בכנס TechEd 2024, החברה הציגה אוסף של הכרזות המשנות את כללי המשחק בתחום הבינה המלאכותית העסקית, החל בהצגת סוכנים שיתופיים, יכולות בהבנת נתונים ועד הצגת יכולת AI גנרטיבי למפתחי AI ב-SAP Build
SAP חשפה חידושים פורצי דרך בתחום הבינה המלאכותית בבסיס המערכות לניהול עסקי שמניעות 87% מהמסחר העולמי, תוך שהיא מציבה את כלי הבינה המלאכותית שלה Joule במרכזה של דרך חדשה בהתנהלות עסקית. בכנס SAP TechEd השנתי של החברה, הכריזה SAP על יכולות חדשות ועוצמתיות שמשלימות ומרחיבות את Joule, כולל סוכני AI הניתנים לשיתוף וכוללים מיומנויות מותאמות אישית להשלמת משימות בין-תחומיות מורכבות.
חידושים אחרים שהוצגו כוללים את SAP Knowledge Graph, פתרון המסייע למפתחים להבין טוב יותר ולהפיק את הערך המלא של נתוני SAP על ידי חיבורם להקשר עסקי. פתרון גרף הידע החדש של SAP, שיהיה נגיש דרך SAP Datasphere ו-Joule ברבעון הראשון של 2025, יעניק למשתמשים הבנה עסקית טובה יותר על ידי מיפוי קשרים והקשרים בין הנתונים הרבים במערכות SAP ויעצים ארגונים לקבל החלטות טובות יותר עם הנתונים שלהם. הפתרון מפחית באופן משמעותי את המורכבות של מידול נתונים ידני ומפחית את הסיכון לתוצאות לא מדויקות או לא רלוונטיות.
כמו כן, הוצגו כלים חדשים למפתחים המסייעים להם להמשיך להניע חדשנות בתחום הבינה המלאכותית העסקית. יכולות חדשות כגון הסבר קוד וחיפוש תיעוד ב-SAP Build, יקצרו את זמן הפיתוח של מפתחי Java ו-JavaScript.
"החדשנות של SAP מניעה תוצאות עסקיות אמיתיות וההתקדמות שהצגנו עוזרת ללקוחות לרתום את העוצמה של בינה מלאכותית, נתונים ופתרונות פיתוח חדשים כדי לזרז צמיחה", אמר מוחמד עלאם, חבר מועצת המנהלים, צוות הנדסת המוצר ב-SAP. "בהסתמך על המומחיות העסקית והטכנולוגית חסרת התקדים של SAP, חידושי הבינה המלאכותית שאנו מכריזים עליהם ב-TechEd יוצרים שותפות חדשה בין אדם לבינה מלאכותית כדי לשנות את התהליכים בעסקים המודרניים".
כשנה לאחר השקתו, Joule מסמן מתווה ברור באופן שבו עסקים צפויים להתנהל והוא מוטמע עמוק יותר בפתרונות החברה. SAP מציגה סוכני AI שיתופיים לכלי שכבר מדבר בשפה של עסקים מודרניים ומרחיב את היכולות של Joule כדי לתמוך ב-80% מהמשימות העסקיות הנפוצות ביותר במערכות SAP.
מערכות שיתופיות מרובות סוכנים משלבות סוכני AI מיוחדים כדי להתמודד עם משימות ספציפיות. המערכות מאפשרות לשתף פעולה בין מנהלים בתהליכי עבודה מורכבים, תוך התאמת האסטרטגיות הארגוניות כדי לעמוד ביעדים משותפים. SAP מעצימה את Joule עם מספר סוכני בינה מלאכותית שיתופיים שישלבו את המומחיות הייחודית שלהם בין פונקציות עסקיות כדי לבצע תהליכי עבודה מורכבים בצורה משותפת. סוכני AI אלו יגבירו את הפרודוקטיביות על ידי איחוד ידע ומידע ומתן אפשרות לעובדים להתרכז בתחומים שבהם כושר ההמצאה האנושי משגשג.
במהלך TechEd, הציגה SAP שני מקרים של שימוש ב-AI: מקרה של שימוש בכלי AI אוטונומיים כדי לנתח ולפתור מחלוקות שונות בניהול העסקי, כולל חשבוניות שגויות וחסרות, זיכויים שלא הוחלו ותשלומים שנדחו או כפולים. מקרה נוסף שהוצג הוא שימוש בסוכני AI אוטונומיים כדי לייעל תהליכים פיננסים מרכזיים כמו אוטומציה של תשלומי חשבונות, עיבוד חשבוניות ועדכונים פיננסים, תוך טיפול מהיר בחוסר עקביות או שגיאות.
אודות SAP
כמובילת שוק יישומי התוכנה הארגוניים, SAP מסייעת לארגונים בכל הגדלים ובכל ענפי התעשייה להתנהל בצורה הטובה ביותר. טכנולוגיות למידה המכונה, האינטרנט של הדברים (IoT) והניתוח המתקדם של SAP הופכות עסקים לארגונים חכמים וברי-קיימא, כאשר היישומים והשירותים של SAP מאפשרים לעסקים וללקוחות ציבוריים על פני 26 תעשיות ברחבי העולם לפעול בצורה רווחית ולהסתגל לשינויים באופן קבוע. באמצעות רשת גלובלית של לקוחות, שותפים, עובדים ומובילי דעה, SAP מסייעת להתנהלות עולמית טובה יותר ומשפרת את חייהם של בני האדם. SAP ישראל משרתת כיום כ-6,000 לקוחות בכל הגדלים והתעשיות. בין לקוחות החברה בישראל נמנים ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק ומאות ארגונים נוספים. למידע נוסף, בקרו באתר www.sap.com.