יום ראשון , אוקטובר 27 2024
Home > נושאים בכותרות > מסחר אלקטרוני > בצל הסגר השלישי: בעוד שבקבוצת USHOPS מזהים עלייה בקניית תחפושות לילדים…

בצל הסגר השלישי: בעוד שבקבוצת USHOPS מזהים עלייה בקניית תחפושות לילדים…

בצל הסגר השלישי: בעוד שבקבוצת USHOPS מזהים עלייה בקניית תחפושות לילדים, הרי שבכל הקשור למבוגרים שמתחפשים פעם בשנה ניכרת ירידה בהזמנת תחפושות – כך כמות ההזמנות לתחפושות לפורים נותרה ללא שינוי בהשוואה לשנה שעברה.

לדברי ירון בן אלי מנכ"ל קבוצת USHOPS המתמחה ביבוא אישי מארה"ב: "בימים בהם אנו מציינים כמעט שנה לפרוץ המגיפה מעניין לראות כי ההורים והילדים בישראל לא ויתרו על חגיגות הפורים. כמאמר החג, נהפוך הוא, פורים ייחגג באווירה ביתית והמסיבות הגדולות יתקיימו באינסטגרם, כשאנו רואים עלייה בקניית תחפושות לילדים שרבים מהם ייהנו מיותר מתחפשות אחת"

חג הפורים יחול בעוד כחודש ולראשונה החג יתקיים בצל של מגיפה עולמית שמלווה אותנו כבר כשנה. למרות אי הוודאות הנוגעת לקיום אירועי פורים וחגיגית החג בגנים ובבתי הספר בקבוצת USHOPS המתמחה ביבוא אישי מארה"ב מדווחים כי הצרכנים הישראלים כבר החלו לקנות תחפושות לילדים וחודש לפני החג אפשר לומר כי כמות משלוחי התחפושות עומדת ללא שינוי ביחס לשנה שעברה. 

עוד מזהים ב  USHOPSמגמות חדשות המאפיינות את רוח התקופה:

  • עלייה בקניית תחפושות לילדים לצד ירידה בקניית תחפושות המבוגרים
  • קנייה של יותר מתחפושת אחת לילד 
  • הבית הופך לקפסולה מחופשת –  עלייה בקניות של אותה התחפושת אך במידות שונות כך שתתאים לבני המשפחה.
  • התחפושות הנפוצות השנה הן של דמויות מוכרות מסרטי ילדים וסדרות טלוויזיה אהובות, כאשר בגזרת הבנות מובילות הנסיכה יסמין מהסרט אלאדין, מיני מאוס, היפה והחיה, חד קרן, וטינקרבל. בגזרת הבנים מובילים קפטן אמריקה, אסטרונאוט, הארי פוטר , לגו נינג'גו
  • העלות הממוצעת בקניית תחפושת עומדת על כ- 30 דולרים

ירון בן אלי מנכ"ל קבוצת USHOPS המתמחה ביבוא אישי מארה"ב אומר:

"נתוני הקניות שנותרו בעינן ביחס לשנה שעברה מוכיחים כי הישראלים מתכוונים לחגוג את פורים בכל מצב שהוא ונערכים לזה גם אם החגיגות יתקיימו בבית. דווקא בשל כך אנו רואים כי הורים רבים רוכשים השנה יותר מתחפושת אחת לילדים כאשר המסיבות  הגדולות יתקיימו ב ZOOM, באינסטגרם וברשתות החברתיות. כך שהישראלים לא מוותרים על החג אלא מעבירים אותו לערוצים האינטראקטיביים והדיגיטליים.  מצד המבוגרים ראינו פחות השקעה בתחפושות בשל הצפי כי המסיבות הגדולות לא יתקיימו."

אתר USHOPS מציע לקראת החג מבצע שילוח מיוחד של תחפושות מארה"ב שיעניק עד 50% הנחה על מחיר השילוח בשימוש בקופון PURIM50, כאשר מחיר מינימום לתשלום 20 דולרים.

המבצע בתוקף עד 1.3.21 , בכפוף לתנאי המבצע.  
 

אתרים אמריקאים מומלצים לקניית תחפושות

ארה"ב מציעה מגוון עצום של תחפושות לכל הגילאים מתינוקות ועד מבוגרים. מי שהתנסה כבר יודע כי התחפושות האמריקאיות מאוד מושקעות, איכותיות ובולטות בייחוד שלהם ובעיצובים שלה. כמו כן ניתן ליהנות ממגוון עצום לפי נושאים וסגנונות שונים, לדוגמא סרטים, דמויות היסטוריות, שנות ה- 80, חיות, תחפושות מתנפחות ולהגשים כל חלום.

בנוסף ניתן לאתר תחפושות לפי מספר המתחפשים : תחפושות למשפחה, תחפושות לצוותי עבודה, תחפושות לזוגות ועוד, ועד תחפושות לחיות מחמד.

אתרים מומלצים לתחפושות לילדים ולמבוגרים: 

Disney

HalloweenCostumes

BuyCostumes

Amazon

חמשת התחפושות המובילות בקבוצת  USHOPS

דמויות לגו נינג'ה

הארי פוטר

הנסיכה יסמין

היפה והחיה

קפטן אמריקה

למידע מלא על יבוא אישי של תחפושות מארה"ב באמצעות  USHOPS לחצו כאן

בנוסף, אתר BuyAmerica מקבוצת USHOPS,המתמחה ביבוא אישי מארה"ב מציע מגוון רחב של תחפושות פופולריות לרכישה לילדים ולקטנטנים למבחר הרחב של התחפושות, לחצו כאן

About מאיר עשת

Check Also

Ascential Digital Commerce ו-GSK Consumer Healthcare מכריזים על השקת Ascential Digital Commerce Connect בפסטיבל Cannes Lions

פלטפורמת המסחר האלקטרוני הראשונה מסוגה תאפשר למנהלם ביצועיים בכירים לראות את תמונת המסחר הדיגיטלי באופן …

נגישות