שבת , אוקטובר 5 2024
Home > WORLD > Cambridge International Education תשיק בחינות דיגיטליות ביוני 2026

Cambridge International Education תשיק בחינות דיגיטליות ביוני 2026

קיימברידג', אנגליה, 1 באוקטובר 2024, (BUSINESS WIRE):

רוד סמית', מנכ"ל הקבוצה לחינוך בינלאומי בקיימברידג'

קבוצת החינוך הבינלאומי של Cambridge University Press & Assessment (קיימברידג') הודיעה היום על השקתן של בחינות דיגיטליות בשנת 2026. לתלמידים בבתי הספר באירופה, במזרח התיכון, באפריקה ובארה"ב תהיה אפשרות לבצע את בחינת Cambridge International AS English General Paper ומבחנים רב-ברירתיים בחשבונאות, כלכלה, ביולוגיה, כימיה ופיזיקה ב-Cambridge IGCSE באמצעות מחשבים ניידים. מבחנים אלה יקיימו את אותם הסטנדרטים של תקפות, אמינות ואפשרות ההשוואה של המבחנים של קיימברידג' המתבצעים בכתב ויהוו את השלב הראשון בשימוש הגלובלי במבחנים דיגיטליים על ידי קיימברידג' במסגרת תוכניות הלימוד Cambridge IGCSE, AS ו-A.

בתי ספר באזורים מסוימים מוזמנים בשלב זה להירשם לשלב הראשון של ההשקה הדיגיטלית. הם ישתתפו בתוכנית Early Adopter, אשר תאפשר להם גישה בלעדית לפלטפורמת הבחינות הדיגיטליות החדשנית של קיימברידג'. במסגרת התוכנית, בתי ספר ותלמידים ייטלו חלק במבחני דמה, במפגשי היכרות ובבחינה של תכונות חדשות של הפלטפורמה וחומרי עזר במטרה לשפר את חוויית המשתמש. קיימברידג' תאסוף משוב מבתי הספר המשתתפים על מנת לעזור בליטוש ובשיפור הפלטפורמה הדיגיטלית.

עידן חדש של בחינות דיגיטליות

הגישה הדיגיטלית של קיימברידג' היא מוכוונת חינוך, כך שהבחינות מוכיחות ומשפרות את הלמידה. לכן, אנו נעשה שימוש בטכנולוגיה כדי לשפר את הנגישות, הרלוונטיות – ובסופו של דבר – את הלמידה. המעבר שלנו לבחינות דיגיטליות יתבצע בשני אופנים:

*מעבר. הבחינות הדיגיטליות המתוכננות לחודש יוני 2026 יכללו מעבר מן הבחינות הקיימות, המבוצעות בכתב, לפורמטים דיגיטליים תוך שינוי מינימלי בתוכניות הלימודים, בסוג ההערכה או בשיטות ההוראה.

*שינוי. אנו מפתחים תוכניות לימוד וצורות בחינה חדשות אשר יאפשרו הערכה באופן שלא היה אפשרי בכתב. ההערכות יעוצבו מחדש כדי לתמוך בהוראה ובלמידה המותאמות לרכישת מיומנויות משופרות בהשכלה ובמקומות העבודה, על יסוד תוכנית לימודים המבוססת על כישורים ועושה שימוש, לדוגמה, בשיתוף פעולה, בנתונים ובמיומנויות תקשורת.

אנו מתבססים על משוב מקהילת בתי הספר שלנו, על המחקר שלנו ועל המומחיות שלנו בעריכת בחינות על מנת לקבוע באיזו גישה להשתמש עבור כל אחת מן הבחינות שלנו. עד 2033, 85% מן הבחינות החשובות שלנו תכלולנה אופציה דיגיטלית.

רוד סמית', מנכ"ל הקבוצה לחינוך בינלאומי בקיימברידג', אמר: "העולם שלנו הופך לדיגיטלי, ותחום החינוך אינו יוצא מכלל זה. Cambridge International Education מעניקה הסמכות לכמעט מיליון תלמידים בכל העולם מדי שנה. ההתבססות על תובנות מקהילה זו מעניקה לנו עומק מחקרי שאין דומה לו, אשר תאפשר לנו ליצור את הצורה האופטימלית של בחינות דיגיטליות כדי לתמוך בלמידה ולהעריך אותה".

שירות Digital Mocks

פרט לתוכנית Early Adopter, לבתי הספר של קיימברידג' יש אפשרות להשתתף בשירות Digital Mocks שלנו, הפתוח כעת להבעות עניין בין החודשים ינואר – מרץ 2025. לא זו בלבד ששירות זה עוזר לבתי ספר להתכונן לבחינות הדיגיטליות של העתיד מבחינה תפעולית, אלא הוא מחזיר גם תוצאות של בחינות דמה המקבלות ציונים באופן אוטומטי ועל ידי בוחנים של קיימברידג', על מנת לאפשר למורים ולתלמידים לקבל תוצאות מפורטות המציגות את הציונים של כל תלמיד ולמקד אותם בתחומים בהם עליהם להשתפר. מאז ההשקה של שירות Digital Mocks שלנו ב-2023, תלמידים ב-31 מדינות עברו את בחינות הדמה הדיגיטליות שלנו ב-16 מקצועות במסגרת Cambridge IGCSE ו-AS & A Level.

About מאיר עשת

Check Also

Zoom Phone זמין כעת בהודו

ארגונים ועסקים רב לאומיים יכולים כעת לקבל גישה לפתרון הטלפון בענן הראשון של זום הודו …

נגישות