יום שישי , נובמבר 15 2024
Home > WORLD > Xsolla השיקה את הדו"ח לסתיו 2024 על עתיד הגיימינג במכשירים ניידים ופיתוח משחקים: ניתוח נתונים אחרון ומגמות מתפתחות

Xsolla השיקה את הדו"ח לסתיו 2024 על עתיד הגיימינג במכשירים ניידים ופיתוח משחקים: ניתוח נתונים אחרון ומגמות מתפתחות

נושאי המפתח כללו את צמיחתן של חנויות האונליין, השפעת נשים גיימריות והשפעתו של חוק השווקים הדיגיטליים

לוס אנג'לס, 12 בנובמבר 2024, (BUSINESS WIRE):

Xsolla, חברה עולמית למסחר במשחקי וידאו, גאה להכריז על השקת מהדורת סתיו 2024 של "דו"ח Xsolla: The State of Play". הדו"ח המפורט מספק תובנות חיוניות, מגמות והזדמנויות לעצב את עולם הגיימינג, להעצים מומחים בתעשייה ולהסתגל ולשגשג בשוק הנוכחי המתפתח במהירות.

Graphic-Xsolla

מהדורת סתיו 2024 מתמקדת בגיימינג למכשירים ניידים, המצופה להניב 98.7 מיליארד דולר ברווחים גלובליים השנה, כשאסיה מובילה את השוק עם 65 מיליארד דולר. הדו"ח גם מדגיש את החשיבות העולה של חנויות אונליין, כאשר 77% מהשחקנים מבצעים רכישות דרך חנויות אונליין באספקה ישירה לצרכן, תוך שימת דגש על הפופולריות הגוברת של ערוצים אלה.

בנוסף, הדו"ח מפנה זרקור לנשים הגיימיריות ולשוויון ההולך וגדל בתחום הגיימינג, תוך ציון העובדה ש-87% מהן משחקות מדי שבוע במכשירים ניידים, ו-64% מבצעות רכישות בתוך האפליקציות. ככל שקהל זה ממשיך לגדול, חברות מגיבות בפיתוח חוויית גיימינג מכלילה ומרתקת יותר.

"מהדורת סתיו 2024 של 'דו"ח Xsolla' מציעה מבט ברור על מגמות במכשירים ניידים, פתרונות תשלום חדשים, השפעת נשים על משחקים והשינויים הרגולטוריים המתמשכים שמעצבים את העתיד," אמר ברקלי אגנס, מנהל שיווק וצמיחה ראשי ב-Xsolla. "באמצעות דו"ח זה, אנחנו שואפים לצייד את השותפים שלנו בתובנות ובאסטרטגיות להן הם זקוקים כדי לנצל את ההזדמנויות החדשות ולהצליח בתחום המשתנה ללא הרף."

למידע נוסף ולעיון במהדורת סתיו 2024 המלאה של "דו"ח Xsolla: The State of Play", בקרו בכתובת  xsolla.pro/txr-autumn24

אודות  Xsolla

Xsolla היא חברה עולמית למסחר במשחקי וידאו בעלת סט מרשים וחזק של כלים ושירותים המתוכננים במיוחד לתעשייה זו. מאז הקמתה ב-2005, Xsolla סייעה לאלפי מפתחי משחקים ומפרסמים מכל הגדלים במימון, שיווק, השקה והפקת רווחים מהמשחקים שלהם ברחבי העולם ובפלטפורמות מרובות. בתור מנהיגה חדשנית בתעשיית המסחר במשחקים, המשימה של Xsolla היא לפתור את המורכבויות המובנות הקיימות בהפצה, שיווק והפקת רווחים גלובליים על מנת לעזור לשותפים שלנו להגיע ליותר אזורים, להפיק רווח גדול יותר וליצור קשרים עם גיימרים ברחבי העולם. החברה מבוססת בלוס אנג'לס, קליפורניה, ומחזיקה במשרדים בלונדון, ברלין, בייג'ינג, קואלה לומפור, ראלי, טוקיו, מונטריאול וערים ברחבי העולם. Xsolla תומכת בשותפים מובילים בתעשיית הגיימינג כגון Valve, Twitch, Epic Games, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo, בין היתר.

למידע נוסף וכדי ללמוד עוד, בקרו באתר  xsolla.com

About מאיר עשת

Check Also

Cloudera חושפת סייען בינה מלאכותית חדש שיעזור לשפר את היעילות עבור העוסקים בנתונים

Cloudera Copilot עבור Cloudera AI מאיץ את הפרודוקטיביות, משפר את שיתוף הפעולה ותומך בלמידה מתמשכת …

נגישות