יום ראשון , נובמבר 17 2024
Home > נושאים בכותרות > מסחר אלקטרוני > גם כשהשמים סגורים ב eBay תמיד פתוח

גם כשהשמים סגורים ב eBay תמיד פתוח

אפקט הקורונה: החל מחודש מרץ הצטרפו לeBay  למעלה מ 15,000 מוכרים ישראלים חדשים, זאת בנוסף לעשרות אלפי המוכרים הישראלים שכבר מוכרים בפלטפורמה

כל זאת לצד עלייה של מאות אחוזים במכירות המוכרים ישראלים המייצאים מישראל לכל העולם

  • החל מחודש מרץ הצטרפו לeBay  15,000 מוכרים ישראלים חדשים
  • החל מחודש מרץ נרשמה עלייה משמעותית של מאות אחוזים במכירות של ישראלים ליצוא מישראל לכל רחבי העולם
  • הקטגוריות הפופולאריות ביותר בקרב במוכרים מישראל: מוצרים לשיפוץ הבית, גיטרות, נעלי ספורט, טיפוח שיער וסטיילינג
  • הפריטים הכי יקרים שמכרו ישראלים: גנרטור לציוד דנטלי נמכר ב 32,000$ וטבעת יהלום שנמכרה ב 28,000$
  •   5 המדינות שאליהם ישראלים מוכרים הכי הרבה: ארה"ב, בריטניה, גרמניה, קנדה וישראל

אנה פלקין , מנהלת חטיבת פיתוח עסקי eBay ישראל, רוסיה ומזרח אירופה: "החל מחודש מרץ עם פרוץ מגיפת הקורונה ועם ההבנה שזו האחרונה תלווה אותנו עוד זמן רב אנו עדים לעלייה דרמטית במספר העסקים הקטנים והבינוניים הישראלים שהצטרפו לeBay ובחרו לפתוח חנות מקוונת בפלטפורמה ולייצא את מוצריהם לכל העולם. עובדה זו משקפת את הלך הרוח העסקי כלכלי בישראל ובעולם ואת הבנה כי נוכחות בעולם האיקומרס היא קריטית להמשך פעילות עסקית בימים אלו ועסק שאין לו נוכחות דיגיטאלית היום כנראה שלא תהיה לו זכות קיום בעתיד."

בצל הגל השני של מגיפת הקורונה בישראל ולצד המשבר הכלכלי שהולך ומעמיק, eBay מפרסמת כי החל מחודש מרץ הצטרפו כ 15,000 מוכרים ישראלים לפלטפורמת המכירה העולמית.  כמו כן מצביעה eBay על עלייה של מאות אחוזים במכירות הישראלים באתר ומפרסמת את עשרת הקטגוריות הבולטות במכירות הישראלים, כאשר בין הפריטים המובילים ברשימה ניתן למצוא: מוצרים לשיפוץ הבית, גיטרות, נעלי ספורט, טיפוח שיער וסטיילינג.

אנה פלקין. צילום אייל טואג

עוד עולה מנתוני החברה כי חמשת המדינות שאליהן הישראלים מוכרים הכי הרבה מפרוץ מגיפת הקורונה הן: ארה"ב, בריטניה, גרמניה, קנדה וישראל

לדברי אנה פלקין , מנהלת חטיבת פיתוח עסקי eBay ישראל, רוסיה ומזרח אירופה:

"העלייה הדרמטית במספר המוכרים הישראלים הינה סמן חשוב בכלכלה הישראלית והעולמית וקריאת כיוון למגמה אליה הולכים בעלי העסקים בישראל ובעולם. ככל שההבנה כי מגיפת הקורונה אינה אירוע בעל תאריך תפוגה קצר אלא אירוע מתמשך, עולה ההכרח בקרב בעלי עסקים לפתח את פעילות האונליין שלהם לצד הפעילות הפיזית

מנגד נתוני הקטיגוריות המובילות ביותר, משקפות את הפן הצרכני של המגיפה שהינו תוצאה של שהייה מרובה בבית בצל ההגבלות והסגרים שננקטו בישראל ובעולם. בתוך כך ניתן לראות את הפריחה בקניית פריטים מתחום ה'עשה זאת בעצמך'  (DIY) לצורך שיפוץ ועיצוב הבית לצד פריטים שנועדו לניצול הזמן בבית לדוגמא העלייה המשמעותית במכירת גיטרות.

דווקא בתקופה בה אנו עדים למשבר הקורונה שאליו נלווה משבר כלכלי ההולך ומעמיק, ובו עסקים רבים נאלצו לסגור את דלתותיהם, חשוב לנו לאפשר לעסקים הללו להמשיך להיות פתוחים כל השנה ובכל מצב. אני קוראת ומזמינה עסקים אלה לפנות אלינו ואנחנו נעזור להם בשמחה להקים חנות מקוונת באתר שלנו ולהנות מכוח קנייה עצום של כ-184 מיליון קונים פעילים מכל העולם".

עשרת קטגוריות המוצרים הכי נמכרים מישראל לכל העולם בצל מגיפת הקורונה לחודשים החל מחודש מרץ:

  • עיצוב ושיפוץ הבית – פריטים מובילים בקטגוריה צבע, מסירי כתמים ומוצרים להברקה
  • גיטרות אקוסטיות וגיטרות בס – חלקי חילוף לגיטרה, מפרטים
  • נעלי ספורט
  • טיפוח שיער וסטיילינג – צבע לשיער
  • חיות מחמד – עצם ללעיסה, חטיפים לכלבים
  • ויטמינים ומינרלים
  • ציוד לבית – מוצרי ניקוי
  • משחקי מחשב ווידאו
  • אביזרים לטלוויזיה ווידאו
  • סנדלים

הפריטים הכי יקרים שמכרו מוכרים ישראלים החל ממרץ:

  1. גנרטור לציוד דנטלי מדגם Bovie  –  נמכר ב 32,000$
  • טבעת מזהב לבן משובצת יהלומים 6.5 קראט –  נמכרה ב 28,000$

About מאיר עשת

Check Also

Ascential Digital Commerce ו-GSK Consumer Healthcare מכריזים על השקת Ascential Digital Commerce Connect בפסטיבל Cannes Lions

פלטפורמת המסחר האלקטרוני הראשונה מסוגה תאפשר למנהלם ביצועיים בכירים לראות את תמונת המסחר הדיגיטלי באופן …

נגישות