מותגי יופי טבעיים מחו"ל מפנים את תשומת הלב בשוק הסיני
ירושלים, ישראל וורשה, פולין, 21 באפריל 2021, Media OutReach :
Mobfever, ספקית שירותים מובילה של פתרונות שיווק בסין הכל במקום אחד והמפיצה הרשומה של Bytedance, מודיעה על ההשקה על פתרון המסחר האלקטרוני חדש שלה, SHOPFEVER.
SHOPFEVER מספק שירות מסחר אלקטרוני מקיף למותגים בינ"ל זרים, שמאפשר שילוב חלק לתוך השוק הסיני. SHOPFEVER הוא הבעלים והמפעיל של פלטפורמות המסחר האלקטרוני הכי משפיעות ופופולריות בסין, כגון Taobao, Douyin, T-mall, JD.com ו-XiaoHongShu.
הפתרון לחדירה לשוק הסיני
SHOPFEVER הוא הדרך המשתלמת לכניסה לשוק הסיני, הוא 90% פחות מהרגיל. סין היא פוטנציאל ענקי לחברות זרות אבל עד עכשיו מאוד מאתגר לחדור לשוק. זה בגלל הדרישות החוקיות המחמירות, חסמים תרבותיים, הסדרים לוגיסטיים מורכבים, מודלים של ניהול המכירות וההפצה וגם מחסום השפה.
עושר הידע שלנו בשוק הסיני
SHOPFEVER מתגאה בשירות יוצא הדופן שהוא מספק ללקוחות שלו. מיצירת תוכן ועד לשיווק ומפתרונות לוגיסטיים ועד לשביעות רצון בשירות הלקוחות, לצוות המומחים המובילים בשיווק יש עושר ידע מקיף שנחוץ כדי לענות ולמלא את הציפיות של השוק הסיני.
פתרונות שיווק חדשניים
SHOPFEVER מספק פתרונות מותאמים אישית ללקוח כדי להתאים את העיצוב והאידיאולוגיה של המסחר האלקטרוני של המותג לשוק הסיני, ולהניע את המותג בכיוון הנכון להצלחה בסין.
SHOPFEVER לא רק מגדיל את המודעות למותג באמצעות אסטרטגיות שיווק KOL, החברה גם משתמשת בהזרמה בשידור חי בפלטפורמות של מדיה חברתית כדי ליצור מעורבות עם הלקוחות, לקדם מוצרים וגם להפנות לקוחות פוטנציאליים לפלטפורמות מסחר אלקטרוני רשמיות (כלומר T-mall, Douyin, וכדומה). אין ספק ש-SHOPFEVER יכול לעזור ללקוחות שלו להגדיל מאוד את המכירות שלהם בשוק הסיני.
לקוחות המטרה שלנו
SHOPFEVER מטרגט עסקים קטנים ובינוניים של מותגי קוסמטיקה ירוקה וסוכני מותגים שעדיין לא נכנסו לשוק הסיני. מחקר שנערך לאחרונה על ידי iiMedia מגלה שהמכירות של מוצרי אופנה וקוסמטיקה במגזר המסחר האלקטרוני הקמעונאי בסין שוות בערך 303.8 מיליארד דולר. אפשר להסיק שלמותגי יופי טבעיים זרים יש פוטנציאל גדול בשוק המסחר האלקטרוני של סין.
לפרטים נוספים: https://www.shop-fever.com/