יום שלישי , נובמבר 26 2024
Home > -CRYPTO blockchain technology > NFT > [INVNT GROUP], Global BrandStory Project®, מניעה חדשנות Web3 בשיתוף פעולה עולמי ראשון עם למבורגיני, סטיב אאוקי, קריסטה קים ו-RM Sotheby's

[INVNT GROUP], Global BrandStory Project®, מניעה חדשנות Web3 בשיתוף פעולה עולמי ראשון עם למבורגיני, סטיב אאוקי, קריסטה קים ו-RM Sotheby's

המכירה הפומבית של ה-NFT 1:1 בתוספת המכירה הפיזית של Aventador Coupé האחרונה נסגרה במחיר של 1.6 מיליון דולר – מה שמציב את מחיר הרכישה בין עשרת המובילים אי פעם של מכוניות הלמבורגיני החדשות שנמכרו במכירה פומבית

ניו יורק, 9 במאי 2022, (GLOBE NEWSWIRE):

[INVNT GROUP], ה-Global BrandStory Project, בשיתוף עם למבורגיני, אמנית המטאברס המובילה קריסטה קים, האמן המועמד פעמיים לגראמי, סטיב אאוקי, ובית המכירות הפומביות ההיסטורי RM Sotheby's, מכרו את מכונית העל ה-NFT 1:1 הראשונה בעולם שמקושרת למכונית העל האחרונה בייצור פיזי של Lamborghini Aventador Ultimae Coupé שאי פעם יוצרה. [INVNT GROUP] המובילה מותגים וארגונים לעתיד של Web3, אצרה את השותפות האסטרטגית ופיתחה, עיצבה והפיקה את מסע הפרסום Lamborghini Ultimate ברחבי העולם.

Lamborghini Ultimate

עם השגת 562MM+ הופעות מדיה גלובליות ו-4.65MM+ הופעות במדיה חברתית, החשיפה הביאה להצעת סגירה של 1.6MM דולרים במכירה הפומבית – יותר מפי 3 מהמחיר הקמעונאי המוצע הסטנדרטי של Lamborghini Aventador Ultimae Coupé – מה שהופך אותה לאחת מעשר מכוניות הלמבורגיני היקרות ביותר שנמכרו אי פעם במכירה פומבית.

כדי להשיג את התוצאות אלו, [INVNT GROUP], בהובלתו של הנשיא והמנכ"ל סקוט קולת'ר, מינפה את המיומנויות והשירותים של חטיבת החדשנות הדיגיטלית שלה, ™INVNT.ATOM, אולפן התוכן הדיגיטלי שלה, ™HEVĒ, וחברי צוות מארבעה מתוך תשעת המשרדים שלה ברחבי העולם.

מתוך מחויבות לסיפורי מותג ולחדשנות חסרת גבולות, המונעת בידי אסטרטגיה, עיצוב וטכנולוגיה, הקבוצה הכריזה לאחרונה על הנוכחות הגלובלית המתרחבת שלה באמצעות חטיבת החדשנות הדיגיטלית המתמקדת ב-Web3, INVNT.ATOM, שהייתה המנוע מאחורי הפרויקט Lamborghini Ultimate, כולל הפקת ה-NFT. INVNT.ATOM עוזרת למותגים ולארגונים לנווט, להפעיל וליצור הזדמנויות חדשות לספר סיפור בחזית הדיגיטלית. הצוות, הממוקם במשרד של INVNT בסינגפור, מורכב מאסטרטגים, יוצרים ובוני קהילה המתמחים בקמפיינים שמבוצעים קודם כל באופן דיגיטלי, טכנולוגיות מתפתחות וחוויות מותג מרתקות המכוילות לעידן החדש של Web3.

נשיא ומנכ"ל [INVNT GROUP] סקוט קולאת'ר

"שיתוף הפעולה הזה, היושב בצומת של אמנות, מוזיקה, בידור, עיצוב וטכנולוגיה, היה פרויקט אפי עבור הקבוצה שלנו. הוא מייצג כל היבט של המחויבות המתמשכת שלנו לעזור למותגים ולארגונים לספר סיפורים שמתחברים לקהלים החשובים ביותר שלהם בדרכים מרתקות ורלוונטיות. מינוף טכנולוגיית Web3 בשיתוף עם למבורגיני, סטיב, קריסטה ו-RM Sotheby's, עזר לנו לחבר קהילות מכל העולם בדרכים בלתי נתפסות", אמר נשיא ומנכ"ל [INVNT GROUP] סקוט קולאת'ר.

INVNT.ATOM יחד עם HEVĒ, סוכנות הקריאייטיב וסטודיו ההפקה של [INVNT GROUP], הובילו את הקריאייטיב, האסטרטגיה, העיצוב, התוכן והתקשורת השיווקית. באמצעות יחסי ציבור, ושותפויות חברתיות ומשפיעות, הקמפיין הגיע לקהל עולמי של למעלה מ-500MM. HEVĒ הובילה את הבימוי וההפקה היצירתית של הסרטון Behind the Drop הכולל ראיונות בלעדיים עם קריסטה קים, סטיב אאוקי וסטפן וינקלמן, נשיא ומנכ"ל למבורגיני.

בקמפיין ההיסטורי, מכרה למבורגיני את מכונית הייוצר האחרונה של הדגם Lamborghini Aventador LP 780-4 Ultimae Coupé עם 1:1 NFT. למבורגיני ו-[INVNT GROUP] איחדו שלוש צורות של אמנות: עיצוב, מוזיקה וטכנולוגיה מתקדמת, כדי ליצור שיתוף פעולה שלא נראה כמותו, שייזכר כאחת מההפקות הבולטות ביותר של 1:1 NFT השנה.

ה-Lamborghini Aventador LP 780-4 Ultimae Coupé האקסקלוסיבית קיבלה חיים חדשים, בשעתוק של 1:1, במכונית ה-NFT והן במכונית הפיזית בידי האומנית העכשווית קריסטה קים, שיצרה את הגרפיקה החזותית בגוונים המוכרים שלה. הגוונים מופיעים גם כאפשרות התאמה אישית של ה-Lamborghini Aventador LP 780-4 Ultimae Coupé הפיזית, והאמן בעל החזון של ה-NFT, סטיב אאוקי, שסיפק עצות לגבי העיצוב של ה-NFT והמכונית הפיזית, גם סיפק פסקול שפותח בהתאמה אישית.

"הגישה שלנו הייתה: כיצד אנו מביאים לידי ביטוי את מצבי התודעה הגבוהים יותר, וכיצד מתרגמים וממירים את היופי של הכוח במנוע ה-V12 של למבורגיני. כחברת מכוניות סופר ספורט יוקרתיות, אני חושבת שהחברה הזו היא באמת חלוצה של Web3", אמרה קריסטה קים.

סטיב אאוקי ממשיך, "אני מתכבד לשתף פעולה עם למבורגיני, קריסטה קים ו-[INVNT GROUP] בפרויקט ההיסטורי הזה. יש לו באמת סיפור משלו, ולכן רציתי שרצועת המוזיקה שלי תשקף את האנרגיה והנשמה שלו – האווירה, הרוח והעוצמה. להחתמה הדיגיטלית של מי אנחנו יש משמעות רצינית בחיינו. כשאנחנו נכנסים ל-Web3, ההתחמשות בזהות באמצעות דברים כמו NFT, כמו המכונית הזו, תהיה חשובה לנו יותר ויותר".

תצוגה מקדימה בלעדית של ה-NFT התארחה ב-™BZAR Future of Community, המטאברס המבוזר, המנוהל על ידי תוכן של [INVNT GROUP]. הוא הוקם כשוק לעסקאות פיזיות ודיגיטליות, NFT, בידור וחוויות חברתיות ומשחקיות.

הבעלים של מכונית העל הספורטיבית הראשונה בעולם 1:1 NFT מחזיק כעת ברשותו את מכונית הסופר-ספורט היוקרתית הראשונה אי פעם של למבורגיני עבור Web3; עם יכולות שמסופקות באמצעות קבצי ה-GLB הבלעדיים, הזוכה יכול לנהוג ב-NFT יחיד במינו בפלטפורמת Web3 לפי בחירתו, בהתאם למכניקה של הפלטפורמה המבוקשת.

מכירה זו מסמנת את סופו של עידן מדהים עבור למבורגיני. המותג מביט כעת אל העתיד ומעביר את הפורטפוליו שלו לחשמל עד 2024. בזמן שלמבורגיני עוברת לעידן הדיגיטלי, הבעלים המאושרים יהיה חלק מהמורשת של המותג, ויחזיק ב-V12 Lamborghini Aventador LP 780-4 Ultimae Coupé האחרונה, וה-NFT המעוצבת באופן בלעדי – מכונית הסופר-ספורט היוקרתית הראשונה של למבורגיני עבור Web3.

"השותפות עם [INVNT GROUP], סטיב אאוקי וקריסטה קים בעיצוב והפקה של הרגע המדהים הזה בהיסטוריה של למבורגיני, ה-Aventador LP 780-4 Ultimae Coupé האחרון שיוצר אי פעם, היה מדהים. המוחות היצירתיים האלה שמתאחדים לעצב ולייצר את מכונית הסופר-ספורט הפיזית 1:1 וחבילת ה-NFT עם כלי עזר מיוחדים במינה, יצרו משהו מאוד מיוחד שאפשר לחלוק אותו עם הדורות הבאים – מה שהופך אותו לחלק מהמורשת הבולטת והמוכרת של למבורגיני", אמר כריסטיאן מאסטרו, מנהל השיווק של למבורגיני.

אודות [INVNT GROUP]

[INVNT GROUP], הוקמה בשנת 2020 כהתפתחות של סוכנות הסיפורים העולמית INVNT בשנת 2008, עם חזון לספק BrandStory עקבי, משמעותי ומנוסח היטב בכל הפלטפורמות. עם משרדים בניו יורק, סידני, לונדון, סינגפור, סן פרנסיסקו, שטוקהולם, דטרויט וושינגטון הבירה; בראשות הנשיא והמנכ"ל, סקוט קולת'ר, [INVNT GROUP], פרוייקט THE GLOBAL BRANDSTORY  מייצג פורטפוליו הולך וגדל של דיסציפלינות משלימות שנועדו לעזור לארגוני חשיבה קדימה בכל מקום, להשפיע על הקהלים החשובים, בכל מקום. הקבוצה מורכבת מחברת אסטרטגיית המותג המודרנית, Folk Hero; ייעוץ תרבות בהובלת קריאייטיב, משמעות; אולפן הפקה וסוכנות קריאייטיב, HEVĒ,  INVNT Higher Ed, אירועים וחוויות למכללות ואוניברסיטאות; חטיבת החדשנות הדיגיטלית העולמית, INVNT.ATOM; ו- INVNT, הסוכנות המייסדת של מותגים חיים. לקבלת מידע נוסף אודות [INVNT GROUP], בקרו: www.invntgroup.com

אודות Lamborghini

השם למבורגיני מסמל לא רק את המכוניות הנחשקות והיוצאות דופן ביותר, עם טכנולוגיה ונדירות, אלא יצירות מופת אמיתיות שעשו היסטוריה. למידע נוסף בקרו בכתובת www.lamborghini.com

אודות Krista Kim

מוגדרת כחלוצה בגישור הפער בין העולם האמיתי והווירטואלי. קריסטה ( (Krista יוצרת אמנות דיגיטלית סוחפת באמצעות טכנולוגיה כמדיום אמנותי להפקה יצירות מופת של הדור הבא לעולם חדש.

About מאיר עשת

Check Also

הבשורה של ענקית המסחר העולמית XSOLLA לשחקני מובייל בארץ ובעולם:

החברה משיקה פיצ'ר תשלומים חדש של NFT שיאפשר לשחקנים לבצע רכישות של פריטי NFT בתוך …

נגישות