הצהרה מאת דבורה גיבינס, מנהלת התפעול הראשית במרי קיי ביום האישה הבינלאומי, 2023
דאלאס, 9 במרץ 2023, (BUSINESS WIRE):
להלן הצהרה של דבורה גיבינס, מנהלת התפעול הראשית של מרי קיי לרגל חגיגות יום האישה הבינלאומי 2023.
ל-37% מהנשים ברחבי העולם אין גישה לאינטרנט. אני יודעת – גם אני הייתי צריכה לקרוא את זה פעמיים. !
37%! המספר הזה מדהים. הוא כאילו בלתי אפשרי. בעולמנו המופעל תמיד, המחובר תמיד, איך יכול להיות שיותר משליש מכל הנשים בעולם נשארות "לא מחוברות"? המציאות המזעזעת הזו – וההשלכות שלה – מזינות את נושא יום האישה הבינלאומי השנה: " DigitALL חדשנות וטכנולוגיה לשוויון מגדרי".
כמנהלת תפעול ראשית במרי קיי, אני יודעת מהו התפקיד שטכנולוגיה ממלאת בכל ההיבטים של העסק – במיוחד עסקי יזמיים. כדי למקסם את ההזדמנות שמציעה הטכנולוגיה, כישורי אוריינות דיגיטלית הם דרישה ממשית עבור נשים יזמיות שמבקשות להשתתף באופן מלא בכלכלה הגלובלית שלנו. כישורים אלו הם גם הכרח למעורבות אזרחית וחברתית.
היסודות למהפכה התעשייתית הרביעית הם במהותם דיגיטליים והם נבנים כעת. המהפכה הזו טומנת בחובה את ההזדמנות האדירה לכולנו למנף טכנולוגיה וחדשנות לקידום יזמות נשים ושוויון. עכשיו זה הזמן להבטיח שנשים יקצרו אף הן את היתרונות של שינוי דיגיטלי זה.
הכלכלה הדיגיטלית לא תחכה לאף אחד עד אשר הוא ידביק את הפער. הרחקת נשים מהעולם הדיגיטלי הורידה מהתוצר המקומי הגולמי של מדינות בעלות הכנסה נמוכה ובינונית טריליון דולר בעשור האחרון2. ושוב נראה שהשינוי קורה לאט מדי עבור נשים.
אנחנו יכולים לתקן את זה. אנחנו חייבים לתקן את זה.
כדי למצות את מלוא הפוטנציאל שלהן, נשים בעלות עסקים ברחבי העולם חייבות לא רק להשיג גישה לכלים הדיגיטליים שאנו רואים כמובנים מאליהם, אלא שהן חייבות להיות עם הכישורים וההכשרה הנכונים כדי להשתמש בהם ביעילות.
זו הסיבה שגישור על הפער המגדרי הדיגיטלי הוא כל כך אישי עבורנו, במרי קיי, חברה שהוקמה על ידי אישה עבור נשים.
למייסדת שלנו, מרי קיי אש, היה חזון להציע לנשים הזדמנויות יזמיות ללא תחרות לקידום והצלחה אישית. זה אומר משהו שונה היום ממה שהיה בשנות ה-60, אבל אותה שאיפה נשארת. כחברה לפיתוח יזמות, ההתמקדות שלנו היא להרים נשים יזמיות ולהתייחס לחסמים העומדים בפניהן בהקמת או בגידול העסק שלהן. דיגיטליזציה היא אחת מהן.
במרי קיי, אנו נחושים לשים נשים יזמיות במרכז המהפכה הדיגיטלית.
הגברנו את מאמצי החדשנות הדיגיטלית שלנו – ובכלל זה ביצוע מהפכה ביכולתן של יועצות היופי העצמאיות (IBCs) של מרי קיי לממש את מלוא הפוטנציאל שלהן באמצעות שיפור מיומנות דיגיטלית, פיתוח והשקה של כלים דיגיטליים חדשניים, החל מאפליקציות עטורי פרסים הכוללות מציאות רבודה (AR) ועד חיבור יועצות היופי עם הלקוחות שלהן בדרכים יעילות וקלות יותר. אנחנו משפרים לא רק את החוויה עבור צוות המכירות העצמאי, אלא גם עבור הלקוחות שלהם ברחבי העולם.
הנה כמה מהדוגמאות שהוצגו לאחרונה למחויבות שלנו להעצים את כוח המכירות העצמאי של יועצות היופי של מרי קיי בכך שננצל את כוח דיגיטל:
*באירופה,"Link & Learn", היוזמה עטורת הפרסים שלנו, היא פלטפורמת חינוך משולבת הכוללת תוכנית לימודים גבוהים ש-IBCs יכולות לגשת בכל זמן ובכל מקום. מערכת למידה אינטראקטיבית זו בקצב עצמי מסייעת ליועצות להגשים את חלומותיהן על ידי הצעת תכנית לימודים שמבוססת-מיומנויות ועם תוכן רלוונטי. מומחים מנחים את התוכנית ומקשרים את התלמידים לקהילת יועצים בעלי דעות דומות. הקורס כולל תוכן המתמקד בתחומי המפתח של ההכשרה החיוניים להצלחה בכל שלב במסלול הקריירה. תוכן זה מאפשר ליועצים להתמקד אסטרטגית בנושאי מפתח ולרכוש מיומנויות כגון מיומנויות מכירה, מיומנויות עסקיות, ידע במוצר והבנת הדרך העסקית של מרי קיי. מרי קיי זכתה בפרסים רבים עבור פלטפורמה חינוכית זו, כולל דירוג הזהב הנחשק בקטגוריית החינוך ב"פרסי Omni אביב 2019". בשנת 2021 קיבלה מרי קיי פולין את פרס ה"חברה החדשנית" עבור התוכנית ממגזין Home & Market ובשנת 2018 הוענק לה "פרס המצוינות בטכנולוגיה" מקבוצת ברנדון הול.
*פלטפורמת InTouch® היא פלטפורמה ניידת של חנות אחת המספקת למיליוני IBCs ברחבי העולם גישה 24 שעות ביממה למידע ולשירותים לניהול יעיל של עסקי מרי קיי שלהן. הוא כולל תכונות רבות לשיפור הידע שלהן בתעשיית היופי באמצעות חינוך למוצר, מיומנויות עסקיות בסיסיות באמצעות כלי שיווק ומכירות ורשת מקצועית. באמצעות אפליקציה זו, IBCs יכולות לגשת למידע ולחומר ספרותי של מרכיבי המוצר לחלוק עם הלקוחות שלהם או כעזרה מהירה לפי צורך.
*פלטפורמת Salesforce.com הושקה לאחרונה גם לשווקי מרי קיי שלנו דרך אתר Mary Kay InTouch, מה שמאפשר שימוש קל יותר בטכנולוגיה דיגיטלית בפעולות היומיומיות, הכוללות גם ביצוע הזמנות. IBCs מקבלות תמיכה 24/7 מהצוותים המקומיים של מרי קיי וחוסכות זמן בכדי להתמקד במשימות המעלות את ערך העסק שלהן.
* Mary Kay Mirror Me™ היא אפליקציית המהפך שלנו בזמן אמת המשתמשת במציאות רבודה כדי ליישם מגמות איפור ומוצרי צבע ליישום בחיים האמיתיים. לאחר שמצאו את המראה המושלם שלהן, לקוחות יכולות להוסיף מוצרים לשקית הקניות שלהם ולהתחבר ל-IBC. Mirror Me™ הזמינה בכל צפון אמריקה, אירופה ואמריקה הלטינית.
* Mary Kay® Skin Analyzerהוא כלי שממזג את טיפוח העור והטכנולוגיה יחדיו. כלי זה עוזר ללקוחות להבין את המאפיינים הייחודיים של העור שלהן וליצור שגרת טיפוח עור מותאמת וזמינה בצפון אמריקה, אסיה-הפסיפיק ואמריקה הלטינית.
*ולבסוף, הקטלוג האינטראקטיבי של מרי קיי שהושק לאחרונה מכניס חיים לקטלוגים של מרי קיי באמצעות הזמנת מוצרים קלה, קובצי GIF, סרטונים, רשימות משאלות הניתנות לשיתוף, מהפך מיידי של מציאות רבודה ועוד. הקטלוג זמין בצפון אמריקה, אירופה ואמריקה הלטינית.
אנחנו גם מאמינים בשיתופי פעולה דיגיטליים כדי לעזור לנשים יזמיות לרתום את כוחו של הדיגיטל בכל העולם. לשם כך, איחדנו כוחות עם:
*איגוד התקשורת הבינלאומי (ITU). בשיתוף עם Women Entrepreneurship Accelerator (WEA) וגם Mary Kay Global, ITU השיקה את WEA Digital Innovation Challenge לבניית מערכות אקולוגיות מעצימות לנשים יזמיות. אתגר זה תומך במחויבות של WEA להעצים 5 מיליון נשים יזמיות עד שנת 2030. WEA היא יוזמה מרובת שותפויות על יזמות נשים המכנסת 6 סוכנויות של האומות המאוחדות ושכוללות את International Telecommunication Union (ITU), ארגון העבודה הבינלאומי (ILO), מרכז הסחר הבינלאומי (ITC), תוכנית הפיתוח של האו"ם (UNDP) , UN Global Compact (UNGC) ו-UN Women. גמר האתגר יתקיים ב-13 במרץ במהלך הוועדה למעמד האישה(CSW67). וועדת שופטים מומחים יבחרו 10 שיטות עבודה ופתרונות דיגיטליים מומלצים ליצירת מערכת אקולוגית כוללנית יותר עבור חברות סטארט-אפ וחברות גדלות כדי להתמודד עם המכשולים העומדים בפני נשים יזמיות בפיתוח טכנולוגיות. הזוכים יקבלו גישה לתוכנית אקו-סיסטם לחדשנות דיגיטלית מ-ITU, שם הם יזכו להשתתף בתוכנית לפיתוח יכולות ומנחה מיוחד. ההרשמה לאירוע כאן.
*על מנת לתמוך ב-WEA , ITU פועלת גם לטיפול בפער המיומנויות הדיגיטליות המגדריות על ידי מתן גישה לנשים יזמיות למודול למידה חינמי ואיכותי הנדרש כדי להתקדם בכלכלה הדיגיטלית. היוזמה תתורגם למספר שפות, ותושק במהלך שנת 2023. בתמיכתה של מרי קיי, הפרויקט כולל 17 מודולים מקוונים, כולל הכשרה כללית במיומנויות דיגיטליות לנשים שאפתניות ומנוסות; מיומנויות דיגיטליות לנשים יזמיות במגזר הטקסטיל וההלבשה, וכישורי ניהול לנשים יזמיות בטכנולוגיה. מודולי למידה אלו מספקים הכשרה מקצועית רחבה לכל אישה יזמית ללא קשר למיקומה או לתחום העסקי שלה.
*כמוצר של WEA, מרכז הסחר הבינלאומי (ITC) השיקו את תוכנית תעודת היזמות המקוונת החינמית הראשונה בשנת 2022 במסגרת תוכנית ה-SheTrades שלו. תכנית הלימודים הדיגיטלית שמופעלת על ידי מרי קיי, בנויה מ27 מודולים, מועשרת ב-200 סרטונים, מכסה את 7 שלבי המפתח של המסע היזמי וזמינה באנגלית, בספרדית, בצרפתית ובקרוב גם בערבית ובסינית.
*מרי קיי היא גם מחויבת לקואליציית הפעולה לשוויון דורות בנושא טכנולוגיה וחדשנות, שכן אנו מאמינים בכוחן של שותפויות מרובות בעלי מניות, לעורר מהפכה דיגיטלית של שוויון וגיוון רב יותר.
ורק התחלנו. המהפכה הדיגיטלית יוצאת לדרך. אל תחמיצו את הזדמנות הפז הזו לאפשר לנשים ונערות לקדם יזמות בעידן הדיגיטלי!
מרי קיי אש, אחת מהחלוצות ומתוות הדרך, ייסדה את חברת היופי החלומית שלה בשנת 1963 במטרה אחת: להעשיר את חיי הנשים. החלום הזה התפתח לחברה של מיליארדי דולרים בעלת מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-35 מדינות. כחברה לפיתוח יזמות, Mary Kay מחויבת להעצים נשים במסען לעצמאות כלכלית באמצעות חינוך, חונכות, הסברה, נטוורקינג וחדשנות. Mary Kay הקדישה את עצמה להשקעה במדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח העור, קוסמטיקה צבעונית, תוספי תזונה ובשמים. מרי קיי מאמינה בהעשרת החיים היום למחר בר קיימא, בשותפות עם ארגונים מרחבי העולם המתמקדים בקידום מצוינות עסקית, תמיכה בחקר הסרטן, קידום שוויון מגדרי, להגן על שורדות של אלימות במשפחה, ייפוי הקהילות שלנו ליפות את הקהילות שלנו ולעודד ילדים ללכת בעקבות החלומות שלהם. קבלו מידע נוסף בכתובת marykayglobal.com, מצאו אותנו בפייסבוק, באינסטגרם ובלינקדאין או עקבו אחרינו בטוויטר.