יום שלישי , נובמבר 26 2024
Home > נושאים בכותרות > מסחר אלקטרוני > Akinon, פלטפורמת Headless Commerce מבוססת ענן הממוקדת בקמעונאים מובילים ובמותגים צרכניים, גייסה 20 מיליון דולר

Akinon, פלטפורמת Headless Commerce מבוססת ענן הממוקדת בקמעונאים מובילים ובמותגים צרכניים, גייסה 20 מיליון דולר

בסבב מימון מסדרה B בהובלה משותפת של Actera Group ו-Revo Capital, ועם השתתפות של SmartFin Capital ו-Endeavor Catalyst

איסטנבול, 12 באוקטובר 2021, (BUSINESS WIRE):

Akinon, פלטפורמת Headless Commerce מבוססת ענן הממוקדת בקמעונאים מובילים ובמותגים צרכניים, גייסה 20 מיליון דולר בסבב מימון מסדרה B בהובלה משותפת של Actera Group ו-Revo Capital, ועם השתתפות של SmartFin Capital ו-Endeavor Catalyst.

טולגה טאטארי, מייסד שותף ומנכ"ל Akinon

התוכנה של Akinon, עם ארכיטקטורת הקודם כל API שלה, מפשטת מכירות קמעונאיות באמצעות ערוצים מקוונים וכן בחנויות פיזיות, ומספקת תמיכה מקצה לקצה עבור ניהול הזמנות, חוויית משתמש ונתוני לקוח. Akinon, כספקית פתרון מבוסס ענן התומך בהמרה הדיגיטלית של מותגים גלובליים מובילים, היא השותף שמחפשות חברות קמעונאיות שמגיעות מ-17 מדינות, כולל טורקיה, רוסיה, אוקראינה, פולין, הונגריה, צ'כיה ויוון.

בסיס הלקוחות של Akinon נע מארגונים קטנים ובינוניים ועד לקוחות גדולים עם הכנסות של יותר מ-1 מיליארד דולר. בטורקיה, שוק הבית שלה, החברה משרתת כמחצית ממאת הקמעונאים המובילים כולל Lacoste, Marks & Spencer, Sephora ו-Gap. החברה גובה עמלה על סמך ערך הברוטו של הסחורה, והיא ניהלה סחורה בערך שוק ברוטו של 315 מיליון דולר ב-2020, עם גדילה בקצב של יותר מ-150% במונחים של שנה לשנה, ועם תוכניות לצמוח לכדי ניהול סחורה בערך שוק ברוטו שנתי של יותר מ-1 מיליארד דולר ב-2022.

הכנסות סדרה ב' ישמשו להגברת התחרותיות הגלובלית של שירותיה, להגברת איכות השירות שלה ולהגברת הצמיחה הגלובלית שלה על ידי התרחבות למזרח התיכון, צפון אפריקה, מזרח אירופה ואסיה.

טולגה טאטארי, מייסד שותף ומנכ"ל Akinon התייחס למימון: "אנחנו ממשיכים לעבוד קשה מאוד עם הצוות החזק שלנו המונה 400 עובדים ומתכננים להכפיל את המספר הזה בשנת 2022. המטרה שלנו היא להכפיל את ההכנסות שלנו בשנה הבאה על ידי התרחבות באזורים חדשים שבהם אנו מתכננים להקים ולעבוד עם שותפים מקומיים".

המגזר הקמעונאי נמצא בנקודת ההטיה בהיסטוריה של הקמעונאות, שבה נעלמה ההבחנה בין קמעונאות מקוונת לקמעונאות רגילה. יותר מתמיד עסקים זקוקים לדרכים יעילות למכור בערוצים מרובים ומתכננים להשקיע עוד יותר בכלים ובניסיון שיאחדו את הפעילות הדיגיטלית והפיזית שלהם.   Akinonמסייעת ללקוחותיה להפיק את המרב מהאפשרות למסחר אלקטרוני בתקופה שבה העסקים הקמעונאיים המסורתיים שלהם שובשו, על ידי הרחבה דרמטית של ההכנסות ופוטנציאל השוק שלהם.

טאטארי ושני המייסדים, אחמט סרי וקגרי אורקן, הם בעבר גם מייסדי Markafoni, חברת המסחר האלקטרוני המובילה בטורקיה, שנרכשה על ידי Naspers  בשנת 2014.

קבוצת Actera  הביעה את התרגשותה: "אנו נרגשים לתמוך בצוות מנוסה מאוד במסחר רב-ערוצי, ולהיות חלק משלב הצמיחה הבא של אקינון בטורקיה ובשווקים בינלאומיים".

סנק ביירקדר (Cenk Bayrakdar), השותף המייסד והמנכ"ל של Revo Capital  מסר בתגובה: "אנו מאמינים גדולים בכוחו של צוות ההנהלה לממש את חזונם לחולל מהפכה במסחר באמצעות פלטפורמת החוויה רב-ערוצית מבוססת הענן שלה עם מערך מתרחב של כלים ותכונות".

יורגן אינגלס, השותף המייסד של  SmartFin Capital אמר: "אנחנו רק בתחילתה של מהפכת פלטפורמת המסחר מבוססת הענן ואנו מאמינים כי לאקינון יש את הטכנולוגיה והניסיון להפוך לאחד המובילים בעולם במגזר זה. סבב ההון החדש יאפשר לנו להגדיל את הבינלאומיות והשירות שלנו אפילו יותר מחברות גלובליות".

About מאיר עשת

Check Also

Ascential Digital Commerce ו-GSK Consumer Healthcare מכריזים על השקת Ascential Digital Commerce Connect בפסטיבל Cannes Lions

פלטפורמת המסחר האלקטרוני הראשונה מסוגה תאפשר למנהלם ביצועיים בכירים לראות את תמונת המסחר הדיגיטלי באופן …

נגישות