יום שלישי , נובמבר 26 2024
Home > נושאים בכותרות > מסחר אלקטרוני > FreedomPay מאפשרת ל-Sephora לספק פלטפורמת קופה ניידת ברמה גבוהה יותר לחוויית צרכן משופרת ברחבי אמריקה

FreedomPay מאפשרת ל-Sephora לספק פלטפורמת קופה ניידת ברמה גבוהה יותר לחוויית צרכן משופרת ברחבי אמריקה

ענקית מוצרי היופי העולמית בוחרת ב-FreedomPay עבור פתרונות מסחר מהרמה הבאה

פילדלפיה, פנסילבניה, 21 במרץ 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

FreedomPay, פלטפורמת המסחר המובילה בעולם, מכריזה על שותפות עם Sephora USA, Inc הקמעונאית המובילה בתחום מוצרי היופי היוקרתיים, לשילוב פלטפורמת טכנולוגיית המסחר מונעת הנתונים של FreedomPay ביותר מ-500 החנויות של Sephora ברחבי יבשות אמריקה.

כריס קרוננטל, נשיא FreedomPay

"FreedomPay גאה להכריז על ההסכם עם Sephora, כדי לספק חוויה ברמה עולמית למיליוני לקוחותיה ברחבי אמריקה", אמר כריס קרוננטל, נשיא FreedomPay. "חבילת פתרונות המסחר ללא מגע והנתונים שלנו תאפשר ל-Sephora לספק ללקוחות חוויית צרכן מהירה, נטולת חיכוכים וחדשנית."

השותפות מאפשרת חוויית נקודת מכירה צרכנית ניידת בטוחה ומאובטחת עבור קונים עם FreedomPay. מערכת התשלום החדשה, שאינה דורשת מגע, מאפשרת ללקוחות Sephora לקבל שליטה מלאה בחוויית התשלום שלהם, ומעניקה לצרכנים את האפשרות לשלם באמצעות אמצעי תשלום ללא מגע וארנקים דיגיטליים במכשיר שלהם, כולל Apple Pay, Google Pay ו-Samsung Pay.

"עכשיו יותר מתמיד, קריטי עבורנו ב-Sephora שתהיה לנו היכולת להסתגל לסביבת הקמעונאות המשתנה במהירות, וזה חשוב במיוחד בנקודת המכירה", אמר סרי סרידהראג', סגן נשיא בכיר ומנהל טכנולוגיה ראשי ב-Sephora. "הלקוחות שלנו רוצים חוויה חלקה בכל שלב במסע הקניות, והשותפות שלנו עם FreedomPay מאפשרת לנו להביא למרב את היעילות והיכולות בקופה".

אודות FreedomPay

פלטפורמת המסחר ברמה הבאה של FreedomPay הופכת מערכות ותהליכים קיימים ממערכת תשלומים ותהליכים קיימים מדור קודם לקצה המוביל. כבחירה המובילה עבור רבות מהחברות הגדולות בעולם בקמעונאות, אירוח, לינה, משחקים, ספורט ובידור, שירות מזון, חינוך, שירותי בריאות ושירותים פיננסיים, הטכנולוגיה של FreedomPay נבנתה בכוונה כדי לספק ביצועים סולידיים בסביבה המורכבת ביותר של המסחר העולמי. החברה שומרת על סביבת אבטחה ברמה עולמית והייתה הראשונה לזכות באימות הנחשק על ידי מועצת תקני האבטחה של PCI כנגד תקן הצפנת נקודה לנקודה (P2PE/EMV) בצפון אמריקה. הפתרונות החזקים של FreedomPay בתשלומים, אבטחה, זהות וניתוח נתונים זמינים בחנות, באינטרנט ובנייד ונתמכים על ידי אימוץ API מהיר. פלטפורמת המסחר FreedomPay עטורת הפרסים פועלת על מחסנית טכנולוגיה מאוחדת אחת על פני יבשות מרובות ומאפשרת לארגונים לספק חוויה חדשנית ברמה הבאה בקנה מידה עולמי. www.freedompay.com

אודות Sephora Americas

מאז הופעת הבכורה שלה בצפון אמריקה לפני יותר מ -20 שנה, Sephora  הייתה מובילה בתחום הקמעונאות היוקרתית של אומני עם המשימה ליצור חווית קניות יופי מזמינה ולעורר חוסר פחד בקהילה שלנו. במטרה לספק תמיכה בלתי משוחדת בקניות וחוויה מותאמת אישית, Sephora מזמינה את הלקוחות לגלות אלפי מוצרים מיותר מ-340 מותגים שנאספו בקפידה, לחקור באינטרנט ובאמצעות האפליקציה לנייד שלנו, ליהנות משירותים בסטודיו היופי וליצור קשר עם יועצי יופי שהוכשרו במומחיות ביותר מ-500 חנויות ברחבי אמריקה. ועם השותפות האסטרטגית הקמעונאית ארוכת הטווח החדשה שלה, לקוחות יכולים כעת לקנות את ספורה ב-Kohl's, יעד יופי סוחף לחלוטין, עם 200 מיקומים בשנת 2021, ולפחות 850 מיקומים עד 2023. לקוחות יכולים לגשת לתוכנית Beauty Insider  ולקהילה הדיגיטלית, אשר יחד משפרים את החוויה של הלקוחות הנלהבים של Sephora .  

Sephora הייתה אלופת הגיוון, ההכללה וההעצמה המובילה בתעשייה, מונחית על ידי ערכי החברה הוותיקים שלנו. בשנת 2019 הכריזה Sephora על תיוג ומניפסט חדשים, "We Belong to Something Beautiful ", כדי לחזק את מסירותה לטיפוח שייכות בקרב כל הלקוחות והעובדים ולשאוף בפומבי לחזון כולל יותר לקמעונאות באמריקה. Sephora ממשיכה לתת בחזרה לקהילות שלנו ולקדם את ההכללה בתעשייה שלנו באמצעות ההשפעה החברתית שלה ותכנות ההון העצמי שלה, שנקרא מסע הלב של Sephora D&I. 

About מאיר עשת

Check Also

Ascential Digital Commerce ו-GSK Consumer Healthcare מכריזים על השקת Ascential Digital Commerce Connect בפסטיבל Cannes Lions

פלטפורמת המסחר האלקטרוני הראשונה מסוגה תאפשר למנהלם ביצועיים בכירים לראות את תמונת המסחר הדיגיטלי באופן …

נגישות