Verint Customer Engagement Platform מאפשרת יכולות הקלטה של אינטראקציות לתיעוד, אחסון, אחזור וניתוח מפלטפורמה מרכזית אחת, של מגוון ייחודי של מצבי תקשורת ב-Teams Microsoft כדי לענות על תקנות רגולטריות ולהטמיע בקרת איכות כוללת (Total Quality)
מלוויל, 23 בנובמבר 2022, (BUSINESS WIRE):
Verint® (נאסד"ק: VRNT), ה-Customer Engagement Company®, הכריזה על השקת הגרסה המעודכנת ביותר של Verint Interaction Recording™, הכוללת מענה רגולטרי לאינטגרציה עם Microsoft Teams. Verint Interaction Recording™ מסייע לארגונים הנדרשים ברגולציה כבדה, כגון מוסדות פיננסיים ורפואה, וכן סוכנויות ממשלתיות, לנהל את מורכבות המענה לתקנות הרגולטוריות בכל מצבי התקשורת ב-Microsoft Teams. הפתרון אושר לשימוש עם Microsoft Teams באוקטובר.
Verint Interaction Recording™ עונה בדרישות אבטחה רגולטוריות, מתעד, מאחסן, מאחזר ומנתח מפלטפורמה מרכזית אחת מגוון מצבי תקשורת ב-Microsoft Teams: שיחות קוליות, צ'אטים, שיתופי מסך, שיחות ווידאו ומצבי שיח אחר משותפים עם לקוחות, עם התפעול ועם נציגי התמיכה המקצועית.
כחלק מ-Verint Customer Engagement Platform, Verint Interaction Recording מאפשר ניהול אינטראקציות שתועדו ב- Microsoft Teams בפלטפורמה מרכזית אחת – יחד עם נתונים ממקורות אחרים – באמצעות Verint Engagement Data Management™ (EDM) – ומאחוסנים ב-Verint Engagement Data Hub™. Verint EDM מאחד ומשלב אינטראקציות עם לקוחות ממגוון רחב של מקורות מידע, כמו גם מידע שאורכן היסטורית. פתרון ה-EDM משלב ניהול נתוני אינטראקציה שונים בפלטפורמה מרכזית אחת ומבטל את הצורך בניהול פרטני ונפרד המסרבל את ניהול הנתונים והמענה על תקנות רגולטוריות. הפלטפורמה המאוחדת מאפשרת ניתוח נתונים אשר חושף תובנות חדשות, התואמות לגישה ההוליסטית של Verint Customer Engagement שמתקיימת ב-Engagement Data Hub.
"השילוב של עבודה היברידית, תקנות רגולטוריות מורכבות ואימוץ מוגבר של פלטפורמות שיתופיות כמו Microsoft Teams, יוצר צורך קריטי עבור ארגונים שצריכים לנהל ולהבין את ריבוי האינטראקציות ותצורות השיח המשמשים בתעשיות שנמצאות תחת פיקוח רגולטורי גבוה", אומר דייוויד זינגר, סגן נשיא, מנהל אסטרטגיית היציאה-לשוק ב-Verint. "Verint Interaction Recording הוא פתרון המסייע לארגונים למנף את הערוצים השיתופיים הדיגטליים העדכניים ביותר, תוך שהוא מאפשר הטמעת בקרת איכות כוללת ומבטיח מענה על התקנות הרגולטוריות של התעשייה, ובסטנדרטים בנקאיים בינלאומיים".
"עבור לקוחות מתעשיות הנמצאות תחת פיקוח רגולטורי כבד, היכולת ליישם הקלטה ואחסון אוטומטיים מבוססי מדיניות, של שיחות ופגישות ב-Microsoft Teams, היא חיונית. השילוב של Verint Interaction Recording עם Microsoft Teams מבטיח שהנתונים של הארגון מאובטחים, מוגנים ועומדים בתקנות הרגולציה", אמר פיט דאדרקו, מנהל שיווק מוצרים ב-Microsoft Teams.
Verint Interaction Recording זמין ב- Microsoft Azure Marketplace. למידע נוסף, בקרו ב- Verint Interaction Recording.
Verint® (נאסד"ק: VRNT) מסייעת למותגים המוכרים ביותר בעולם – כולל למעלה מ-85 חברות מרשימת Fortune 100 – לבנות קשרי לקוחות מתמשכים על ידי חיבור עבודה, מידע וחוויות ברחבי הארגון. הפורטפוליו של Verint Customer Engagement מבוסס על הטכנולוגיות החדישות ביותר של בינה מלאכותית ואנליטיקה, ארכיטקטורת ענן פתוחה ו-The Science of Customer Engagement™ כדי לסייע ללקוחות לסגור את The Engagement Capacity Gap™.
Verint. The Customer Engagement Company®. למידע נוסף בקרו בכתובת Verint.com