יום שני , אוקטובר 28 2024
Home > חדשות > מוצרים חדשים > לנובו מציגה פורטפוליו מקיף של התקני AI חכמים, פתרונות והוכחות יכולת באירוע Tech World 2024

לנובו מציגה פורטפוליו מקיף של התקני AI חכמים, פתרונות והוכחות יכולת באירוע Tech World 2024

החדשנות בהתקני ה-AI של לנובו מתמקדת בעבודה בהתאמה אישית, פרודוקטיביות גבוהה ואבטחת מידע חסרת תקדים

באירוע Tech World 2024 חשפה לנובו פורטפוליו של חידושי ה-AI השאפתניים ביותר שלה עד היום, המגיעים מתוך חזון ליצור עתיד של "בינה מלאכותית חכמה יותר לכולם". בין החשיפות המרכזיות ניתן למנות את Lenovo AI Now, סוכן בינה מלאכותית הפועל באופן מקומי והופך מחשבים אישיים לעוזרים בהתאמה אישית; את המחשב הנייד ThinkPad X1 2-in-1 Gen 10 Aura Edition המשלב תכונות מונעות AI לעבודה היברידית; ואת Lenovo Learning Zone, פלטפורמת תוכנה חינוכית אישית מבוססת בינה מלאכותית.

בנוסף הציגה לנובו הוכחת יכולת חדשה ומלהיבה למושגים כגון Lenovo AI Buddy, מודול אינטראקטיבי ויזואלי, והדגמות טכנולוגיות מתקדמות, כולל פתרונות  AI לתחנות עבודה ו-ThinkShield AI PC security, שיסייעו ללנובו לעמוד בחזית פתרונות ה-AI בהתקני הקצה עם מוצרים בהתאמה אישית, פרודוקטיביות משופרת והגנה חזקה יותר למשתמשים באשר הם.

"החזון שלנו בלנובו הוא לספק טכנולוגיה חכמה יותר לכולם, עם מחויבות בלתי מעורערת לעצב עתיד עם פורטפוליו AI מהמקיפים בתעשייה," אמר לוקה רוסי, נשיא קבוצת ההתקנים החכמים, לנובו. "ההתמקדות שלנו בחוויות מותאמות, פרודוקטיביות והגנה משופרת מבטיחה שהאקוסיסטם שלנו המונע בידי AI יסייע לשחרר את היצירתיות, לשפר את העבודה בשיתוף ולהשתלב בצורה חלקה בכל סביבה דיגיטלית."

התקני ופתרונות ה-AI של לנובו נועדו לספק מענה לצרכים המגוונים של המשתמשים, והם מציעים חוויות מותאמות למקצוענים, תלמידים ועסקים כאחד. שילוב הבינה המלאכותית בסל המוצרים של לנובו מאפשר  לייעל את תזרימי העבודה, לשפר את העבודה בשיתוף פעולה ולספק חוויות מחשוב מאובטחות יותר בהתאמה אישית. הכרזות המוצרים העיקריות ב-Tech World 2024 מדגישות את המחויבות של לנובו לספק טכנולוגיה חכמה יותר, אינטואיטיבית ומשפיעה כאחד.

Lenovo AI Now: מהפכה בחוויית המחשב מבוסס ה-AI

ThinkPad_X1_2_in_1_10_Luna_grey_WWANHapticPadCopilotPlus_Presentation

Lenovo AI Now הוא סוכן בינה מלאכותית פורץ דרך שנועד להפוך מחשבים רגילים למכשירי בינה מלאכותית אמיתיים בהתאמה אישית. הוא ממנף מודל שפה גדולה (LLM) מקומי הבנוי על Llama 3.1 של מטא, ומאפשר אינטראקציה בזמן אמת עם בסיס הידע האישי של המשתמש ללא צורך בעיבוד בענן. Lenovo AI Now מציע פרטיות נתונים משופרת, מכיוון שכל האינטראקציות נשארות מאוחסנות באופן מקומי. משתמשים יכולים להריץ את Lenovo AI Now כדי לבצע מגוון רחב של משימות, החל מניהול מסמכים ותמלול פגישות מקוון ועד מעקב אחר התקנים ויצירת תוכן. סייען ה-AI האינטואיטיבי תומך באינטראקציה בשפה טבעית, מאפשר למשתמשים לחפש במהירות במסמכים השמורים בהתקן, בתמונות מקומיות או ליצור סיכומים טקסטואליים על סמך שאילתות ספציפיות.

Lenovo AI Now משלב גם פונקציות סיוע כדי לאפשר למשתמשים להגדיר את המחשבים שלהם באמצעות הנחיות בשפה טבעית. לדוגמה, משתמשים יכולים לשנות הגדרות כמו בהירות תצוגה או להריץ כלי פרודוקטיביות כגון מצב שמירה על העיניים על ידי הכתבת בקשה ל-Lenovo AI Now. בעזרת עוזר הידע, משתמשים יכולים לשמור קבצים במאגר הידע האישי שלהם, לבצע בהם חיפוש, ואפילו לשאול שאלות כדי לאחזר תובנות מפתח, מה שהופך את Lenovo AI Now לכלי רב עוצמה לארגון כמויות גדולות של מידע.

בנוסף, Lenovo AI Now מעודד את הפיתוח של אקוסיסטם עשיר יישומי AI של לנובו ושל חברות צד שלישי, ומרחיב עוד יותר את יכולות הפלטפורמה לתמוך בעבודה משרדית, משימות יצירתיות ואפילו משחקיות. יכולת זאת תעצים אנשי מקצוע, סטודנטים ויוצרי תוכן כאחד עם כלי בינה מלאכותית שיכולים לסכם מסמכים, לנסח תגובות, ליצור ויזואליזציה ועוד הרבה יותר – והכל תוך מתן אפשרות לחוויה חלקה ומהירה במחשב עצמו, מבלי לוותר על מינוף כוחו של הענן.

עם ה-LLM המקומי, המיועד למנף ארכיטקטורת מחשוב הטרוגנית, בשילוב של מעבד מרכזי, מעבד גרפי ומעבד עצבי, Lenovo AI Now מספק ביצועים גבוהים תוך מזעור צריכת החשמל. Lenovo AI Now מספק תמיכה חלקה גם עבור שירותים לאחר מכירה, המלצות על התקנים ותמיכה בלקוחות באמצעות הסייען הווירטואלי של לנובו המוטמע בתוך הפלטפורמה במטרה להגיש עזרה מיידית ולפתור בעיות.

Lenovo AI Now תוכנן כך שהוא כולל אמצעי אבטחה חזקים כדי לסייע בהגנה על פרטיות המשתמש והנתונים שלו. מאגר הידע האישי מאוחסן באופן מקומי במכשיר, ומוגן בידי אלגוריתם אבטחה חזק. למשתמשים יש גם גישה לשירותים מבוססי ענן כדי להרחיב את מגוון תרחישי ה-AI. במקרה זה, למשתמשים יש שליטה מלאה כשהם ניגשים לשירותי ענן, ונדרשת הסכמה מפורשת בכל פעם שנעשה שימוש בנתונים השמורים בענן.

גם Microsoft Azure AI Content Safety המוטמע ב-Lenovo AI Now מאפשר ניטור וסינון בזמן אמת של תוכן מזיק. Lenovo AI Now קיבלה גם אישור שיווקי מ-UL Solutions עבור אלגוריתם ה-AI בהיבטים של איסוף נתונים, אחסון, הגנה וחשיפה. מדובר באפליקציית ה-AI הראשונה שהשיגה את דירוג היהלום עבור מודל השקיפות של UL Solutions AI, וזו עוד דוגמה לדרך שבה לנובו מעניקה עדיפות לאבטחה ופרטיות.

עם Lenovo AI Now, המשתמשים זוכים לחוויה מותאמת, פרודוקטיבית ומוגנת שפורצת את הגבולות של מה שמחשבים מבוססי AI יכולים להשיג, מה שמבטיח שהתקנים שבהם מוטמע Lenovo AI Now הם חכמים יותר, אינטואיטיביים ובטוחים יותר לשימוש יומיומי.

AI-Buddy-Concept

ThinkPad X1 2-in-1 Gen 10 Aura Edition: מגדיר מחדש עבודה ופרודוקטיביות היברידית

ThinkPad X1 2-in-1 Gen 10 Aura Edition נבנה כדי להציע רב גוניות ועוצמה ללא תחרות, וזה הופך אותו לפתרון אידאלי עבור מקצוענים הזקוקים לגמישות, ניידות וביצועים. כמחשב 2-ב-1 בתקן Copilot+ PC החדש, המציע כאפשרות מסך OLED בהיר במיוחד עם קצב רינון דינמי של עד 120 הרץ, המחשב עובר בצורה חלקה בין עבודה כנייד לעבודה כטאבלט, ומאפשר למשתמשים להסתגל לתרחישי עבודה שונים – בין אם רישום  הערות במהלך פגישות או שירבוט עם Yoga Pen, או עבודה על דוחות מורכבים.

עם מעבדים מסדרת Core Ultra 200V של אינטל הכוללים את המעבד הגרפי Arc, ועם NPU המציע עד 48TOPS, ה-ThinkPad X1 2-in-1 תוכנן להתמודד עם משימות מונעות AI בקלות, ליצור תובנות מבוססות נתונים בזמן אמת, ולשפר מצגות ויזואליות. כמחשב Copilot+, ThinkPad X1 2-in-1 Gen 10 Aura Edition מציע ביצועים וחיי סוללה ללא תחרות, ואת הסטנדרט הגבוה ביותר הזמין עבור אבטחת Windows. המשתמשים יכולים למקסם את והיצירתיות שלהם עם חוויות AI חדשות כמו Live Captions  עם תרגום, תכונה המאפשרת למשתמשים לתקשר ללא מגבלות שפה, או Cocreator in Paint המספק השראה ליצירתיות המשתמשים. תכונות אלה של Copilot+ PC יהפכו לזמינות ממיקרוסופט החל מסוף נובמבר.

Lenovo Aura Edition  לוקח את ההתאמה האישית וחוויית המשתמש לשלב הבא. הוא כולל מצבים חכמים המספקים גישה אינטואיטיבית באמצעות יישומון התאמה אישית פשוט למשימות שונות כגון שיתוף פעולה, שמירה על הבריאות ופרטיות, וזאת כדי להבטיח שהמחשב מייעל את הביצועים וצריכת החשמל בהתאם לצרכי המשתמש. תכונת Smart Share מאפשרת שיתוף תמונות חלק עם טלפונים חכמים, בעוד ש-Smart Care מספקת גישה מיידית לכלי התמיכה של לנובו לסייע בזמן אמת בפתרון בעיות. תכונות אלו נועדו להפוך את ה-ThinkPad לאינטואיטיבי יותר, והן מספקות חוויית משתמש מותאמת ומאובטחת יותר לכל משתמש.

עם חיי סוללה של למעלה מ-18 שעות, ThinkPad X1 2-in-1 Gen 10 Aura Edition תוכנן לעבוד לאורך כל היום ולספק למקצוענים את הגמישות לעבוד מכל מקום מבלי לדאוג לטעינה תכופה. משטח השליטה ההפטי הזמין כאפשרות וה-TrackPoint האייקוני מבטיחים שליטה מדויקת וניווט נוח, בעוד שהעט מציע אינטראקציה אינטואיטיבית לשרטוט, רישום או הוספת הערות למסמכים.

ויותר מכך, המחשב פותח תוך מחשבה רבה יותר על קיימות, והוא כולל סוללה שניתנת להחלפה בידי הלקוח, ומיוצר מ-75% אלומיניום ממוחזר בכיסויי A ו-C ו-55% אלומיניום ממוחזר בכיסוי D. האריזה שלו 100% נטולת פלסטיק ועשויה מבמבוק וקנה סוכר.

אבטחה ופרטיות הם מרכיבי ליבה של ThinkPad X1 2-in-1 Gen 10. הוא כולל תכונות אבטחה מתקדמות של ThinkShield, כגון חיישן טביעות אצבע המשולב במקלדת, מצלמת IR עם זיהוי פנים ותריס פרטיות, כדי לאפשר הגנה על ופרטיות המשתמש והנתונים שלו. בנוסף, עם MIL-SPEC 810H הוא מציע עמידות גבוהה וגמישות רבה לעבודה בסביבות תובעניות.

משתמשי קצה יכולים למנף את ThinkPad X1 2-in-1 Gen 10 Aura Edition כדי לייעל את תזרימי העבודה שלהם, לשתף פעולה ללא מאמץ ולהישאר מוגנים, בין אם עובדים מהבית, נמצאים בדרכים או במשרד. מפונקציונליות היברידית ועד לשיפורי הבינה המלאכותית העוצמתיים שלו, המכשיר מגדיר מחדש את המשמעות של עבודה חכמה, מהירה ובטוחה יותר בסביבה העסקית הדינמית של ימינו.

Lenovo Learning Zone: העצמת הדור הבא של התלמידים

Lenovo Learning Zone היא פלטפורמה חינוכית מבוססת AI שנועדה להציע מגוון מקיף של כלים כדי להקל על הלמידה בכיתה ובכל מקום אחר. עם Class Genie, היכולת מבוססת ה-AI, משתמשים מקבלים גישה לסיוע בשיעורים בשידור חי ותמלול בזמן אמת, מה שמבטיח שהם לעולם לא יחמיצו פרטים מרכזיים במהלך הרצאות. הפלטפורמה הופכת את החומרים המועברים בכיתה להערות וחידונים שנוצרים באמצעות בינה מלאכותית, לוכדת תובנות ומשפרת את הלמידה באמצעות התאמה אישית.

Lenovo Learning Zone משפרת עוד יותר את חווית הלמידה עם תמיכה בסנכרון חלק בין מחשבים וטלפונים, והיא מאפשרת למשתמשים לגשת להערות, לחידונים ולחומרי הלמידה שלהם בכל המכשירים שלהם. עם Lenovo Smart Scanner הם יכולים לבצע דיגיטציה ולייבא בקלות מסמכי נייר, ולהבטיח שכל משאבי הלמידה שלהם מרוכזים במקום אחד.

מעבר לתכונות החינוכיות, Lenovo Learning Zone מחויבת לתמוך בפרטיות ובאבטחת המשתמש. מודל הבינה המלאכותית של הפלטפורמה, המשתמש ב-Lenovo AI Now, מאוחסן ומאומת באופן מקומי, מה שאומר שהנתונים האישיים נשארים מוגנים ובשליטה של ​​המשתמש. זה חיוני לתלמידים המודאגים מפרטיות הנתונים, וזה מבטיח שהמסע החינוכי לא רק ישופר, אלא גם יהיה מוגן.

Lenovo Learning Zone מציעה פתרון מוכלל למשתמשים המבקשים למטב את חוויית הלמידה שלהם, ומספקת את הכלים הדרושים כדי להישאר פרודוקטיביים, מעורבים ומוגנים לאורך המסע האקדמי. לנובו תבחן את המשוב של המשתמשים ותוסיף בעתיד תכונות חדשות ל-Lenovo Learning Zone.

ThinkSmart Core Gen 2

ThinkSmart Core Gen 2, שהוכרז לאחרונה, הופך את פגישות הווידאו ליעילות הרבה יותר. זהו אחר מההתקנים הראשונים שעברו מיטוב AI ייעודי עבור ועידות וידאו. בנוסף לתכונות האודיו והווידאו החכמות, הוא יסלול את הדרך עם מינוף תכונות ה-AI העדכניות ביותר של Copilot ו-Zoom AI Companion. זה יהפוך את חדרי הישיבות למרכזי שיתוף פעולה חכמים, ויאפשר אינטראקציות פרודוקטיביות עם אבטחה משופרת, בין אם הפגישות מבוצעות באופן פיזי או וירטואלי. תמלול בזמן אמת והתאמות וידאו חכמות יבטיחו חוויה חלקה, צמצום הסחות הדעת ושיפור המעורבות של הצוות תוך שמירה על נתונים רגישים מוגנים.

התקני הוכחת יכולת: התקני בינה מלאכותית שטרם נראו כמותם

Lenovo AI Mouse

AI Mouse מציע חוויה מותאמת באמצעות שילוב כפתור AI ייעודי המחבר את המשתמשים עם Lenovo AI Now. עם ארגונומיה מלוטשת ועוזר דיגיטלי מופעל AI, עכבר זה יפשט את העבודה כשהוא מסייע למשתמשים לנווט בין משימות באופן יעיל יותר. הוא נועד לשפר נוחות ופרודוקטיביות במהלך שעות העבודה הארוכות, ומציע יתרון נוסף בדמות צריכת סוללה מזערית.

Lenovo Home AI Brain

Home AI Brain הוא מוח בינה מלאכותית ביתי שמשפר את האופן בו משפחות חולקות זיכרונות על ידי שימוש בבינה מלאכותית כדי ליצור באופן אוטומטי סרטונים המציגים את הרגעים הבולטים באירועים מיוחדים. פלטפורמת קונספט זו מאפשרת למשפחות לערוך ולשתף תוכן מותאם בין טאבלטים, מחשבים וטלוויזיות, והיא מספקת קישוריות חלקה בשילוב עם אבטחת נתונים. עם עריכת מדיה פשוטה וסנכרון חוצה-מכשירים, Home AI Brain מספק חוויה עשירה וסוחפת תוך שמירה על הזיכרונות האישיים.

Lenovo AI Buddy

התקן הוכחת היכולת AI Buddy מדמה ממשק משתמש מבוסס רגשות לאינטראקציה עם משתמשים באופן אישי, תוך התאמת התגובות לבקשות והעדפות המשתמש. עוזר דיגיטלי זה מטפל בלוח זמנים, תזכורות ומשימות יומיומיות ביעילות, מה שהופך אותו לכלי פרודוקטיבי חיוני שמשתלב באופן חלק בשגרה של המשתמשים. ניהול משימות מאובטח יותר מבטיח שמידע רגיש מטופל בזהירות, ומספק למשתמשים אינטראקציה דמוית אנוש שהיא אינטואיטיבית ובטוחה יותר.

פתרון שיחות ועידה תלת-ממדיות בריבוי צופים

הפתרון Super Multi-view 3D Conference של לנובו מציע תצוגה תלת-ממדית נטולת משקפיים בגודל 65 אינץ' המיועדת לאינטראקציות מצד מספר אנשים ונקודות מבט. עם לכידת וידאו תלת-ממדי בזמן אמת ממספר נקודות מבט, המשתתפים יכולים לחוות פגישות עם תחושת עומק ואינטראקציה טבעית, ולגרום לשיתוף הפעולה מרחוק להרגיש יותר כמו תקשורת אישית. טכנולוגיה מתקדמת זו מבטיחה מעורבות חלקה, יוצרת סביבת פגישות דינמית ואינטואיטיבית, ומשפרת את הדרך בה אנשי מקצוע מתקשרים, משתפים פעולה ומציגים רעיונות מרחוק.

חיבור חכם

פלטפורמת Smart Connect משלבת באופן חלק את כל חלקי האקוסיסטם של לנובו לחווית שימוש אחידה  וממנפת את כוח ה-AI של מכשירים המחוברים בתוך האקוסיסטם. לדוגמה, כאשר טאבלט של לנובו מקושר למחשב AI, הוא יכול לגשת לכלי הבינה המלאכותית המתקדמים הזמינים במחשב. זה מאפשר למכשירים נעדרי AI ליהנות מתכונות נבחרות תומכות AI כגון יצירת תוכן ב-Creator Zone ולאפשר שיתוף פעולה חוצה מכשירים מאובטח יותר.

הדגמות טכנולוגיות פורצות דרך

לנובו הציגה ב-Tech World סדרה של הדגמות פורצות דרך מופעלות AI בכמה תחומים, תוך דגש על חדשנות מתמשכת בהיבטים של התאמה אישית, פרודוקטיביות ואבטחה.

  • תחנות העבודה ThinkStation, כולל ThinkStation PX, משנות את הדרך של פיתוחי ה-AI עם תמיכה בעד פי 4 כרטיסים גרפיים מתקדמים של אנבידיה, מה שמאפשר פתרון מדרגי עם תכונות אבטחה משופרות עבור עומסי עבודה מרובים של AI. פלטפורמת פיתוח הבינה המלאכותית לריבוי משתמשים ולשיתוף פעולה של החברה מייעלת את הביצועים, מקטינה את עלויות התשתית, ובשילוב עם תחנות עבודה ניידות מונעות AI ב-ThinkPad P Series יוצרת סביבה יעילה לשורה ארוכה של משימות. הדגמת המחשוב המרחבי מבוסס ה-AI, שכללה את האוזניות ThinkReality VRX, הראתה כיצד אפשר לשתף פעולה בזמן אמת בעיצובי תלת-ממד. בנוסף, הדגמת Conversational AI Data Analytics, הראתה כיצד עסקים יכולים ליצור אינטראקציה עם מערכי נתונים גדולים תוך שימוש בשפה טבעית, ולהאיץ את האנליטיקה שלהם.
  • הוכחת היכולת Auto Twist AI הציגה חוויית משתמש דינמית על ידי התאמה פיזית לתנועות תוך שימוש במעקב מצלמה מופעל AI, מה שמבטיח שהמשתמשים יישארו כל הזמן במרכז התמונה במהלך אינטראקציות וירטואליות. הדגמה של Lenovo Creator Zone מינפה את Stable Diffusion 3.0 כדי לפשט יצירת תוכן באמצעות שפה טבעית ויצירת תמונות מבוססת סקיצות להעצמת הדמיון של היוצרים.
  • ההדגמה של ThinkShield AI PC Cybersecurity הדגישה זיהוי איומים בזמן אמת על ידי שימוש בבינה מלאכותית, ואת שיפור ההגנה על הנתונים.
  • כן הוצעה היוזמה Work for Humankind שהשתמשה באווטארים מבוססי AI ועיבוד שפה טבעית כדי להציע תמיכה בבריאות הנפשית של דור ה-Z.

החזון "בינה מלאכותית חכמה יותר לכולם" של לנובו מדגיש את מחויבותה לספק פתרונות בינה מלאכותית מותאמים, פרודוקטיביים ומוגנים בסביבות שונות. בין אם באמצעות מחשבי AI כמו ThinkPad X1 2-in-1 Gen 10 Aura Edition, פלטפורמות חדשניות כמו AI Now ו-Learning Zone, או הוכחות יכולת כמו AI Buddy, לנובו ממשיכה לפרוץ גבולות. השילוב של טכנולוגיית בינה מלאכותית עם הגנה חזקה על נתונים מאפשר ללנובו להוביל את עתיד הבינה המלאכותית, ולהבטיח שמשתמשים יוכלו לעבוד, ללמוד, ליצור ולשתף פעולה בצורה יעילה יותר בעולם משופר בינה מלאכותית.

לפרטים נוספים על פתרונות הבינה המלאכותית בקרו בדף האירועים של Tech World, וצפו ב-Press Kit.

זמינות ומחירים

  • ThinkPad X1 2-in1 Gen 10 Aura Edition יהיה זמין מפברואר 2025, במחיר החל מ-2,389 אירו (לא כולל מע"מ).
  • Lenovo AI Now יהיה זמין החל מהרבעון הרביעי כאפשרות הורדה בחינם עבור מחשבי Lenovo AI נבחרים וטעינה מראש במערכות נבחרות.
  • Lenovo Learning Zone יהיה זמין החל מדצמבר 2024 כאפשרות הורדה בחינם עבור מחשבי Lenovo AI נבחרים ויוטען מראש החל מפברואר 2025 במערכות נבחרות.
  • ThinkSmart Core Gen 2 + בקר יהיו זמינים לפני סוף 2024 במחיר החל מ-2,799 אירו (לא כולל מע"מ).

 

ThinkPad X1 2-in1 Gen 10 Aura Edition Specification Options מפרט  – 
Display 14.0" + 2.8K OLED + 120Hz VRR + 500nit + 100% DCI-P3 + Low Blue Light + Touch

14.0" + WUXGA Low Power LCD + 500nit + 100% sRGB + low blue light + Touch

14.0" + WUXGA ePrivacy LCD + 500nit + 100% sRGB + low blue light + Touch

Processor Intel® Core Ultra 200V series processor
Memory Up to 32GB LPDDR5x 8533 MT/s, dual channel13
Graphics Intel® Arc™ graphics with Xe2 architecture
Operating System Windows 11 Pro, Windows 11 Home, Linux
Camera FHD + IR camera with webcam privacy shutter, 8MP + IR camera with webcam privacy shutter plus Computer Vision
Storage Up to 2TB PCIe Gen5 SSD13
Battery 57Whr CRU (customer replaceable unit)
AC Adaptor 65W GaN USB Type-C® Slim
Audio Dolby Atmos®; Dolby Voice®, 2x Soundwire speakers; 2x microphones, high resolution 192Khz audio jack
Input/Output Ports  2x Thunderbolt™ 4; 2x USB-A 3.2 Gen 1 (5Gbps); 1x HDMI 2.1; 1x Audio (Headphone and Microphone Combo Jack)
Wireless Wi-Fi ®7, Bluetooth® 5.4, up to 5G sub67 in 2025
Software  Lenovo Aura Edition Smart Experiences; Lenovo Commercial Vantage; Intel® Unison™; Intel Connectivity Performance Suite
Dimensions (W x D x H) 312mm (W) x 217(D) x 18mm(H thickest point)
Weight Starting at 1.30kg / 2.87lbs (OLED, WWAN Ready Model)
MIL-STD-810H9 Yes
Keyboard Accessibility features (ribbed keys); Backlit TrackPoint keyboard with glass 3-button TrackPad or optional Haptic TouchPad
Color Eclipse Black
Security  Lenovo ThinkShield; Firmware Shield Power-on or MoC Touch Fingerprint Reader on keyboard; IR camera with Windows Hello facial recognition; dTPM 2.0 chip; Webcam privacy shutter; Nano Kensington™ lock slot
Pen New Lenovo Yoga Pen – Magnetic attach
Responsible Design Chassis: 75% recycled aluminum in C cover; 55% recycled aluminum in D cover
Speaker Enclosure: 90% PCC recycled plastic
Battery Frame: 90% PCC recycled plastic
Keycaps: 85% PCC recycled plastic (backlit keyboard)
AC Adaptor: 90% PCC recycled plastic
  Packaging:

100% plastic-free packaging is made from bamboo and sugarcane

 

 

About מאיר עשת

Check Also

השרתים הירוקים של HPE:

 HPE הכריזה על ארכיטקטורת מערכות קירור נוזלי ישיר ללא מאווררים הראשונה בתעשייה המיועדת לשרתי AI …

נגישות