ההשקעה של NielsenIQ בפתרונות מסחר אלקטרוני מספקת מבט מוביל בתעשייה על השוק הכולל
שיקאגו, 8 בדצמבר 2021, (BUSINESS WIRE):
מסע הקונים מתפתח ללא הרף כאשר לצרכנים יש יותר שליטה על מה שהם עושים, רואים ושומעים. זה אומר שהכלים בהם נוהגים להשתמש לצורך מדידה וניתוח של מכירות, נתח שוק והתנהגות צרכנים חייבים גם הם להשתנות. בסביבה שממשיכה לחוות שינויים סיסמיים, המדידה של מתי, היכן ואיך הצרכנים קונים היא הכרחית. זה מאפשר ליצרנים וקמעונאים של מוצרי צריכה בתנועה מהירה (FMCG) להעריך מגמות מראש ולהגיב מהר יותר לצרכים ולציפיות של הצרכנים.
למרות שערוץ המכירות הצומח ביותר במערב אירופה ובצפון אמריקה הוא הערוץ מקוון, כלי מדידת המסחר האלקטרוני מפוצלים במידה רבה. המשתמשים חייבים לשלב נתונים ממספר מקורות כדי לקבל תמונה מלאה של השוק. NielsenIQ משנה את ה-FMCG והקמעונאות עם הפתרונות החדשניים והתובנות המדויקות שלה, המציעות תצוגה משולבת, מדויקת, מלאה ומפורטת יותר של השוק הלא מקוון והמקוון – מה שמקל על ניתוח מגמות בין ערוצים.
הרכישה האחרונה שלנו, Foxintelligence, תחזק את ההיצע שלנו ברחבי העולם.
Foxintelligence היא החברה הגדולה ביותר באירופה למדידת מסחר אלקטרוני וניתוח נתוני צרכנים. היא מפעילה את פאנל הצרכנים הגדול ביותר באירופה שמציע תעמידה בתקנות ה-GDPR, והיא משרתת יותר מ-600,000 קונים מקוונים פעילים בצרפת, גרמניה, איטליה, ספרד ובריטניה, והיא תוכל להרחיב את הכיסוי וההיצע שלו לשווקים נוספים כחברה המונעת על ידי NielsenIQ.
שמונה חודשים לאחר שהפכה לחברה עצמאית, NielsenIQ ביצעה מספר רכישות מפתח והגדילה באופן משמעותי את השקעותיה כדי להאיץ את אספקת המוצרים שלה ולבנות פתרונות מקיפים, תוך שינוי פתרונות המדידה והאנליטיקה הזמינים לתעשיית ה-FMCG והקמעונאות המשתנה במהירות.
"המטרה שלנו היא לשנות את הדרך בה אנו פועלים ומשרתים את הלקוחות שלנו, ובכך לעזור להם להאיץ את הצמיחה. ההשקעות שביצענו עד כה בונות את הבסיס להשתנות של NielsenIQ ומביאות כישרונות מפתח לארגון כדי לטפל בכמה מהבעיות הקריטיות ביותר שהלקוחות שלנו מתמודדים איתם היום, ועם אלה עמן יתמודדו בעתיד", אמרה לורנה אליזונדו, מנהלת אסטרטגיה ראשית, NielsenIQ .
"השאיפה של NielsenIQ היא לגשת למסחר אלקטרוני באופן הוליסטי. Foxintelligence היא כלי מפתח למימוש האסטרטגיה זו, והיא מרחיבה את טביעת הרגל של פתרון המדידה הקמעונאי שאין שני לו. הם חושפים את הנקודות העיוורות המקוונות כמו שווקים, מומחי קטגוריות, פעילות ישירה מול צרכן, מסחר מהיר והמשלוח לבית הצרכן, בין היתר, ומספקים כיסוי שוק מלא", אמר קלמנט קולין, ראש מדידת מסחר אלקטרוני בינלאומי, NielsenIQ.
Foxintelligence אוספת ומבצעת אנונימיות של קבלות אלקטרוניות כדי ליצור נתוני עסקאות מפורטים, מקיפים וקנייניים. נתונים אלה הם אבן היסוד של מודיעין השוק בעידן הצריכה הדיגיטלית של ימינו, ו-NielsenIQ תניע אותם קדימה.
"אנחנו מאוד גאים ושמחים להצטרף למשפחת NielsenIQ. אנחנו עובדים למעלה משנה על נושאים משותפים כדי להביא יותר ויותר ערך ללקוחותינו, וכעת נוכל נספק חזון מקיף ומשולב יותר של השוק המקוון והלא מקוון", אמר אדוארד נאטי, מנכ"ל ומייסד Foxintelligence.
הרכישה של Foxintelligence מסמנת את הצעד הנועז האחרון שנקטה NielsenIQ כדי לספק נתוני מסחר אלקטרוני מקיפים ופורצי דרך. בספטמבר 2021, NielsenIQ רכשה את Rakuten Intelligence and Data Impact כדי לשפר את סל פתרונות המסחר האלקטרוני שלה וכדי להגדיל אותו באופן גלובלי.
על NielsenIQ
NielsenIQ היא מובילה בהשקפתה ההוליסטית והבלתי משוחדת בנוגע להתנהגות צרכנים, בכל העולם. חברת NielsenIQ, המונעת ע"י פלטפורמת נתוני צרכנים חדשנית כמו גם יכולות אנליטיות עשירות, מאפשרת קבלת החלטות אמיצה ובטוחה לחברות של מוצרי צריכה ולקמעונאים המובילים בעולם. חברת NielsenIQ, המופעלת על ידי פלטפורמת נתונים צרכנית פורצת דרך ומונעת על ידי יכולות אנליטיות עשירות, מאפשרת קבלת החלטות נועזות ובטוחות עבור חברות מוצרי הצריכה והקמעונאים המובילים בעולם.
באמצעות השימוש בסדרות של נתונים מקיפים ובמדידת כל העסקאות באופן שווה, NielsenIQ מספקת ללקוחות מבט קדימה להבנת התנהגות הצרכן על מנת לייעל את הביצועים לרוחב כל פלטפורמות הקמעונאות. הפילוסופיה הפתוחה שלנו בנוגע לאינטגרציית נתונים מאפשרת את הסדרות המשפיעות ביותר של נתוני הצריכה על פני כדור הארץ. NielsenIQ מספקת את האמת השלמה.
חברת NielsenIQ, בית השקעות של Advent International, פועלת בכ-100 שווקים, המכסים למעלה מ-90% מאוכלוסיית העולם. למידע נוסף, בקרו ב-www.NielsenIQ.com.
אודות Foxintelligence
המשימה של Foxintelligence היא להעצים את מקבלי ההחלטות עם נתונים שישפרו את הדרך בה חברות פועלות. החברה מספקת את התובנות הטובות ביותר על מגמות המסחר האלקטרוני האחרונות באירופה, והיא עושה זאת באמצעות בניית מודיעין מסחרי הבנוי ממאות סוחרים ואלפי קבלות אלקטרוניות של מותגים. כשהיא עושה זאת Foxintelligence אוספת מידע מסחרי על מסחר אלקטרוני מהודעות דואר אלקטרוני (למשל, קבלות אלקטרוניות): והודות לטכנולוגיה הקניינית שלה, Foxintelligence יכולה לבנות כמות עצומה זו של נתונים כדי ליצור תובנות שלא נראו בשוק ולהפוך אותן לזמינות בפלטפורמת ה-SaaS שלה, Foxapp.
ראו את ההודעה במקור בשפה האנגלית באתר businesswire.com: