Zoom מכריזה על השקעה ב-Anthropic כדי לתמוך במפות הדרכים של המחקר שלה וכדי לבנות מערכות בינה מלאכותית שניתן לנווט; מודל הבינה המלאכותית של Anthropic יעזור לחזק את הגישה האחודה של Zoom לרוחב הפלטפורמה שלה, כולל שילוב אל תוך Zoom Contact Center
סן חוזה, קליפורניה, 16 במאי 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :
Zoom הודיעה על שותפות אסטרטגית והשקעה ב-Anthropic, חברת בטיחות ומחקר מבוססי בינה מלאכותית הפועלת לבניית מערכות בינה מלאכותית אמינות, ניתנות לפירוש וניתנות לניווט. שיתוף הפעולה עם Anthropic יחזק עוד יותר את הגישה האחודה של Zoom לבינה מלאכותית בכך שיאפשר לסייע הבינה מלאכותית של Anthropic, Claude , להשתלב בפלטפורמה של זום (הכוללת את Team Chat, Meetings, Phone, Whiteboard, Zoom IQ) החל ב-Zoom Contact Center.
"מודל הבינה המלאכותית מבוסס החוקים של Anthropic מיועד לספק אינטגרציות בטוחות ואחראיות לטובת חידושי הדור הבא שלנו, החל מהפורטפוליו של Zoom Contact Center. עם Claude שמספק הנחיות לסוכנים לקבלת החלטות מהימנות ומעצים שירות עצמי עבור משתמשי קצה, חברות יוכלו לקחת את קשרי הלקוחות לרמה אחרת", אמרה סמיטה האשים, מנהלת מוצר ראשי של Zoom. "השותפות עם Anthropic גם מעודדת את המחויבות שלנו לספק ללקוחות את הגישה האחודה שלנו לבינה מלאכותית המותאמת לספק תוצאות יוצאות דופן של חווית לקוח. בנוסף, עם ההשקעה שלנו, אנו מקדמים חברות מובילות כמו Anthropic ועוזרים להניע חדשנות באקו-סיסטם של Zoom ומבחוץ לו".
"שותפות עם פלטפורמת שיתוף פעולה מובילה כמו Zoom מאפשרת לנו להעביר בינה מלאכותית חזקה וניתנת להכוונה לידיים של יותר אנשים ולנצל את הפוטנציאל שלה לעזור לייעל תהליכים יומיומיים", אמר דריו אמודיי, מנכ"ל ומייסד שותף של Anthropic. "אנו מצפים לעבוד יחד כדי להציג את היכולות של Anthropic ואת המחויבות המשותפת שלנו לשיפור הפרודוקטיביות באמצעות פתרונות חכמים".
הגישה האחודה של Zoom לבינה מלאכותית ממנפת את דגמי הבינה המלאכותית הקניינית שלה עצמה, בשילוב עם אלה של חברות בינה מלאכותית מובילות – כמו Anthropic – ומודלים של לקוחות נבחרים. עם הגמישות המאפשרת לשלב סוגים מרובים של מודלים, Zoom יכולה לספק את מירב התמורה לצרכים המגוונים של לקוחותיה. בנוסף תוכל Zoom לבצע התאמות במודלים הללו כדי להבטיח ביצועים טובים יותר עבור הלקוח, בהתבסס על הצרכים העסקיים המוגדרים שלו.
כשלב הבא בהתפתחות של הפורטפוליו של Zoom Contact Center (Zoom Virtual Agent, Zoom Contact Center, Zoom Workforce Management), מתכננת Zoom לשלב את הבינה המלאכותית של Anthropic בכל מערך התוכנה שלה וכך לשפר את התוצאות עבור משתמשי הקצה ולאפשר חוויות סוכן מעולות. חבילת הפתרונות Zoom Contact Center משפרת את איכות חוויות הלקוח עם אפשרויות שירות עצמי טוב יותר ועם היכולת להבין במדויק את כוונת הלקוח. היא מנחה את הלקוחות בצורה חכמה לקבלת ההחלטה הטובה ביותר שלהם, מציגה תובנות מעשיות שמנהלים יכולים להשתמש בהן כדי להדריך את הסוכנים שלהם, ומשפרת את הפרודוקטיביות על ידי מתן חוויית תקשורת אחודה ומרכז טיפול ללקוחות. בעתיד הקרוב, Zoom תשתמש בבינה מלאכותית כדי לספק את המשאבים הנכונים לסוכנים, כך שהלקוחות יקבלו חוויות שירות יוצאות דופן ללא קשר לסיבת יצירת הקשר שלהם.
Zoom Ventures, שהוכרזה היום, ביצעה השקעה ב- Anthropic ובכך חיזקה את הקשר בין שתי החברות. המחקר והפיתוח של Anthropic נועד ליצור מערכות בינה מלאכותית בקנה מידה גדול, אמינות ואחראיות הניתנות להיגוי. זום לא חשפה את סכום ההשקעה.
זום ZOOM היא פלטפורמת שיתוף פעולה חכמה שהופכת את החיבור לקל יותר, סוחף יותר ודינמי יותר עבור עסקים ואנשים פרטיים. טכנולוגיית Zoom שמה את האנשים במרכז, מאפשרת קשרים משמעותיים, מאפשרת שיתוף פעולה מודרני ומניעה חדשנות אנושית באמצעות פתרונות כמו שיחת צוות, טלפון, פגישות, מרכז שירות מרובה ערוצים בענן, הקלטות חכמות, לוח חכם ועוד, והכל בפתרון אחד. זום שהוקמה ב-2011 נסחרת בבורסה (נאסד"ק:( ZM והמטה שלה בסן חוזה, קליפורניה. לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר zoom.com.