו בו במהלך דרכם המקצועית, לרבות מעבר בין שפות תכנות וסביבות עבודה. התוכנית עוצבה עפ"י שיטת לימוד חדשנית ופורצת דרך המותאמת  למאה ה-21 ומועברת על-ידי טובי המנטורים והמפתחים. משתתפי התכנית רוכשים יכולות, תובנות, כישורים ויכולת יישום בפועל, המאפשרים להם להתמודד בהצלחה על תפקידים המיועדים לאנשי פיתוח בעלי ניסיון של 2-4 שנים וזאת מהיום הראשון בתפקיד .

About מאיר עשת

Check Also

חברת F5 ממנה את עמיר גואטה למנהל תיקי לקוחות

חברת F5 ממנה את עמיר גואטה (נשוי+2) למנהל לקוחות חדשים בישראל. במסגרת תפקידו יהיה עמיר …

נגישות