יום שני , אוקטובר 28 2024
Home > חדשות > מוצרים חדשים > השרתים הירוקים של HPE:

השרתים הירוקים של HPE:

 HPE הכריזה על ארכיטקטורת מערכות קירור נוזלי ישיר ללא מאווררים הראשונה בתעשייה המיועדת לשרתי AI

 הארכיטקטורה של HPE מצמצמת את צריכה החשמל ב- 90%, את עלויות התפעול, ייצור הפחמן, הרעש ואת שטח הרצפה בדאטה סנטר

 Hewlett Packard Enterprise (NYSE: HPE) הכריזה על ארכיטקטורת קירור נוזלי ישיר  100% הראשונה בתעשייה ללא מאווררים, המשיגה שיפור בצריכת האנרגיה והעלויות החשמל והמיזוג הנדרשים להפעלת שרתי AI בקנה מידה גדול.

אנטוניו נרי, נשיא ומנכ"ל HPE

ארכיטקטורת קירור נוזלי ישיר 100% ללא מאווררים מספקת יתרונות ייחודיים  ובכלל זה הפחתה של 90% בצריכת החשמל, הפחתה של 37% בעוצמת הקירור הנדרשת לכל שרת להב, בהשוואה לקירור נוזלי ישיר היברידי, הפחתת עלויות התפעול, ייצור פחמן מזהם ורעש מאווררים במרכז הנתונים.  בנוסף, מכיוון שמערכות המשתמשות בארכיטקטורה זו יכולות לתמוך בצפיפות גדולה יותר של ארונות שרתים, הן צורכות מחצית משטח הרצפה.

בעוד שיעילות המאיצים (Accelerators) של הדור הבא השתפרה, צריכת החשמל ממשיכה לגדול עם אימוץ ה- AI, וטכניקות הקירור המסורתיות כבר אינן מספיקות. ארגונים המפעילים עומסי עבודה גדולים של בינה מלאכותית נדרשים לעשות זאת בצורה יעילה יותר.

ארכיטקטורת קירור נוזלי ישיר כוללת קירור ל- 8 אלמנטים: המעבד הגרפי, המעבד, שרת להב מלא, האחסון המקומי, מארג הרשת, ארון התקשורת, יחידת חלוקת אשכולות ונוזלי קירור (CDU).

יקי שאלתיאל, מנהל תחום תשתיות היברידיות, חטיבת הייעוץ והפרויקטים ב- HPE. צילום גדי סיארה

אנטוניו נרי, נשיא ומנכ"ל HPE, אמר במהלך אירוע AI Day בו הציגה החברה את הארכיטקטורה החדשה: "ככל שארגונים מאמצים את האפשרויות שנוצרו על ידי בינה מלאכותית גנרטיבית, הם חייבים לקדם גם יעדי קיימות, להילחם בדרישות האנרגיה ההולכות וגדלות ולהפחית את עלויות התפעול. הארכיטקטורה שחשפנו היום לקירור שרתים משתמשת רק בקירור נוזלי, ומספקת יתרונות גדולים יותר מבחינת אנרגיה וחסכוניות בהשוואה לפתרונות החלופיים בשוק.  למעשה, ארכיטקטורת קירור נוזלי ישירה זו מניבה הפחתה של 90% בצריכת החשמל בהשוואה למערכות מסורתיות מקוררות אוויר. המומחיות של HPE בפריסת תשתיות ה -IT עם קירור נוזלים הגדולות בעולם ומובילות השוק שלנו, המתפרשת על פני כמה עשורים, מציבים אותנו בעמדה מצוינת להמשיך ולספק מענה לביקוש לבינה מלאכותית".

"הדרך היעילה ביותר לקרר את שרתי הבינה המלאכותית של הדור הבא היא באמצעות קירור נוזלי ישיר, ש-HPE היא חלוצה בו", אומר יקי שאלתיאל, מנהל תחום תשתיות היברידיות, חטיבת הייעוץ והפרויקטים ב- HPE. "ארכיטקטורת הקירור הישיר ללא מאווררים של HPE מביאה את יתרונות העלות והיעילות האנרגטית לארגונים רבים שבונים בינה מלאכותית גנרטיבית בקנה מידה גדול. בזכות טכנולוגיית קירור קריטית זו HPE סיפקה 7 מתוך 10 מחשבי העל המובילים ברשימת Green500, המדרגת את מחשבי-העל החסכוניים ביותר באנרגיה בעולם".
אודות Hewlett Packard Enterprise

Hewlett Packard Enterprise (NYSE: HPE) היא חברת פתרונות ה- edge-to-cloud (מן הקצה אל הענן), המסייעת לארגונים להאיץ תוצאות על ידי הבטחת הערך המופק מן הנתונים שלהם, בכל מקום. HPE, הנשענת על עשורים של עיצוב העתיד באמצעות חדשנות שנועדה לקדם את הדרך שבה אנשים חיים ועובדים. HPE מספקת פתרונות טכנולוגיים ייחודיים, פתוחים וחכמים כשירות. עם היצע פתרונות רחב המשתרע משירותי ענן, מיחשוב עם ביצועים גבוהים, AI, פתרונות קצה חכמים, פתרונות תוכנה ופתרונות אחסון, HPE מספקת חוויה עקבית בכל העננים והתקני הקצה. היא מסייעת ללקוחות לפתח מודלים עסקיים חדשים, לתקשר בצורות חדשות ולשפר את הביצועים התפעוליים. למידע נוסף: www.hpe.com

About מאיר עשת

Check Also

לנובו מציגה פורטפוליו מקיף של התקני AI חכמים, פתרונות והוכחות יכולת באירוע Tech World 2024

החדשנות בהתקני ה-AI של לנובו מתמקדת בעבודה בהתאמה אישית, פרודוקטיביות גבוהה ואבטחת מידע חסרת תקדים …

נגישות